Gå til innhold

FU: Beskriv deg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slå av mobilen og dra.

Tja, hva gjør jeg med barna?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

10

• hare1365380455

9

• Hawkwind

8

• Dory

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tja, hva gjør jeg med barna?

Frys dem ned i fintøyet og tin dem opp hver 17.mai.

Skrevet

Er ganske ny på DOL, men lot meg friste til å svare...

Men først vil jeg spørre hva FU betyr?

På min sørlandsdialekt betyr det rompe og jeg regner nesten for sikkert at det ikke betyr det!

ER blond fra naturens side, blåøyd og passe slank. Liker stort sett det jeg ser i speilet, bortsett fra visse dager når jeg ikke kjenner personen som stirrer tilbake fra det forbaskade speilet.

Er en jente med masse humor og latteren sitter forferdelig løst. Kan sitte å lese her på DOL og le så jeg griner. Naboene tror vel at endelig det definitivt er tørna for dama....(Kanskje derfor de klipper plenen min hm).

Må ha bøker rundt meg. Det er en dyp avhengighet. Men det må være litteratur som gir meg noe. Hamsun, Dostovjevski, Undset er glimrende lektyre for meg. Eller krim, men da på engelsk.

Liker psykologiske thrillere, britiske filmer med og uten humor.

Hater heavy metal musikk og rap, men liker ellers det meste.

Er skorpion og føler meg som en.

Lytter gjerne på andre dersom det ikke prates kun om vær og vind. Er litt kresen på hvem jeg bruker tid på.

Stort sett lykkelig og harmonisk til tross for kroniske smerter jeg ikke kan bli kvitt. Pokker ta dem.

Liker dårlig å snakke om det bortsett fra til legen.

Sportsgal fra sofaen. Spesielt fotball, skiskyting og sykling. Er i himmelen for tida, jeg.

Tror på Gud, men ikke kirken og holder meg borte fra andre troende.

Røyker (altfor mye, men skal seff slutte en D A G) og liker kald pils.

43 år eller 29 og fryktlig mange måneder, som min sønn pleier å skrive på bursdagskort.

Tre barn (12 blir 100, 16 dataspillavhengig og 22 utflyttet)som jeg elsker over alt på jord.

Fire katter hvis mening med livet er å plage meg. Og så var det de syv chinchillaene som holder meg med selskap om nettene Eller er det jeg som holder dem med selskap? Vet ikke helt....

Litt filosofisk. Har lest endel filosofi og tatt eksamen ex.phil.

Vet stort sett litt om alt, men innser helt klart min egen uvitenhet og innrømmer det uten å rødme.

Selvsikker ikke selvopptatt.

Det var litt (mye) om meg. Liker å skrive og har skrevet endel for ukeblader pluss foreldre&barn. Blir aldri rik, men drømmer heller ikke om det. Er single og nyter livet......

Skrevet

Er ganske ny på DOL, men lot meg friste til å svare...

Men først vil jeg spørre hva FU betyr?

På min sørlandsdialekt betyr det rompe og jeg regner nesten for sikkert at det ikke betyr det!

ER blond fra naturens side, blåøyd og passe slank. Liker stort sett det jeg ser i speilet, bortsett fra visse dager når jeg ikke kjenner personen som stirrer tilbake fra det forbaskade speilet.

Er en jente med masse humor og latteren sitter forferdelig løst. Kan sitte å lese her på DOL og le så jeg griner. Naboene tror vel at endelig det definitivt er tørna for dama....(Kanskje derfor de klipper plenen min hm).

Må ha bøker rundt meg. Det er en dyp avhengighet. Men det må være litteratur som gir meg noe. Hamsun, Dostovjevski, Undset er glimrende lektyre for meg. Eller krim, men da på engelsk.

Liker psykologiske thrillere, britiske filmer med og uten humor.

Hater heavy metal musikk og rap, men liker ellers det meste.

Er skorpion og føler meg som en.

Lytter gjerne på andre dersom det ikke prates kun om vær og vind. Er litt kresen på hvem jeg bruker tid på.

Stort sett lykkelig og harmonisk til tross for kroniske smerter jeg ikke kan bli kvitt. Pokker ta dem.

Liker dårlig å snakke om det bortsett fra til legen.

Sportsgal fra sofaen. Spesielt fotball, skiskyting og sykling. Er i himmelen for tida, jeg.

Tror på Gud, men ikke kirken og holder meg borte fra andre troende.

Røyker (altfor mye, men skal seff slutte en D A G) og liker kald pils.

43 år eller 29 og fryktlig mange måneder, som min sønn pleier å skrive på bursdagskort.

Tre barn (12 blir 100, 16 dataspillavhengig og 22 utflyttet)som jeg elsker over alt på jord.

