hare1365380455 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Joa - og har aldri lagt skjul på det heller. Men like fullt er det en del som fra tid til annen blir litt overrasket over dette. *s* Hehe, pussig! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Jeg er nok ganske vanlig og muligens litt kjedelig (?). Men inni meg har jeg en 60-/70-talls hippie boende, men jeg lever altså et ordinært arbeiderklasseliv. (Ikke helt seriøst dette, altså...) Jeg liker godt bøker (krim), musikk, film og fotball, men jeg har ikke så mye tid til dette. Det kan virke som om øynene kan skifte farge; i dag er de blågrønne. Du da? Jeg har svart meg selv helt nederst her jeg :-) Men jeg må si jeg syns folk har vært flinke til å gå i detalj! Jeg tok kanskje en litt overfladisk lettvindt-løsning i min egen beskrivelse. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 For å svare meg selv: Jeg er knapt 1.70 høy, slank og har mørkeblondt halvlangt hår med litt krøller i. Brungrønne øyne og fregner. Som person er jeg blid, omsorgsfull og humoristisk. Ganske glup tror jeg, men skrekkelig svimete og distre i blant. Kan i følge sambo være hårreisende naiv (er ikke alle bare snille og gjør alt i beste mening da??). ;-) Der hadde du skrevet om deg selv, jo. (Jeg spurte om det oppe her.) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har svart meg selv helt nederst her jeg :-) Men jeg må si jeg syns folk har vært flinke til å gå i detalj! Jeg tok kanskje en litt overfladisk lettvindt-løsning i min egen beskrivelse. Jeg så det nettopp! Og svarte også nettopp... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er liten og slank, med langt blondt hår og veldig blå øyne, og babymyk hud Ellers er jeg en ekstremt blid person, smiler og ler veldig mye. Jeg kan bli fryktelig sint, hvor jeg hyler og skriker og kjefter og blir nesten litt smågæren før jeg roer meg igjen og er like blid. Jeg er ambisøs og veldig målrettet. Jeg er en skikkelig byjente, og ganske moteinteressert. Ellers er jeg glad i en god fest, og spesielt glad i å dra på byen. Jeg har fått høre av mange at jeg har en noe forførende væremåte, og at jeg oser sex (hva nå enn man vil legge i det). Jeg hater urettferdighet og er veldig bestemt og sta (som den skorpionen jeg er). Hey! Skorpion her også! :-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er 1.68, slank, mørkebrunt skulderlangt hår og grønne øyne. Jeg får ofte komplimenter, men anser meg selv som rimelig normal. Ellers er jeg hissig (blir fort sint), men absolutt ikke langsint (blid igjen etter maks to minutter), ganske utålmodig, snill, omtenksom, aktiv og veldig glad i å reise. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hey! Skorpion her også! :-) Mitt stjernetegn er hemmelig! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Mitt stjernetegn er hemmelig! Hmmm..Men da må vi jo gjette på det..Jeg tror du er...vekt! :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er nok ganske vanlig og muligens litt kjedelig (?). Men inni meg har jeg en 60-/70-talls hippie boende, men jeg lever altså et ordinært arbeiderklasseliv. (Ikke helt seriøst dette, altså...) Jeg liker godt bøker (krim), musikk, film og fotball, men jeg har ikke så mye tid til dette. Det kan virke som om øynene kan skifte farge; i dag er de blågrønne. Du da? Jeg har også mye reiselyst inni meg, så om jeg hadde kunnet hadde jeg reist litt og kanskje jobbet/studert en periode i et annet land. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hmmm..Men da må vi jo gjette på det..Jeg tror du er...vekt! :-) Feil! Men mer sier jeg ikke, for jeg må ha noe hemmelig også! 