Gå til innhold

Hvordan vaske vinduene mine utvendig?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer fælt nå

Skal flytte snart og må derfor vaske vinduene på utsiden. har bare bodd her ett år, så dette har ikke blitt gjort før.

Men bor i en gammel bygård hvor vinduene er store og lange og består av to lange vinduer nederst, og to små kvadratiske ruter øverst. Vinduene går bare utover.

Bygningen er vendt ut mot trafikkert handlegate, så liten lyst å stå på utsiden. For å gjøre det må jeg i tillegg ha stige (bor i høy førsteetasje) som det egentlig ikke er noen plass å stille utenfor; skjev og humpete asfalt.

Nå skulle jeg gjerne ha sneket meg unna denne vindusvaskinga, men ser vel at det ikke er mulig. Så hvordan i alle dager skal jeg klare å vaske disse. Kan jo ikke henge ut fra innsiden heller: da må jeg henge så langt ut at jeg er rimelig sikker på å falle ut. ikke har jeg lange nok armer/ovekropp heller.

Noen tips??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237316-hvordan-vaske-vinduene-mine-utvendig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest lurer fælt nå

Den eneste måten å vaske slike vinduer på er å bruke nal og henge ut gjennom vinduet :o)

Jeg har bodd akkurat slik som du gjør nå og tenker med gru på all den vindusvaskinga jeg gjorde og at det er merkelig et det gikk så bra :o)

nal? Hva er det? *litt flau over å måtte spørre* :)

uptowngirl1365380300

Jeg har slike vinduer som dine. Har også brede vinduskarmer, så jeg setter meg i karmen og lener meg litt ut av vinduet, (men trenger ikke lene meg så langt ut), sprayer på Jif vindusspray og drar over med nalen. Nalen er helt vanlig uten langt skaft, det går helt fint. På de øverste vinduene, så står jeg i karmen og gjør det samme, og da er selvfølgelig de store vinduene lukket, så da er det trygt :)

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...