Gjest dill dall dompen Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 url: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1376142.ece> "58-åringen var på salgsmesse på Tranøy i november i fjor. Han hadde parkert og åpnet ølen. Etter noen øl og en halv flaske sprit sier en fortvilet kvinne at lastebilen hans sperrer for bilen hennes. Etter mye om og men skulle mannen flytte lastebilen. – Tiltalte satte seg inn i bilen, startet motoren og kjørte bilen litt fremover og inn til venstre inn mot husveggen, står det i dommen fra Senja tingrett i Troms, skriver folkebladet.no. Kvinnen varslet politiet. Kjøreturen på bare 15 meter resulterte i 36 dagers fengsel, 15.000 kroner i bot og to år uten førerkort." 0 Siter
Excelsion Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Herregud! Selvfølgelig! Man har da prinsipper selv om man er drita full! Kjører ikke bil UANSETT! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Det kan jo hende det var en ordveksling der som fikk damen til å ta en liten hevn... 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Herregud! Selvfølgelig! Man har da prinsipper selv om man er drita full! Kjører ikke bil UANSETT! Jo, men her var det jo dama sjøl som overtalte fyren til å flytte bilen for deretter å anmelde ham! Ikke så rent lite frekt synes jeg. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jo, men her var det jo dama sjøl som overtalte fyren til å flytte bilen for deretter å anmelde ham! Ikke så rent lite frekt synes jeg. Som jeg skrev over...kanskje det var en aldri så liten provokasjon/kjefting fra fyren først. Og da kan _jeg_ i alle fall forstå at hun tok hevn ;-) 0 Siter
mumitrollet Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 I lokalavisa fremstilles saken en smule anderledes... http://www.folkebladet.no/nyheter/article46488.ece 0 Siter
hidi Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Som jeg skrev over...kanskje det var en aldri så liten provokasjon/kjefting fra fyren først. Og da kan _jeg_ i alle fall forstå at hun tok hevn ;-) Jeg kan ikke forstå det.... 0 Siter
Prozak Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Som jeg skrev over...kanskje det var en aldri så liten provokasjon/kjefting fra fyren først. Og da kan _jeg_ i alle fall forstå at hun tok hevn ;-) "kanskje det var en aldri så liten provokasjon/kjefting" Heh-heh...en "aldri så liten provokasjon/kjefting" er verdt å miste levebrødet i 2 år? Litt drøyt, vel... "............................................" 0 Siter
løvinne71 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jo, men her var det jo dama sjøl som overtalte fyren til å flytte bilen for deretter å anmelde ham! Ikke så rent lite frekt synes jeg. På en annen side burde vel sjåføren ha forsikret seg om at han hadde parkert et sted han ikke var til hinder for andre? Siden han satte seg til å drikke alkohol, så hadde han tydeligvis berenget at lastebilen skulle bli stående der en stund... Dumt av ham! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 "kanskje det var en aldri så liten provokasjon/kjefting" Heh-heh...en "aldri så liten provokasjon/kjefting" er verdt å miste levebrødet i 2 år? Litt drøyt, vel... "............................................" Nå var det vel helst han som skulle tenkt på lappen og levebrødet sitt da. Men jeg hadde evt. slengt dritt tilbake, aldri om jeg hadde ringt politiet for noe sånt. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 "kanskje det var en aldri så liten provokasjon/kjefting" Heh-heh...en "aldri så liten provokasjon/kjefting" er verdt å miste levebrødet i 2 år? Litt drøyt, vel... "............................................" Tja... Jeg kan i alle fall fint se for meg hvordan det kunne ha foregått... Hvis hun f.eks. ble stengt inne av en sjåfør som ifølge avisen hadde en promille på over 2, og eventuelt var ubehagelig mot henne da hun klaget over å ha blitt sperret inne... Kan du ikke da forstå det hvis det gikk en liten faen i henne? Vel, det kan jeg 0 Siter
Prozak Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Nå var det vel helst han som skulle tenkt på lappen og levebrødet sitt da. Men jeg hadde evt. slengt dritt tilbake, aldri om jeg hadde ringt politiet for noe sånt. Nemlig. Skulle man ringt politiet, så måtte det være hvis man selv ikke hadde oppfordret vedkommende til å begå lovbruddet. Kjefting eller ikke kjefting. "..........................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Men hvorfor i all verden parkerte han bilen slik at han stengte den andre bilen inne. Kanskje han allerede hadde drukket før han parkerte eller kanskje han var full av f... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.