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er 181, slank, godt trent, er sprek og rask. Er lys, men med mindre hår nå enn for 25 år siden. Har lyseblå øyne. Vil ikke påstå at jeg er pen, men noen sier at jeg har mye sjarm, men ser selvsagt ikke dette selv. Jeg er snill, så lenge jeg mener andre fortjener det, men har du kommet på svartelista mi da er det slutt, det skal mye til for at jeg fjerner deg i fra den. Har svært lett for å sette meg inn i andres følelser og problemer. Egentlig litt for mye. Jeg tar svært godt vare på mine nærmeste. Men jeg kan også være svært sint, noe inni helvete også. De som får meg sint blir jeg sjeldent blid på igjen. Utover det virker jeg trygg og til å stole på, holder ikke på med noe tull. Jeg kan være veldig klar i talen, hvis jeg føler at det er riktig. Jeg har stor økonomisk sans og har mye kremmer i meg, men er ingen selger, det passer meg ikke i det hele tatt. Har relativ høy utdannelse (to høgskole utdannelser), men er svært praktisk av meg, kan gjøre "alt", holder på med noe hele tiden, er nok en handy-man. Er ingen sofa sliter men liker å være aktiv. Er svært tilfredsstilt når jeg føler at jeg har fått noe ut av dagen og har fått gjort mye. Liker ikke å daffe en hel dag. Elsker fart, og kjører mc og et og annet billøp. Kjører ikke gris på vegen, men blir jævlig grinete på elendige sjåfører som blant annet av en eller annen merkelig grunn skal kjøre langt under fartsgrensen og lage kø. Jeg er ikke noe typisk konkurransemenneske, men sett meg bak et bilratt i et billøp og jeg er 110 % konsentrert og kjører til det smeller. Liker litt spenning, har også klatret litt i sin tid. Men som person er jeg rolig av meg, jeg er ikke den som blir hysterisk, tror ikke at jeg noen gang har handlet overilt. Er ikke lett å vippe av pinnen. Jeg er ikke opptatt av det overfladiske, men liker å sette pris på de små tingene og har evnen til å se ting i perspektiv og hva som er viktig og ikke viktig i livet. Tja, sikkert mer jeg kunne ha nevnt. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Woho, jeg kan snakke om meg selv! Jeg er 1,65 cm høy og rund. Håret er halvlangt og brunt, har litt fall. Luggen er stort sett lang. Jeg er ikke spesielt usikker på meg selv og dette synes i kroppsspråket. På tross av at jeg ikke har utpreget feminin personlighet, så har jeg en god del feminine "fakter". Klærne jeg går i er helt normale. Jeg liker godt skjørt i kneslengde, bruker mye grønt, brunt og svart. Jeg liker ikke å skille meg ut noe særlig i klesveien. Som de fleste vet, så har jeg samboer og et barn. Jeg planla det ikke sånn, men barnet kom og sånn er det. Jeg er veldig glad for at jeg har de to. Ellers er jeg ikke noe utpreget familiemenneske, trives også godt alene, men er veldig glad i mine to brødre. Vi er utrolig viktige for hverandre. Jeg har ikke titalls venner, men noen få veldig gode og mange bekjente. Personlighetsmessig er jeg litt motstridende: Rundt barn kan jeg være veldig tålmodig og omsorgsfull, rundt voksne er jeg utålmodig. Jeg liker at ting skjer. Jeg har god selvfølelse og tror på meg selv. Selvtilliten går litt opp og ned. Som oftest er jeg rolig og kanskje litt blasert, blir ikke så veldig overrasket over noe. Men når jeg blir sint, så vet man det. Sint blir jeg forøvrig bare på nærmeste familie og samboer, de som virkelig kan såre meg. Jeg hadde aldri skreket til noen før jeg møtte sambo og nå gjør jeg det støtt og stadig Om jeg prøver, så er jeg utrolig rasjonell og gjennomtenkt. Andre ganger lar jeg meg styre av følelsene og klarer ikke kontrollere det. Som oftest vet jeg løsningen på de fleste problemer jeg har, jeg må bare ta meg sammen for å få det gjort. Jeg synes alle mennesker har en verdi, fordi de er mennesker. Uavhengig om jeg liker handlingene deres eller ikke fortjener de respekt og omsorg. Jeg ser ikke nyhetene, for det blir jeg trist av. Når jeg leser aviser, så hopper jeg over artiklene som er lite hyggelige, til jeg er klar til å lese de. Jeg _elsker_ litteratur. Jeg lærte meg å lese i god tid før skolen ved å sitte ved siden av broren min når han øvde seg. En dag bare kunne jeg det og det var den lykkeligste dagen i mitt liv. Fra jeg kunne skrive, så har jeg skrevet historier selv. Nå jobber jeg med en roman. Jeg skal huske på dere når jeg blir berømt forfatter Bortsett fra det flørter jeg mye og har ikke noe problem med å snakke med nye mennesker. Elsker sosiale situasjoner av alle slag. Synes noe av det hyggeligste som finnes er venner/familie som plutselig kommer innom. Jeg er generøs og deler av det jeg har. Kan allikevel oppfattes som noe arrogant, da jeg ikke bekymrer meg så mye om hva andre tror. 0 Siter
