Gjest Vesillia Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er spesiell, min likekvinne finnes ikke. Jeg har alltid vært særegen, og liker å ikke være som alle andre. Jeg vil være meg selv, og godtar du meg ikke som jeg er, vel- da er det ditt problem, ikke mitt. Jeg er stille, overfølsom og familiekjær. Men sårer du barna mine dypt, er du på min svarteliste for alltid. Jeg er nådeløs sånn, jeg bryter alle bånd om noen er utilgivelig jævlige mot ungene mine og mannen min. Da blir du luft for meg, selv om du er min bror! Jeg har sydenlandsk temperament og utseende, tenner jeg så tenner jeg, og det høres (skikkelig kjeftesmelle iblant). Det er ok det også!;o) Jeg trives godt alene i mitt eget selskap, litt ego, liker meg selv godt. Nyter stillheten! Liker å lese litt, god mat, bryte barrierer osv. Jeg liker ikke nattebråk og styr. Har hatt et hardt liv, med mye motgang og sykdom, men livet er nydelig for det, jeg elsker livet! Ehh, mye vits å utelate nick når trådstarter faktisk ønsker å "få et bilde" på de forskjellige nickene. 0 Siter
Gjest utelater nick Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Ehh, mye vits å utelate nick når trådstarter faktisk ønsker å "få et bilde" på de forskjellige nickene. Hva med deg selv? Det blir for avslørende for meg å henge for mye personlige ting ved et nick, derfor utelot jeg det nå (selv om trådstarteren ønsket nick for å få et bilde av hvordan person bak fast nick var). 0 Siter
Gjest Vesillia Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hva med deg selv? Det blir for avslørende for meg å henge for mye personlige ting ved et nick, derfor utelot jeg det nå (selv om trådstarteren ønsket nick for å få et bilde av hvordan person bak fast nick var). Hva med meg? Da kunne du vel bare latt være å svare? 0 Siter
Gjest utelater nick Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hva med meg? Da kunne du vel bare latt være å svare? Vennligst hold kjeft! 0 Siter
Cinnamona Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er i slutten av 20-åra, 166 cm høy og med nye former etter at jeg gikk opp noen røykesluttkilo Har mørke krøller og lyseblå øyne, og har endelig fått tilbake brunfargen min etter ei helg med sol. Jeg leser mye på dol, men liker ikke å diskutere fordi jeg alltid ser flere sider av en sak, hvilket kan være både positivt og negativt. Se der ja Ellers er jeg omtenksom, blid og vittig - når jeg først tør slippe meg løs. Er sjenert blant ukjente, men visstnok lett å like. Det motsatte kjønn sier at jeg er pen, men man blir jo så vant til sitt eget utseende etterhvert at man ikke nødvendigvis ser det de andre ser, eller hva? De som kjenner meg best vil imidlertid si at jeg er en stabukk og en surpomp (*hehe*), men at jeg alltid stiller opp når noen trenger meg. 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er spesiell, min likekvinne finnes ikke. Jeg har alltid vært særegen, og liker å ikke være som alle andre. Jeg vil være meg selv, og godtar du meg ikke som jeg er, vel- da er det ditt problem, ikke mitt. Jeg er stille, overfølsom og familiekjær. Men sårer du barna mine dypt, er du på min svarteliste for alltid. Jeg er nådeløs sånn, jeg bryter alle bånd om noen er utilgivelig jævlige mot ungene mine og mannen min. Da blir du luft for meg, selv om du er min bror! Jeg har sydenlandsk temperament og utseende, tenner jeg så tenner jeg, og det høres (skikkelig kjeftesmelle iblant). Det er ok det også!;o) Jeg trives godt alene i mitt eget selskap, litt ego, liker meg selv godt. Nyter stillheten! Liker å lese litt, god mat, bryte barrierer osv. Jeg liker ikke nattebråk og styr. Har hatt et hardt liv, med mye motgang og sykdom, men livet er nydelig for det, jeg elsker livet! Tror at alle ville sette de fleste på en svarte liste hvis de var jævlig mot ungene. Men hva er jævlig? Er det å snakke til dem hvis de gjør noe galt eller hva skal til? Det er jo mange som ikke tåler at de sier i fra til barna hvis de gjør noe galt. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hmmmm, typisk steinbukk - konservativ og glad i det som er trygt. Elsker barna mine, men trenger mye tid alene (vanskelig kombinasjon). Selvstendig, men ønsker å bli oppvartet. (Stakkars mannen min har ikke knekket den koden enda.) Fryktelig strukturert i hodet og fryktelig rotete ellers. Ellers har jeg blondt, langt hår, er 169 høy (eller lav) og overvektig. Elsker å lese, se gode filmer, dole, kose med mann og barn. Jeg liker egentlig å være litt kreativ - scrapbooking osv, men finner aldri tid til det. Elsker å være helt alene og ikke gjøre noen ting, men det får jeg i hvertfall ikke tid til... Jeg liker også å være helt alene... men det er jeg omtrent aldri! