Gå til innhold

Enda en tråd om bryllupsantrekk

Anbefalte innlegg

Gjest bryllupsgjest
Skrevet

Jeg lurer bare på...

En skal helst ikke ha hvitt på seg i bryllup. Gjelder dette uansett? Ikke hvit topp en gang?

Jeg har uren hud på rygg, skuldre og bryst, så jeg kan ikke gå i noe som viser mye.

Jeg har en gammelrosa stroppetopp med noe glitter på, og en hvit chiffontopp som er litt gjennomsiktig. Med disse to på vil overdelen bli litt rosa og litt hvit. Det ville passet meg bra å gå i denne toppen, siden den dekker litt av skuldrene og hele ryggen. Så vises den rosa toppen foran.

Kan jeg gå i dette hvis jeg velger et skjørt som ikke er hvitt?

Videoannonse
Annonse
Gjest nyah_lita84
Skrevet

Det vil jeg absolutt tro... da blir det jo, som du sier, ikke helt hvitt! =)

lykke til!

Gjest Aimabel
Skrevet

Det høres helt greit ut det. Bare det ikke er hvit kjole går det bra.

Skrevet

Jo, det burde vel gå bra :-)

I de bryllupene jeg har vært i, har folk gått i både svart og hvitt, så jeg tror ikke folk er så nøye på det lenger.

Gjest Karoline M
Skrevet

Det høres helt greit ut det. Bare det ikke er hvit kjole går det bra.

Go for it :-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Go for it :-)

Jeg skal ikke i bryllup.......? :-)

Gjest høres fint ut
Skrevet

Det er helt fint å ha noe hvitt på seg, poenget er vel at du ikke skal komme i helhvit kjole, det skal ikke være noe tvil om hvem som er bruden..

Skrevet

Antrekket blir sikkert bra, skulle bare tipse om det der med ryggen; skrubbhansker og babyolje (!) har fungert kjempebra på min rygg/skuldre, og luft den mest mulig ute i sola når du har anledning. Og drikk vann!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...