Gjest lite å gjøre ja Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121999 0 Siter
Gjest black server Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Send de på fiske, og la de gjøre litt nytte for seg. To tullinger som ikke gjør et dagsverk, går bare å tuller og bruker opp masse skattepenger. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hva med alle andre som mangler strøm til tider da??? ?herregud, er det nødvendig å blåse dette så opp???? de er jo bare mennesker!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hva med alle andre som mangler strøm til tider da??? ?herregud, er det nødvendig å blåse dette så opp???? de er jo bare mennesker!!! Nå er det neppe krompeparet selv som har gått ut i media med denne saken da... 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Nå er det neppe krompeparet selv som har gått ut i media med denne saken da... det håper jeg da virkelig ikke! =) men likevel... er de så mye mer "verdt" at de trenger medieoppslag når de har kjøpt dopapir??? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 det håper jeg da virkelig ikke! =) men likevel... er de så mye mer "verdt" at de trenger medieoppslag når de har kjøpt dopapir??? Det var jo verdt store oppslag da Pia Haraldsen sto frem og sa at hun ikke kunne kjøpe grandis på nærbutikken lenger fordi hun ble gjenkjent overalt. Jeg hadde ikke visst hvem neket var om jeg så hadde fått henne smurt opp i trynet. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Det var jo verdt store oppslag da Pia Haraldsen sto frem og sa at hun ikke kunne kjøpe grandis på nærbutikken lenger fordi hun ble gjenkjent overalt. Jeg hadde ikke visst hvem neket var om jeg så hadde fått henne smurt opp i trynet. Hun burde passe seg litt..hehe... har du hørt det hun presterer å si på sommer-quiz på tv2? jeg blir bare sittende å måpe..... =) 0 Siter
midnattsol Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Så bra for dem da.... Og især for alle andre som ikke er så kjente og oppskrytte. Like lite morsomt å være uten strøm både for kong salomo og jørgen hattemaker. Nå synes jeg at avisene kan skrive om andre enn kronprinsparet og ymse a og b kjendiser. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Så bra for dem da.... Og især for alle andre som ikke er så kjente og oppskrytte. Like lite morsomt å være uten strøm både for kong salomo og jørgen hattemaker. Nå synes jeg at avisene kan skrive om andre enn kronprinsparet og ymse a og b kjendiser. Det _kan_ nok hende at flere er interessert i å lese om kronprinsparets gjøren og laden enn ditt og mitt. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hun burde passe seg litt..hehe... har du hørt det hun presterer å si på sommer-quiz på tv2? jeg blir bare sittende å måpe..... =) Jeg var faktisk med på Frokost-Quiz en gang. Vant et kamera. Men det var litt pinlig, ville aldri blitt med om det gikk seinere på dagen... 0 Siter
midnattsol Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Det _kan_ nok hende at flere er interessert i å lese om kronprinsparets gjøren og laden enn ditt og mitt. Sikkert. Men ble bare provosert over at det skrives med store bokstaver at kronprinsparet har fått strømmen tilbake. Sikkert flere som har det vanskeligere uten strøm enn akkurat dem.... 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg var faktisk med på Frokost-Quiz en gang. Vant et kamera. Men det var litt pinlig, ville aldri blitt med om det gikk seinere på dagen... hehe...jeg skjønner... var hun der da? jeg hadde ikke klart å holde meg alvorlig av alt det som kommer ut av den munnen...... 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 hehe...jeg skjønner... var hun der da? jeg hadde ikke klart å holde meg alvorlig av alt det som kommer ut av den munnen...... Jepp. For alt vi veit, er Pia Haraldsen et geni.. PR-geni, for eksempel. *kremt* Men hennes kollega Fagerbakk virka faktisk ganske skarp. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jepp. For alt vi veit, er Pia Haraldsen et geni.. PR-geni, for eksempel. *kremt* Men hennes kollega Fagerbakk virka faktisk ganske skarp. ho e jo fra nordnorge! da sei jo seg sjøll! 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 ho e jo fra nordnorge! da sei jo seg sjøll! Igjen; *kremt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.