Fire katter hvis mening med livet er å plage meg. Og så var det de syv chinchillaene som holder meg med selskap om nettene Eller er det jeg som holder dem med selskap? Vet ikke helt....

Litt filosofisk. Har lest endel filosofi og tatt eksamen ex.phil.

Vet stort sett litt om alt, men innser helt klart min egen uvitenhet og innrømmer det uten å rødme.

Selvsikker ikke selvopptatt.

Det var litt (mye) om meg. Liker å skrive og har skrevet endel for ukeblader pluss foreldre&barn. Blir aldri rik, men drømmer heller ikke om det. Er single og nyter livet......

FU betyr Forumundersøkelse:) Velkommen på siden!:)

Gjest dill dall dompen
Skrevet

Var det meg som var velkommen?:)

Skrevet

Tusen takk søte deg!

Varm om hjertet....

Skrevet

Tusen takk søte deg!

Varm om hjertet....

Bare koselig:)

Skrevet

Var det meg som var velkommen?:)

Klart du også er velkommen:)

Skrevet

Pst, jeg driver å legger til litt DOL folk på msn min.. Hadde du også en adresse du kunne legge ut her, som ikke var hemmelig?:)

hadde vært gøy å hatt deg på msn;)

Hadde det vært gøy å ha meg der? :)

[email protected]

Skrevet

Frys dem ned i fintøyet og tin dem opp hver 17.mai.

Det var en fantastisk god ide!!!!

Hmmm, må vel tømme fryseren først for å få plass til dem. Æsj, det blir for slitsomt. Får finne på noe annet.

Gjest prust
Skrevet

Beskrive meg selv... det er ikke så ofte en gjør - kanskje helst i forbindelse med jobbintervju?!

Jeg er kvinne, 35 år, sørlending, og gift med en vestlending. Vi har tre barn på 2, 5 og 7 år og bor på Sørlandet. Vi er vel litt A4-mennesker, med to biler, enebolig, 3 barn og jobber i 1,6 stilling tilsammen.

Useendemessig er jeg vel ganske normal - mellomblondt kort hår, 169 cm høy, normal kroppsbygning, liker å trene litt men får likke så ofte tid til det. Bryr meg ikke så mye om klær og sminke, men liker jo egentlig å se bra ut da! Liker å være ute, både sammen med ungene, på familiturer og med venninner (ved sjøen, på fjellet og i skogen).

Spilte piano i mine barne-og ungdomsår, men spiller lite nå. Satser på at barna også får den interessen, for det gav meg mye. Liker å synge, særlig i kor, men akkurat nå er jeg ikke med i noe kor.

Tror jeg er en god venninne. Er flink til å lytte. Er optimistisk av natur og har en positiv innstilling til livet. Er fryktelig rotete av meg når det gjelder ting i huset og er av og til litt deppa pga det.

Er veldig familiekjær og setter veldig stor pris på å ha tid med mannen min og barna mine, samt andre familiemedlemmer. Men det er godt å ha venninner også, å bare få være voksen blant voksne!

Gjest togli
Skrevet

Hmmmm, typisk steinbukk - konservativ og glad i det som er trygt.

Elsker barna mine, men trenger mye tid alene (vanskelig kombinasjon).

Selvstendig, men ønsker å bli oppvartet. (Stakkars mannen min har ikke knekket den koden enda.)

Fryktelig strukturert i hodet og fryktelig rotete ellers.

Ellers har jeg blondt, langt hår, er 169 høy (eller lav) og overvektig.

Elsker å lese, se gode filmer, dole, kose med mann og barn. Jeg liker egentlig å være litt kreativ - scrapbooking osv, men finner aldri tid til det.

Elsker å være helt alene og ikke gjøre noen ting, men det får jeg i hvertfall ikke tid til...

Og jeg som var sikker på at du hadde mørkt hår!

Skrevet

OK, dette er meg:

Middels høy, litt tynn og spedbygd, lyst og krøllete litt uregjerlig hår.

Har en liten familie som jeg elsker over alt. Nest etter familien er jeg veldig glad i jobben min. Liker kollegene mine og har det stort sett gøy på jobb. Har stor arbeidskapasitet. Er sosialt anlagt, men ikke spesielt frampå.

Bruker helst pengene mine på bøker, opplevelser og god mat. Er nok litt livsnyter :o) Er ikke opptatt av status. Er selvstendig, distré og litt konfliktsky, hissig men det går fort over.

Ja, og så har jeg passert 30..

Skrevet

Og jeg som var sikker på at du hadde mørkt hår!

He, he, neida. Men det er betydelig mørkere enn da jeg var lita jente. Nå ville det vel kalles mer mellomblondt tror jeg.

Skrevet

Kan jeg også legge deg til? *smiler pent* :)

Så klart :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så klart :)

Konge! Du er lagt inn. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...