Gå til innhold

konkurs - dagpenger etc.

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg jobber i et firma som er gått konkurs tre ganger mens jeg jobba der. Fant ut dette via media og via lønns-og trekkoppgaven (fikk tre ulike deler).

De er nok en gang gått konkurs, selv om de har konkurskarantene, dvs. de har startet på nytt.

Jeg er flytta fra der hvor jeg jobba, har ferie en uke nå. Jeg tenkte at de ville komme til å gå konkurs (hvilket de gjorde), og siden de har konkurskarantene, trodde jeg ikke at de ville starte på nytt igjen.

Hva skal jeg gjøre nå?

Får jeg ikke dagpenger hvis jeg sier opp?

Jeg har ikke fått all lønna som jeg har krav på, og heller ikke feriepenger.

Får jeg ikke feriepengene etc. via lønnsgarantifondet om jeg sier opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke, men du kan jo kontakte lønnsgarantifondet og spørre?

Skrevet

Jeg aner ikke, men du kan jo kontakte lønnsgarantifondet og spørre?

Sendte mail nettopp til arbeidstilsynet og spurte...For et rot..Blir litt irritert..

Skrevet

Sendte mail nettopp til arbeidstilsynet og spurte...For et rot..Blir litt irritert..

Det skjønner jeg godt. Lykke til!

Skrevet

Det skjønner jeg godt. Lykke til!

Takk..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...