KaVa Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er en person som ser muligheter, i stedet for begrensninger. Jeg er positivt anlagt, og velger å tro det beste om folk (inntil det motsatte er bevist). Jeg er glad i å lese, men får lite tid til det. Elsker en god film eller to, om ikke på kino, så i følge med en god flaske vin. Jeg synger mye. Falskt og jævlig, men det bryr jeg meg ikke om. Synger når jeg kjører bil, når jeg går trappene opp til kontoret, når jeg lager middag og i dusjen ( i dusjen låter det fakktisk helt OK). Har forøvrig et triks som aldri slår feil på nachspiel, dersom noen skal sjarmeres i senk: En hes versjon av "Makin' whoppie"... Slår aldri feil dersom den besugne er ganske bedugget, i alle fall.... Liker krim - jo blodigere, jo bedre. Litt gla' vold er aldri å forakte, heller ( i bøker, helst). Siterer Håvamål i tide og utide. Gammel visdom skal man lytte til, mener jeg! ("Betre bør du ber'kje i bakken enn mannevit mykje - med låkare niste du legg'kje i veg en ovdrykkje med øl") Er sjelden på fest, men når jeg er det har jeg det SKIKKELIG moro! Har et velutviklet konkurranseinnstinkt. Utseende? Trives godt i min ham. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hmmmm, typisk steinbukk - konservativ og glad i det som er trygt. Elsker barna mine, men trenger mye tid alene (vanskelig kombinasjon). Selvstendig, men ønsker å bli oppvartet. (Stakkars mannen min har ikke knekket den koden enda.) Fryktelig strukturert i hodet og fryktelig rotete ellers. Ellers har jeg blondt, langt hår, er 169 høy (eller lav) og overvektig. Elsker å lese, se gode filmer, dole, kose med mann og barn. Jeg liker egentlig å være litt kreativ - scrapbooking osv, men finner aldri tid til det. Elsker å være helt alene og ikke gjøre noen ting, men det får jeg i hvertfall ikke tid til... 0 Siter
KaVa Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er en person som ser muligheter, i stedet for begrensninger. Jeg er positivt anlagt, og velger å tro det beste om folk (inntil det motsatte er bevist). Jeg er glad i å lese, men får lite tid til det. Elsker en god film eller to, om ikke på kino, så i følge med en god flaske vin. Jeg synger mye. Falskt og jævlig, men det bryr jeg meg ikke om. Synger når jeg kjører bil, når jeg går trappene opp til kontoret, når jeg lager middag og i dusjen ( i dusjen låter det fakktisk helt OK). Har forøvrig et triks som aldri slår feil på nachspiel, dersom noen skal sjarmeres i senk: En hes versjon av "Makin' whoppie"... Slår aldri feil dersom den besugne er ganske bedugget, i alle fall.... Liker krim - jo blodigere, jo bedre. Litt gla' vold er aldri å forakte, heller ( i bøker, helst). Siterer Håvamål i tide og utide. Gammel visdom skal man lytte til, mener jeg! ("Betre bør du ber'kje i bakken enn mannevit mykje - med låkare niste du legg'kje i veg en ovdrykkje med øl") Er sjelden på fest, men når jeg er det har jeg det SKIKKELIG moro! Har et velutviklet konkurranseinnstinkt. Utseende? Trives godt i min ham. "dersom den besugne er ganske bedugget, i alle fall.... " (Ville nok ikke slått feil dersom han ble "besugd" nei *flirer* Skulle vært "besungne" (altså den som blir sunget til) 0 Siter
Gjest signatura Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Halvgammel dame, tykk dessverre, men utseendet skremmer ingen. Ingen snur seg heller, forresten. hehe... Snill, lett sårbar, omsorgsfull, utålmodig, hissigpropp. Liker å ha kontroll, ikke flink til smalltalk. Får tilbakemeldinger på at jeg er en veldig hyggelig og grei jente når jeg treffer nye folk. Samtidig som de jeg bor med er glad i meg etter over tjue år, så kan jeg ikke være av de aller verste. Liker romantiske komedier. Notting Hill er bra. Og Fire bryllup og en gravferd. Og Da han møtte henne. Liker også biografiske filmer. Og krim, hvis det ikke er for mye meningsløs vold. Die Hard-filmene likte jeg, av en eller annen grunn. Og James Bond da. Av musikk liker jeg det meste, bare ikke hardrock og opera. Mitt favorittferiested er Hellas, et eller annet sted der. Og den sørlandske skjærgården i egen båt. Og slalåmløypene her i landet med hytte i nærheten. Min favorittbeskjeftigelse nå om sommeren er å sitte med en kaffe eller en øl og glane på folk. Er i det store og hele mer en betrakter enn en deltager. Tror jeg. 0 Siter
