Gå til innhold

FU: Beskriv deg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei, det gjør man vel heller skjelden, beklageligvis... men jeg hadde ikke en gang klart å skrive slik om meg selv på noen måte.... :/

smak og behag, vet du.. :)

Du hadde helt sikkert klart å skrive slik om deg selv, hvorfor skulle du ikke det?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

10

• hare1365380455

9

• Hawkwind

8

• Dory

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Du hadde helt sikkert klart å skrive slik om deg selv, hvorfor skulle du ikke det?

fordi jeg faktisk har et problem med å finne noe positivt med meg selv... har ik så veldig liten selvtillit sosialt sett, men når jeg er for meg selv ser jeg bare feil og mangler på kropp og sinn..

Skrevet

Sukk, ikke jeg heller.

Min store drøm er å ha minst 1 uke mutters alene på ei hytte på fjellet. Da skal jeg ha med meg massevis av gode bøker, masse sudoku, god mat og flere penner og masse ark til å skrive på.

Sukk..........

Slå av mobilen og dra.

Skrevet

fordi jeg faktisk har et problem med å finne noe positivt med meg selv... har ik så veldig liten selvtillit sosialt sett, men når jeg er for meg selv ser jeg bare feil og mangler på kropp og sinn..

Det tror jeg ikke noe på. Er helt sikker på at du har masse postive sider ved deg.

Men kanskje du mangler at noen sier det til deg? At de sier at de er glad for at du har de og de positive sidene?

Er du en idiot som gjør bare faenskap og lager kvalme rundt deg? Svaret er helt sikkert nei og da har du allerede mange positive sider. Du er jo snill som ikke gjør det, du oppfører deg ordentlig, det er jo en positiv side. Du skriver høflig til meg og det er jo positivt.

Bare ved å se på dette lille her så finner jeg jo masse positivt jo:-)

Nå stikker jeg å trener:-)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Det tror jeg ikke noe på. Er helt sikker på at du har masse postive sider ved deg.

Men kanskje du mangler at noen sier det til deg? At de sier at de er glad for at du har de og de positive sidene?

Er du en idiot som gjør bare faenskap og lager kvalme rundt deg? Svaret er helt sikkert nei og da har du allerede mange positive sider. Du er jo snill som ikke gjør det, du oppfører deg ordentlig, det er jo en positiv side. Du skriver høflig til meg og det er jo positivt.

Bare ved å se på dette lille her så finner jeg jo masse positivt jo:-)

Nå stikker jeg å trener:-)

wow...det der var fint sagt.. takk.. :)

det er nok ikke noen som sier slike ting så ofte nei..

et lite smil, takket være deg!

ha en fin dag og trening.

m.v.h-

Skrevet

Du liker jo Metallica da - så det kan ikke stå så veldig ille til.

I andres øyne, ihvertfall ;-)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Du liker jo Metallica da - så det kan ikke stå så veldig ille til.

I andres øyne, ihvertfall ;-)

hehe...godt poeng!!!!! =) =)

mil1365380270
Skrevet

Utseendet kunne sikkert vært bedre på mange måter, men jeg er veldig fornøyd faktisk. Har alltid vært det, bortsett fra en liten periode i tenårene, da jeg syntes jeg var for tynn. Man trenger ikke se ut som en missekandidat for å være glad i kroppen sin :-)

Personligheten er sikkert grei, har gode venner som er flinke til å holde kontakten med meg. Oppfatter meg selv som litt sær (diller ikke med folk), men det kan ikke være så ille som jeg tror, siden jeg har så gode venner. Har lett for å få kontakt med folk. Mange tullinger i verden, men du så mange hyggelige man går glipp av om man ikke tør eller gidder snakke med folk.

Flere har sagt de oppfattet meg som snill og mild til det kjedsommelige med en gang de traff meg. Noen som litt "blond". Fakta er at jeg har temperament som et krakilsk villsvin, elsker å diskutere, og mener en bra fest varer til kl. 5 - minst! Tror folk blir lurt fordi jeg er ganske høflig frem til jeg har kartlagt kunnskaps- og humornivået deres. Vil jo nødig såre eller overkjøre noen. Det kvalmeste jeg vet er brautende folk, redd for å bli oppfattet sånn :-)

Skrevet

Fjern 2 cm, bytt hårfarge, og kutt ut bilkjøring. Vips, så er du meg! ;)

Utrolig morsomt å lese, for absolutt alt det andre stemte utrolig godt på meg :) Du er ikke kreps du også, vel?

Nei, er skorpion. Morsomt å høre!

