Nyttårsjenta' Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har en helt grei jobb, men kunne gjerne tenkt meg en jobb som "passer meg" bedre. En jobb hvor jeg virkelig trives og noe som jeg er flink til - men; jeg aner ikke hva jeg skal jobbe med... Jeg lurer derfor på om det finnes noen sider på nettet hvor jeg kan fylle ut hva jeg liker/ikke liger å gjøre og så kan jeg få forslag på jobber som passer meg...?? Noen forslag??? 0 Siter
Gjest en soldoler Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Eller du kan skrive litt her og så kan vi komme med forslag. :-) 0 Siter
Gjest testfuglen Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Vet det eksisterte en slik uformel test en del år tilbake. Men prøv denne linken; sikkert noe lignende. http://www.aetat.no/VeiledningWeb/veivalg.do 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Eller du kan skrive litt her og så kan vi komme med forslag. :-) ja, det er morsommere! 0 Siter
collins Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hvilke arbeidsoppgaver trives du med, og hvilke trives du ikke med? Hvilke arbeidsoppgaver gir andre deg skryt for måten du løser/utfører de på? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.