Gjest Princess Peach Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 togli skrev (På 4.7.2006 den 17.29): Det er jeg faktisk veldig uenig i! Slike ting sier folk kun for å få bedre samvittighet fordi de ikke har det ryddig hjemme ;-) Jeg har det stort sett veldig ryddig, men det er ikke fordi jeg går rundt og rydder og rydder. Jeg tar ting med det samme, vi har systemer som gjør det enkelt å slippe å rydde, mann og barn vet (stort sett) hvor ting skal plasseres og gjør det med det samme. Istedetfor å legge en ferdiglest avis på salongbordet, legges den i papiravfallet med det samme. Da slipper tingene å gå via en "mellomstasjon" og man slipper ergo å rydde opp etter seg. Ingenting er mer utmattende enn skippertaksrydding/vasking en gang i blant. Da synes jeg egentlig det er mindre stress å ta ting med det samme :-) Forøvrig synes jeg folk må få ha det så rotete/ryddig de selv vil ha det hjemme, men jeg undrer meg over alle som hele tiden må forsvare at de har det rotete. Jeg aner en smule dårlig samvittighet og et behov for anerkjennelse for at man har det rotete. Til de som har det slik vil jeg bare si at de må slappe helt av. Liker de å ha det sånn, så må de få lov til det - og det er ingen som helst grunn til å ha dårlig samvittighet :-) Jeg har det også stort sett nokså ryddig, men jeg hater å vaske. Så ryddig er det, men ikke alltid rent! *skuler på hybelkaninene* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Princess Peach skrev (På 5.7.2006 den 16.31): Jeg har det også stort sett nokså ryddig, men jeg hater å vaske. Så ryddig er det, men ikke alltid rent! *skuler på hybelkaninene* Så, så, ingen fare, hybelkaninoppdrett er poppis nå for tida ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 togli skrev (På 5.7.2006 den 18.58): Så, så, ingen fare, hybelkaninoppdrett er poppis nå for tida ;-) Hva med hybelelefanter? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Princess Peach skrev (På 5.7.2006 den 19.01): Hva med hybelelefanter? Ja, det er direkte hipt! Du er nok husmødrenes svar på Pia Haraldsen ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 togli skrev (På 5.7.2006 den 19.03): Ja, det er direkte hipt! Du er nok husmødrenes svar på Pia Haraldsen ;-) Ah, deilig. Pia Haraldsen er så kul! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Princess Peach skrev (På 5.7.2006 den 19.06): Ah, deilig. Pia Haraldsen er så kul! Ja, det må være kjempehærlig å bli sammenligna med den glupisen der ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 togli skrev (På 5.7.2006 den 19.13): Ja, det må være kjempehærlig å bli sammenligna med den glupisen der ;-) Tror jeg går og henter moppen, jeg! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Princess Peach skrev (På 5.7.2006 den 19.16): Tror jeg går og henter moppen, jeg! *lol* 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 DarkPink skrev (På 4.7.2006 den 14.55): En klok doler sa engang det var snakk om rotete hjem "Det betyr bare at de hadde noe bedre å gjøre", og det er det smarteste jeg noen gang har hørt. Jeg tror virkelig det er noe i det, at de som ikke bryr seg så jævlig hardt om å ha det støvfritt og strøkent og hva nabokjerringene kan si osv, nok er ganske mer fredelige og avslappede - og dermed lykkeligere andre områder i livet også. ,mhm. så på engelske konebytte her om dagen. En dame med støv på hjernen , og en hippidame som vasket altfor liten. støv på hjernen dama kritiserte hjemmet til hippidama og at hun hadde det skittent og at det var umulig å leve sånn for henne.hippidama ble såret over anklagene om at hun i kke holdt hjemme sitt ned. men de fant en løsning da : Det endte med at begge ansatte hushjelp tror jeg. De hadde begge forskjellige terskel på hva som var rot og hva som var ryddig da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.