Gå til innhold

Har du negativ erfaring med Clickit.no ?

Anbefalte innlegg

Gjest D har jeg!
Skrevet

Jeg har dårlig erfaring med de, de sender meg uberettiget inkassokrav.De har plaget meg i mange år etter at saken var avsluttet.

Er det flere med samme erfaring som meg?

Noen tips til meg? Kan jeg henvende meg til forbrukerombudet eller pressen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan henvende deg til forbrukerombudet! Og selvsagt er det ingen som hindrer deg i å snakke med pressen, om du så måtte lyste! (Om pressen gidder å skrive om det, er en annen sak)

Gjest D har jeg!
Skrevet

Klart du kan henvende deg til forbrukerombudet! Og selvsagt er det ingen som hindrer deg i å snakke med pressen, om du så måtte lyste! (Om pressen gidder å skrive om det, er en annen sak)

Jeg tenkte mer på TV2 hjelper deg, eller noe i den duren!

Skrevet

Lov å prøve seg. Hva har du gjort for å stoppe kravene?

Gjest D har jeg!
Skrevet

Lov å prøve seg. Hva har du gjort for å stoppe kravene?

Alt! For flere år siden (2-3 år) fikk jeg mailbekreftelse på at saken var avsluttet, men den mailen er borte nå, jeg husker ikke mailadressen+passord jeg brukte da.

Jeg skjønner de bare prøver seg, for å melke meg for ytterligere mere penger. Altså skremme meg til å betale et uberettiget krav. Penger inn, er penger tjent uansett for dem, skruppelløse som de er.

Det er inkassobyrået deres som sender en purring med inkassovarsel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...