Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde i ditt utdrikningslag?

Det nærmer seg med stormskritt skjønner jeg, og det kiler litt i magen i og med at jeg ikke vet NOE om hva som kommer til å skje.

Noen som har noen morsomme historier å fortelle?

Videoannonse
Annonse
Gjest togli
Skrevet

Jeg gikk rundt med ei veske med påskriften: "Vil du se musa mi? 10 kroner"

Oppi veska lå det ei lita lekemus.

Ellers måtte jeg selge kondomer.

Dette var da på 90-tallet og noe _alle_ vordende bruder gjorde ;-)

Skrevet

Tja - vi var og skjøt paintball på hverandre - kjempemorro!

Utrikningslaget begynte med at jeg fikk en deilig massasje hos aromaterapeut, ble hentet av "skummel mann med solbriller" som førte meg til mine søstre og venninner - åt god mat og drakk god drikke, ble kledt ut i redselsfulle klær.

Drakk

Holdt konsert på kjøpesenteret (med resten av utdrikningslaget som shubidua-damer)

Drakk

Paintball

Drakk

Grand Prix-fest - nytt bytte til skikkelig glam-kjole

Drakk

på byen i glam-kjole

Drakk

Hjem

Spydde

Skrevet

Jeg gikk rundt med ei veske med påskriften: "Vil du se musa mi? 10 kroner"

Oppi veska lå det ei lita lekemus.

Ellers måtte jeg selge kondomer.

Dette var da på 90-tallet og noe _alle_ vordende bruder gjorde ;-)

Ville noen se på musa di da?

Skrevet

Utdrikningslag er ikke lenger.

Greit nok at dere prehistoriske monstre skal ha det, men i Ameria (Som forøvrig setter standarden for hva dere spiser, kler dere i, oppførerer dere på) er det på veit ut.

Personlig skal jeg ikke ha noe sånnt piss.

Skrevet

Greit nok at dere prehistoriske monstre skal ha det, men i Ameria (Som forøvrig setter standarden for hva dere spiser, kler dere i, oppførerer dere på) er det på veit ut.

Man bestemmer da ikke selv om man skal ha utdrikkingslag eller ikke - det er forloverens oppgave det.

Gjest jeg spydde ikke heldigvis
Skrevet

Tja - vi var og skjøt paintball på hverandre - kjempemorro!

Utrikningslaget begynte med at jeg fikk en deilig massasje hos aromaterapeut, ble hentet av "skummel mann med solbriller" som førte meg til mine søstre og venninner - åt god mat og drakk god drikke, ble kledt ut i redselsfulle klær.

Drakk

Holdt konsert på kjøpesenteret (med resten av utdrikningslaget som shubidua-damer)

Drakk

Paintball

Drakk

Grand Prix-fest - nytt bytte til skikkelig glam-kjole

Drakk

på byen i glam-kjole

Drakk

Hjem

Spydde

:)

Skrevet

Man bestemmer da ikke selv om man skal ha utdrikkingslag eller ikke - det er forloverens oppgave det.

Man har vel en viss medbestemmelsesrett... Velger man den rette forloveren, og virkelig ikke ønsker et utdrikningslag, bør man jo ikke få det heller.

Skrevet

Pøh - drit i hva de gjør i Amerika. (Og de jeg kjenner der som nylig har gifta seg, hadde "bridal showers" så helt ute er det dog ikke).

Utdrikningslag er morro det - så lenge det gjøres innenfor rammen av det bruden selv synes er OK!

hare1365380455
Skrevet

Jeg hadde ikke utdrikningslag. :) Men du må kose deg!

Skrevet

Kan kun fortelle hva vi gjorde i ei venninnes utdrikningslag (for det er det eneste jeg har vært i):

Vi hentet henne om morgenen (hun var ikke forberedt, og hadde bind for øynene selvsagt). Så var det båttur ut til en liten øy, hvor vi kledde henne opp i en altforliten superman drakt og hun måtte stå på vannski. Etter dette dro til ut til flyplassen og sendte henne opp i småfly og hun fikk sett lysefjorden og diverse ovenifra. Etter dette var det grilling i hagen hos søstera hennes. Og så bar det ut til brannstasjonen. Vi fikk renne ned brannstanga, og ble heist opp i brannstige ting på brannbilen. Og vi fikk låne et rom hvor vi kunne kle henne opp på ny. Denne gang: hudfarga truse med pålimt sort hårdott. Og hudfarga bh med påtegna brystvorter. Og så surra vi henne inn i plastfolie så det ble en minikjole, og så dro vi på byen!

