Gjest this is a signature Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg jobber i et firma som er gått konkurs tre ganger mens jeg jobba der. Fant ut dette via media og via lønns-og trekkoppgaven (fikk tre ulike deler). De er nok en gang gått konkurs, selv om de har konkurskarantene, dvs. de har startet på nytt. Jeg er flytta fra der hvor jeg jobba, har ferie en uke nå. Jeg tenkte at de ville komme til å gå konkurs (hvilket de gjorde), og siden de har konkurskarantene, trodde jeg ikke at de ville starte på nytt igjen. Hva skal jeg gjøre nå? Får jeg ikke dagpenger hvis jeg sier opp? Jeg har ikke fått all lønna som jeg har krav på, og heller ikke feriepenger. Får jeg ikke feriepengene etc. via lønnsgarantifondet om jeg sier opp? 0 Siter
Gemini Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg aner ikke, men du kan jo kontakte lønnsgarantifondet og spørre? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg aner ikke, men du kan jo kontakte lønnsgarantifondet og spørre? Sendte mail nettopp til arbeidstilsynet og spurte...For et rot..Blir litt irritert.. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Sendte mail nettopp til arbeidstilsynet og spurte...For et rot..Blir litt irritert.. Det skjønner jeg godt. Lykke til! 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Det skjønner jeg godt. Lykke til! Takk.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.