Gjest vurderer å søke jobb der Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Håper du ser dette, for jeg har noen spørsmål. Hva slags utdannelse/erfarings/jobbakgrunn har de ansatte i bedriften? Hva tjener en ny rekrutteringskonsulent? Hvordan trives du med å jobbe der? Hvordan ser en vanlig arbeidsdag ut? Hva er gørr kjedelig? Hva liker du best? Annet? 0 Siter
keinstein Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Dette hadde jeg ikke svart på, om jeg var ansatt der. Det er ikke godt å vite hvem som spør... 0 Siter
Gjest vurderer å søke jobb der Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Dette hadde jeg ikke svart på, om jeg var ansatt der. Det er ikke godt å vite hvem som spør... :0) jeg er sjefen sjøl! neida, men om jeg så var så ville jeg vel uansett ikke visst hvem som svarte meg 0 Siter
keinstein Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 :0) jeg er sjefen sjøl! neida, men om jeg så var så ville jeg vel uansett ikke visst hvem som svarte meg Er det så stort? Hvis noen skal uttale seg, så må de jo jobbe der du skal jobbe? 0 Siter
Gjest vurderer å søke jobb der Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Er det så stort? Hvis noen skal uttale seg, så må de jo jobbe der du skal jobbe? Adecco er stort, ja. Spørsmålene jeg stiller er relevant uansett om man arbeider i Bodø eller Bergen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.