Gjest dill dall dompen Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 For å feire den amerikanske uavhengihetsdagen idag 4.7. sendte MOSSAD til meg en e-mail hvor en israelsk avis " avslører " hvordan FBI og CIA i flere år har hjulpet Israel til å " punktdrepe " palestinske " terrorister " ( targeted assassinations ) ved å følge med terroristenes økonomiske transaksjoner. Hvorfor sende meg dette brev 4.7 ? Jo, for å minne meg på at jeg muligens står på FBI:s liste som mistenkt, om så nokså langt nede på listen. 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Selvsagt står du der, har du ikke funnet ut det før nå? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Selvsagt står du der, har du ikke funnet ut det før nå? Døh, nå må du ikke kaste bensin på bålet her altså *ler* 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Døh, nå må du ikke kaste bensin på bålet her altså *ler* Det var det da, hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.