Skrevet

Pøh - drit i hva de gjør i Amerika. (Og de jeg kjenner der som nylig har gifta seg, hadde "bridal showers" så helt ute er det dog ikke).

Utdrikningslag er morro det - så lenge det gjøres innenfor rammen av det bruden selv synes er OK!

Bridal showers kan vel knapt sammenlignes med norske utdrikningslag...

Gjest togli
Skrevet

Ville noen se på musa di da?

Åh, ja! Så vidt jeg husker tjente jeg nærmere 600 kroner. Det var riktignok en "oldis" på rundt 40 som betalte 200 for å få kjenne på musa mi. Det må legges til at jeg tjente aller mest sent på lørdagskvelden og at de fleste som betalte var ganske så brisne ;-)

Skrevet

Åh, ja! Så vidt jeg husker tjente jeg nærmere 600 kroner. Det var riktignok en "oldis" på rundt 40 som betalte 200 for å få kjenne på musa mi. Det må legges til at jeg tjente aller mest sent på lørdagskvelden og at de fleste som betalte var ganske så brisne ;-)

Men visste de hva de fikk se og kjenne på?...hehe...10 kroner hadde bare vært artig, men 200 og kjent på ei plastmus hadde vært nedtur.

Så en så gammel mann da gitt, tenk 40 år...han husker vel knapt hva mus er, ...hehe.

Men på en annen side, jeg har aldri betalt for å se ei mus og kommer aldri til å gjøre det heller:-)

Skrevet

Bridal showers kan vel knapt sammenlignes med norske utdrikningslag...

Nei, egentlig ikke. Men de hadde en "utvidet" variant, som nok var nærmere utdrikkningslag enn "bridal shower"

Skrevet

Siden jeg var 4,5 mnd gravid i mitt utdrikningslag, var alkohol utelukket.

Først ble jeg hentet av alle mine gode venner. Jeg ble kledd ut i en gammeldags badedrakt (sånn hel med shortsben, stripete i rød og hvit), badehette og dykkemaske. Så ble jeg sendt til byen for å gi svømmetimer!

Så dro vi til Frognerparken der jeg skiftet til en "flott" herredress i ull. Håret ble satt opp og jeg fikk påmalt skjegg. Så skulle jeg holde konsert som Pavarotti.

Etterpå dro vi hjem til ei venninne der det ble servert lunsj.

Så skiftet jeg til en "nyyyydelig" 70-talls kjole. Vi dro til CC Vest og jeg skulle kjøpe grønnsaksskreller uten å snakke.

Til slutt kjørte vi bil til Tønsberg. På brygga der skulle jeg selge "puppene mine" (boller som satt sammen to go to med to rosiner strategisk plassert.)

Dagen ble avsluttet på hytta til forloveren min der vi grillet og storkoste oss. Vi overnattet alle sammen, spiste en deilig frokost og dro så tilbake.

Et helt herlig utdrikningslag synes jeg.

Gjest togli
Skrevet

Men visste de hva de fikk se og kjenne på?...hehe...10 kroner hadde bare vært artig, men 200 og kjent på ei plastmus hadde vært nedtur.

Så en så gammel mann da gitt, tenk 40 år...han husker vel knapt hva mus er, ...hehe.

Men på en annen side, jeg har aldri betalt for å se ei mus og kommer aldri til å gjøre det heller:-)

Tja, jeg regner da med de skjønte tegninga. Ingen som blei fornærma iallefall ;-)

Skrevet

Jeg var på restaurant med venninnene min og etter å ha drukket to pils fikk jeg beskjed av kelneren at jeg måtte forlate stedet fordi jeg var full.

Tror kanskje han ikke så forskjell på ekte glede og fyll :o)

Gjest dill dall dompen
Skrevet

Jeg var på restaurant med venninnene min og etter å ha drukket to pils fikk jeg beskjed av kelneren at jeg måtte forlate stedet fordi jeg var full.

Tror kanskje han ikke så forskjell på ekte glede og fyll :o)

Han var nok besatt av Satanister, og muligens eldre pedofile?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...