Gjest D har jeg! Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har dårlig erfaring med de, de sender meg uberettiget inkassokrav.De har plaget meg i mange år etter at saken var avsluttet. Er det flere med samme erfaring som meg? Noen tips til meg? Kan jeg henvende meg til forbrukerombudet eller pressen? 0 Siter
KaVa Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Klart du kan henvende deg til forbrukerombudet! Og selvsagt er det ingen som hindrer deg i å snakke med pressen, om du så måtte lyste! (Om pressen gidder å skrive om det, er en annen sak) 0 Siter
Gjest D har jeg! Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Klart du kan henvende deg til forbrukerombudet! Og selvsagt er det ingen som hindrer deg i å snakke med pressen, om du så måtte lyste! (Om pressen gidder å skrive om det, er en annen sak) Jeg tenkte mer på TV2 hjelper deg, eller noe i den duren! 0 Siter
KaVa Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Lov å prøve seg. Hva har du gjort for å stoppe kravene? 0 Siter
Gjest D har jeg! Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Lov å prøve seg. Hva har du gjort for å stoppe kravene? Alt! For flere år siden (2-3 år) fikk jeg mailbekreftelse på at saken var avsluttet, men den mailen er borte nå, jeg husker ikke mailadressen+passord jeg brukte da. Jeg skjønner de bare prøver seg, for å melke meg for ytterligere mere penger. Altså skremme meg til å betale et uberettiget krav. Penger inn, er penger tjent uansett for dem, skruppelløse som de er. Det er inkassobyrået deres som sender en purring med inkassovarsel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.