Angelica :o)
Skrevet

Morsom tråd. :)

Jeg er ikke så høy, 1,57. Noe jeg har fått høre hele livet. Men jeg synes det bare er morsomt at folk spøker om høyden min, det har aldri vært i negativ retning :)

Jeg har laaangt lyst hår som jeg elsker at noen koser med. Øynene er mørkeblå, jeg er ikke supertynn, men heller ikke lubben. Former, kalles det kanskje ;)

Jeg er veldig tålmodig sjel, det skal mye til for at jeg blir sint. Men når jeg først blir sint, så smeller det! Jeg er stort sett alltid blid, smiler og ler masse. Jeg er evig opptimist og har som motto at alt ordner seg..

Kan vel nevnes at jeg er en smule distre, men prøver å skjerpe meg. Jeg tar livet med ro, stresser sjeldent.

Noen sier jeg er populær blant gutta, men selv så skjønner jeg ikke at noen kan være int. i meg. Dårlig til å ta i mot kompliment er jeg og :P

Jeg elsker og prate og bli kjent med nye folk. Er realtivt utadvent, men har en tendens til å bli lettest kjent med gutter. Kanskje fordi jeg kan være noe guttete selv?. ;p

Så liker jeg å ordne opp selv. Blir nok noe småsur hvis andre skal gjøre ting for meg. Jeg er ikke akkurat redd for å si fra ;)

Jeg jobber som leder, noe jeg elsker. Jeg liker å være sjef! :D

Også er jeg morgengretten.. Skikkelig bitch som ingen bør prate til..

Til slutt; bare så dere vet det så er jeg rar! Eller søtrar som noen sa ;)

Gjest utelater nick
Skrevet

Da skjønner jeg det godt. Hadde nok blitt rimelig forbannet i en slik situasjon.

Javisst! Jeg er forbannet, for det eksempelet jeg kom med gjelder min ene halvbror og barnet hans som har blitt trakassert i alle år.

Min andre bror som bor vegg i vegg har vært vitne til hva som har skjedd uten å gripe inn, han har heller vært med på mobbingen selv om han er voksen. Andre, lærere og foreldre har også vært passive vitner.

Jeg kan lett leve meg inn i hvordan den rammede familien har hatt og har det, de er helt ødelagte både foreldre og barn, pga mobbing og utfrysning som barnet deres alltid har vært utsatt for.

Livet er hardt!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152027326' post='3195118]

Jeg er ikke så høy, 1,57. Noe jeg har fått høre hele livet. Men jeg synes det bare er morsomt at folk spøker om høyden min, det har aldri vært i negativ retning :)

Jeg har laaangt lyst hår som jeg elsker at noen koser med. Øynene er mørkeblå, jeg er ikke supertynn, men heller ikke lubben. Former, kalles det kanskje ;)

Jeg er veldig tålmodig sjel, det skal mye til for at jeg blir sint. Men når jeg først blir sint, så smeller det! Jeg er stort sett alltid blid, smiler og ler masse. Jeg er evig opptimist og har som motto at alt ordner seg..

Kan vel nevnes at jeg er en smule distre, men prøver å skjerpe meg. Jeg tar livet med ro, stresser sjeldent.

Noen sier jeg er populær blant gutta, men selv så skjønner jeg ikke at noen kan være int. i meg. Dårlig til å ta i mot kompliment er jeg og :P

Jeg elsker og prate og bli kjent med nye folk. Er realtivt utadvent, men har en tendens til å bli lettest kjent med gutter. Kanskje fordi jeg kan være noe guttete selv?. ;p

Så liker jeg å ordne opp selv. Blir nok noe småsur hvis andre skal gjøre ting for meg. Jeg er ikke akkurat redd for å si fra ;)

Jeg får også høre at jeg er søtrar:))

Hihi:)

Skrevet

Jeg får også høre at jeg er søtrar:))

Hihi:)

High five!

:D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152029103' post='3195140]

High five!

Pst, jeg driver å legger til litt DOL folk på msn min.. Hadde du også en adresse du kunne legge ut her, som ikke var hemmelig?:)

hadde vært gøy å hatt deg på msn;)

Skrevet

Pst, jeg driver å legger til litt DOL folk på msn min.. Hadde du også en adresse du kunne legge ut her, som ikke var hemmelig?:)

[email protected]

Gjest pilrotten
Skrevet

Legg meg til da: [email protected]

Gjest ringeren
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152027326' post='3195118]

Har du hår på brystet?

Skrevet

Har du hår på brystet?

Nei.. heldigvis ikke!

Gjest dill dall dompen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152029928' post='3195151]

[email protected]

Kan jeg sende bilde av meg i nettoen?

Skrevet

Kan jeg sende bilde av meg i nettoen?

Den er grei! Sier ikke nei til sånt :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...