Gå til innhold

Forbannade hurpe...

Anbefalte innlegg

Gjest dill dall dompen
Skrevet

url: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1376142.ece>

"58-åringen var på salgsmesse på Tranøy i november i fjor. Han hadde

parkert og åpnet ølen.

Etter noen øl og en halv flaske sprit sier en fortvilet kvinne at

lastebilen hans sperrer for bilen hennes.

Etter mye om og men skulle mannen flytte lastebilen.

– Tiltalte satte seg inn i bilen, startet motoren og kjørte bilen litt

fremover og inn til venstre inn mot husveggen, står det i dommen fra

Senja tingrett i Troms, skriver folkebladet.no.

Kvinnen varslet politiet. Kjøreturen på bare 15 meter resulterte i 36

dagers fengsel, 15.000 kroner i bot og to år uten førerkort."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud!

Selvfølgelig! Man har da prinsipper selv om man er drita full!

Kjører ikke bil UANSETT!

Skrevet

Det kan jo hende det var en ordveksling der som fikk damen til å ta en liten hevn...

Skrevet

Herregud!

Selvfølgelig! Man har da prinsipper selv om man er drita full!

Kjører ikke bil UANSETT!

Jo, men her var det jo dama sjøl som overtalte fyren til å flytte bilen for deretter å anmelde ham! Ikke så rent lite frekt synes jeg.

Skrevet

Jo, men her var det jo dama sjøl som overtalte fyren til å flytte bilen for deretter å anmelde ham! Ikke så rent lite frekt synes jeg.

Som jeg skrev over...kanskje det var en aldri så liten provokasjon/kjefting fra fyren først. Og da kan _jeg_ i alle fall forstå at hun tok hevn ;-)

Skrevet

Som jeg skrev over...kanskje det var en aldri så liten provokasjon/kjefting fra fyren først. Og da kan _jeg_ i alle fall forstå at hun tok hevn ;-)

Jeg kan ikke forstå det....

Skrevet

"kanskje det var en aldri så liten provokasjon/kjefting"

Heh-heh...en "aldri så liten provokasjon/kjefting" er verdt å miste levebrødet i 2 år? Litt drøyt, vel...

"............................................"

Skrevet

På en annen side burde vel sjåføren ha forsikret seg om at han hadde parkert et sted han ikke var til hinder for andre?

Siden han satte seg til å drikke alkohol, så hadde han tydeligvis berenget at lastebilen skulle bli stående der en stund...

Dumt av ham!

mil1365380270
Skrevet

Heh-heh...en "aldri så liten provokasjon/kjefting" er verdt å miste levebrødet i 2 år? Litt drøyt, vel...

Nå var det vel helst han som skulle tenkt på lappen og levebrødet sitt da. Men jeg hadde evt. slengt dritt tilbake, aldri om jeg hadde ringt politiet for noe sånt.

Skrevet

Tja... Jeg kan i alle fall fint se for meg hvordan det kunne ha foregått...

Hvis hun f.eks. ble stengt inne av en sjåfør som ifølge avisen hadde en promille på over 2, og eventuelt var ubehagelig mot henne da hun klaget over å ha blitt sperret inne... Kan du ikke da forstå det hvis det gikk en liten faen i henne? Vel, det kan jeg :)

Skrevet

Nå var det vel helst han som skulle tenkt på lappen og levebrødet sitt da. Men jeg hadde evt. slengt dritt tilbake, aldri om jeg hadde ringt politiet for noe sånt.

Nemlig. Skulle man ringt politiet, så måtte det være hvis man selv ikke hadde oppfordret vedkommende til å begå lovbruddet. Kjefting eller ikke kjefting.

"..........................................."

Skrevet

Men hvorfor i all verden parkerte han bilen slik at han stengte den andre bilen inne. Kanskje han allerede hadde drukket før han parkerte eller kanskje han var full av f...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...