Gjest oppdalshoppa Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er 181, slank, godt trent, er sprek og rask. Er lys, men med mindre hår nå enn for 25 år siden. Har lyseblå øyne. Vil ikke påstå at jeg er pen, men noen sier at jeg har mye sjarm, men ser selvsagt ikke dette selv. Jeg er snill, så lenge jeg mener andre fortjener det, men har du kommet på svartelista mi da er det slutt, det skal mye til for at jeg fjerner deg i fra den. Har svært lett for å sette meg inn i andres følelser og problemer. Egentlig litt for mye. Jeg tar svært godt vare på mine nærmeste. Men jeg kan også være svært sint, noe inni helvete også. De som får meg sint blir jeg sjeldent blid på igjen. Utover det virker jeg trygg og til å stole på, holder ikke på med noe tull. Jeg kan være veldig klar i talen, hvis jeg føler at det er riktig. Jeg har stor økonomisk sans og har mye kremmer i meg, men er ingen selger, det passer meg ikke i det hele tatt. Har relativ høy utdannelse (to høgskole utdannelser), men er svært praktisk av meg, kan gjøre "alt", holder på med noe hele tiden, er nok en handy-man. Er ingen sofa sliter men liker å være aktiv. Er svært tilfredsstilt når jeg føler at jeg har fått noe ut av dagen og har fått gjort mye. Liker ikke å daffe en hel dag. Elsker fart, og kjører mc og et og annet billøp. Kjører ikke gris på vegen, men blir jævlig grinete på elendige sjåfører som blant annet av en eller annen merkelig grunn skal kjøre langt under fartsgrensen og lage kø. Jeg er ikke noe typisk konkurransemenneske, men sett meg bak et bilratt i et billøp og jeg er 110 % konsentrert og kjører til det smeller. Liker litt spenning, har også klatret litt i sin tid. Men som person er jeg rolig av meg, jeg er ikke den som blir hysterisk, tror ikke at jeg noen gang har handlet overilt. Er ikke lett å vippe av pinnen. Jeg er ikke opptatt av det overfladiske, men liker å sette pris på de små tingene og har evnen til å se ting i perspektiv og hva som er viktig og ikke viktig i livet. Tja, sikkert mer jeg kunne ha nevnt. Ja, du må jo være bestemors drøm:) 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Ja, du må jo være bestemors drøm:) Ja, hennes også:-) 0 Siter
EllaJo Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Snart midten av 20-åra, 168 cm høy, litt for mye her og der... mørk blondt hår med en del striper i for tiden Mange vil vel oppfatte meg som noe kjedelig, men jeg liker det rolige, hjemmekoselig, ikke for mye bråk og støy (men tar meg turer på byen altså...) Jeg både ler, griner og smiler mye. Blir lett rørt av småting. Har lett for å bli fort sint også. Elsker dyr og kos. Trives også utmerket i mitt eget selskap. Ingen ting er bedre enn en dag hjemme alene hvor jeg kan gjøre akkurat det jeg selv vil. Liker å gjøre ting i mitt eget tempo, som kan være til irritasjon for andre... Elsker fart og bilkjøring, matlaging, hater oppvasken. For tiden veldig forelska og lykkelig og svever høyt på ei rosa sky 0 Siter
Gjest utelater nick Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er spesiell, min likekvinne finnes ikke. Jeg har alltid vært særegen, og liker å ikke være som alle andre. Jeg vil være meg selv, og godtar du meg ikke som jeg er, vel- da er det ditt problem, ikke mitt. Jeg er stille, overfølsom og familiekjær. Men sårer du barna mine dypt, er du på min svarteliste for alltid. Jeg er nådeløs sånn, jeg bryter alle bånd om noen er utilgivelig jævlige mot ungene mine og mannen min. Da blir du luft for meg, selv om du er min bror! Jeg har sydenlandsk temperament og utseende, tenner jeg så tenner jeg, og det høres (skikkelig kjeftesmelle iblant). Det er ok det også!;o) Jeg trives godt alene i mitt eget selskap, litt ego, liker meg selv godt. Nyter stillheten! Liker å lese litt, god mat, bryte barrierer osv. Jeg liker ikke nattebråk og styr. Har hatt et hardt liv, med mye motgang og sykdom, men livet er nydelig for det, jeg elsker livet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.