Gjest dagen derpå... Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg eksploderte i fylla på lørdag. Skjelte ut to menn: en som fremprovoserte litt irritasjon og en uskyldig mann. Dette skal aldri skje igjen, for jeg skal ikke drikke mer alkohol. Jeg er i jobbsøkerfasen og har angst for at en av dem jeg har vært på intervju hos, var på samme sted, til samme tid, da jeg eksploderte. Da får jeg selvfølgelig ikke jobb. Jobbintervjuer og eksplosjon skjedde begge deler i samme storby. Hva er sannsynligheten? Hvordan kan jeg falle til ro? 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 sannsynligheten er vel heller liten... du kommer til å drikke igjen, hva med å begrense seg? kontrollere temperamentet? 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 hehe, fylleangst, kalles det du har. Ikke meningen å le, men kjenner meg så utrolig godt igjen. Har angst til tusen dagen derpå. Sjansen er vel minimal vil jeg anta. Og hvis noen fra jobben var der var de vel rimelig bedugget selv. Og dagen derpå virker alt man har gjort SÅÅ mye verre enn de ofte er. OG man tror ofte at alle andre var tilnærmet edru og fikk med seg ALT man selv gjorde. Stemmer svært sjelden. Gå ut å kjøp deg en is (og vann:)). Er uansett ikke mye du kan gjøre med saken, og det å gå å tenke på det forandrer hvertfall ingenting. 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 "for jeg skal aldri drikker mer alkohol"....hehe...den er det mange som har sagt før deg og ikke minst har mange sagt det mange ganger:-) Jeg sa det mange ganger selv, helt til en dag i mai i 1988, etter det har jeg faktisk ikke drukket meg full. Jeg kan drikke hva som helst, men jeg drikker i beskjedne mengder. Men tilbake til spørsmålet ditt. Hvis en av de som intervjuet deg var der og fikk dette med seg, så bør du begynne å spille Lotto. Da vil du vinne nesten garantert:-) Ta det med ro og la fylleangsten komme ut av kroppen:-) 0 Siter
keinstein Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Fylleangst kan gi deg både kvalme, hodepine og paranoia. Men i morgen er det mye bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.