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Dette kunne jeg har skrevet om deg faktisk, akkurat slik har jeg oppfatte deg. Så vet jeg at du er svært pen også da:-) Svarte.......når jeg tenker meg om......hvorfor er ikke jeg 20 år yngre?...hæ??? "Dette kunne jeg har skrevet om deg faktisk, akkurat slik har jeg oppfatte deg." Det er artig hvor godt man faktisk kan lære hverandre å kjenne via dol "Så vet jeg at du er svært pen også da:-) Svarte.......når jeg tenker meg om......hvorfor er ikke jeg 20 år yngre?...hæ???" Eller jeg 20 år eldre? Eh.. nei hadde nok vært bedre om du var 20 år yngre. Men er du egentlig for gammel for meg nå da? 0 Siter
Gjest utelater nick Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Tror at alle ville sette de fleste på en svarte liste hvis de var jævlig mot ungene. Men hva er jævlig? Er det å snakke til dem hvis de gjør noe galt eller hva skal til? Det er jo mange som ikke tåler at de sier i fra til barna hvis de gjør noe galt. "Jævlig" er nok her noe langt mer alvorlig. Som eksempel: årevis med trakassering og utfrysing, hån og latterliggjøring i mange år. Voksne mennesker som bevisst snur ryggen til det som skjer, og stenger ørene og øynene så lenge det går bra for ens egne barn og h*n har innpass i gjengen. Da ofrer de gjerne et annens barn og det barnets liv, så lenge hele "den kule gjengen" er imot den stakkars ungen. Jeg har sett dette på nært hold, og vet at det preger hele resten av livet til den familien som blir rammet. Det er en tragedie for de det gjelder. Jeg har til og med lest om unger og ungdom som ikke har orket å leve lenger etter slik trakassering, så tragisk! Eksempelet mitt gjelder ikke usynlig mobbing, men høyst synlig mobbing som foreldrene ser. 0 Siter
Gjest utelater nick Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 "Jævlig" er nok her noe langt mer alvorlig. Som eksempel: årevis med trakassering og utfrysing, hån og latterliggjøring i mange år. Voksne mennesker som bevisst snur ryggen til det som skjer, og stenger ørene og øynene så lenge det går bra for ens egne barn og h*n har innpass i gjengen. Da ofrer de gjerne et annens barn og det barnets liv, så lenge hele "den kule gjengen" er imot den stakkars ungen. Jeg har sett dette på nært hold, og vet at det preger hele resten av livet til den familien som blir rammet. Det er en tragedie for de det gjelder. Jeg har til og med lest om unger og ungdom som ikke har orket å leve lenger etter slik trakassering, så tragisk! Eksempelet mitt gjelder ikke usynlig mobbing, men høyst synlig mobbing som foreldrene ser. Jeg kan tillegge at jeg driver og skriver bok om emnet! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg liker også å være helt alene... men det er jeg omtrent aldri! Sukk, ikke jeg heller. Min store drøm er å ha minst 1 uke mutters alene på ei hytte på fjellet. Da skal jeg ha med meg massevis av gode bøker, masse sudoku, god mat og flere penner og masse ark til å skrive på. Sukk.......... 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 "Jævlig" er nok her noe langt mer alvorlig. Som eksempel: årevis med trakassering og utfrysing, hån og latterliggjøring i mange år. Voksne mennesker som bevisst snur ryggen til det som skjer, og stenger ørene og øynene så lenge det går bra for ens egne barn og h*n har innpass i gjengen. Da ofrer de gjerne et annens barn og det barnets liv, så lenge hele "den kule gjengen" er imot den stakkars ungen. Jeg har sett dette på nært hold, og vet at det preger hele resten av livet til den familien som blir rammet. Det er en tragedie for de det gjelder. Jeg har til og med lest om unger og ungdom som ikke har orket å leve lenger etter slik trakassering, så tragisk! Eksempelet mitt gjelder ikke usynlig mobbing, men høyst synlig mobbing som foreldrene ser. Da skjønner jeg det godt. Hadde nok blitt rimelig forbannet i en slik situasjon. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er 181, slank, godt trent, er sprek og rask. Er lys, men med mindre hår nå enn for 25 år siden. Har lyseblå øyne. Vil ikke påstå at jeg er pen, men noen sier at jeg har mye sjarm, men ser selvsagt ikke dette selv. Jeg er snill, så lenge jeg mener andre fortjener det, men har du kommet på svartelista mi da er det slutt, det skal mye til for at jeg fjerner deg i fra den. Har svært lett for å sette meg inn i andres følelser og problemer. Egentlig litt for mye. Jeg tar svært godt vare på mine nærmeste. Men jeg kan også være svært sint, noe inni helvete også. De som får meg sint blir jeg sjeldent blid på igjen. Utover det virker jeg trygg og til å stole på, holder ikke på med noe tull. Jeg kan være veldig klar i talen, hvis jeg føler at det er riktig. Jeg har stor økonomisk sans og har mye kremmer i meg, men er ingen selger, det passer meg ikke i det hele tatt. Har relativ høy utdannelse (to høgskole utdannelser), men er svært praktisk av meg, kan gjøre "alt", holder på med noe hele tiden, er nok en handy-man. Er ingen sofa sliter men liker å være aktiv. Er svært tilfredsstilt når jeg føler at jeg har fått noe ut av dagen og har fått gjort mye. Liker ikke å daffe en hel dag. Elsker fart, og kjører mc og et og annet billøp. Kjører ikke gris på vegen, men blir jævlig grinete på elendige sjåfører som blant annet av en eller annen merkelig grunn skal kjøre langt under fartsgrensen og lage kø. Jeg er ikke noe typisk konkurransemenneske, men sett meg bak et bilratt i et billøp og jeg er 110 % konsentrert og kjører til det smeller. Liker litt spenning, har også klatret litt i sin tid. Men som person er jeg rolig av meg, jeg er ikke den som blir hysterisk, tror ikke at jeg noen gang har handlet overilt. Er ikke lett å vippe av pinnen. Jeg er ikke opptatt av det overfladiske, men liker å sette pris på de små tingene og har evnen til å se ting i perspektiv og hva som er viktig og ikke viktig i livet. Tja, sikkert mer jeg kunne ha nevnt. Det var jo nesten litt sånn perfekt mann... 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Det var jo nesten litt sånn perfekt mann... Hehe, ja, tok jo ikke med alt det negative:-) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hehe, ja, tok jo ikke med alt det negative:-) Det kan vel uansett ikke veie opp for alt det positive???? 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Snart midten av 20-åra, 168 cm høy, litt for mye her og der... mørk blondt hår med en del striper i for tiden Mange vil vel oppfatte meg som noe kjedelig, men jeg liker det rolige, hjemmekoselig, ikke for mye bråk og støy (men tar meg turer på byen altså...) Jeg både ler, griner og smiler mye. Blir lett rørt av småting. Har lett for å bli fort sint også. Elsker dyr og kos. Trives også utmerket i mitt eget selskap. Ingen ting er bedre enn en dag hjemme alene hvor jeg kan gjøre akkurat det jeg selv vil. Liker å gjøre ting i mitt eget tempo, som kan være til irritasjon for andre... Elsker fart og bilkjøring, matlaging, hater oppvasken. For tiden veldig forelska og lykkelig og svever høyt på ei rosa sky Fjern 2 cm, bytt hårfarge, og kutt ut bilkjøring. Vips, så er du meg! Utrolig morsomt å lese, for absolutt alt det andre stemte utrolig godt på meg Du er ikke kreps du også, vel? 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Det kan vel uansett ikke veie opp for alt det positive???? Nja, si ikke det:-) Hva som er positivt og hva som ikke er det er en tolkningssak. Det som vil være postivt for en person kan være negativt for en annen. Det er jo ikke sikkert at jeg ser meg selv i "riktige" øyne heller. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Nja, si ikke det:-) Hva som er positivt og hva som ikke er det er en tolkningssak. Det som vil være postivt for en person kan være negativt for en annen. Det er jo ikke sikkert at jeg ser meg selv i "riktige" øyne heller. nei, det gjør man vel heller skjelden, beklageligvis... men jeg hadde ikke en gang klart å skrive slik om meg selv på noen måte.... :/ smak og behag, vet du.. 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 "Dette kunne jeg har skrevet om deg faktisk, akkurat slik har jeg oppfatte deg." Det er artig hvor godt man faktisk kan lære hverandre å kjenne via dol "Så vet jeg at du er svært pen også da:-) Svarte.......når jeg tenker meg om......hvorfor er ikke jeg 20 år yngre?...hæ???" Eller jeg 20 år eldre? Eh.. nei hadde nok vært bedre om du var 20 år yngre. Men er du egentlig for gammel for meg nå da? Er nok bedre om jeg var 20 år yngre ja:-) Nja...hmmm,....spørs hvor lenge jeg var atraktiv i dine øyne. Om 20 år er jeg pensjonist, hehe........*gulp* Men utrolig hvor mye morsomt vi kunne ha i noen år da:-)Vi trenger jo ikke å gifte oss, mener jeg, men hatt masse bryllupsnetter, hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.