Dory Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Livet er herlig! Sitter på teraasen og spiser is og drikker pepsi max. Går inn å DOL'r litt når det blir for varmt...Hihi. Hva er forresten den beste isen dere vet om? Her står Royal pinne is høyt i kurs. Av litersoser, er hennig olsen m/sjokolade biter den aller beste. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Enig i at Hennig Olsen med sjokoladebiter er helt utrolig god. Ellers foretrekker jeg Soft Shake med sjokolade fra Hennig Olsen av andre iser. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Sitter ute i skyggen å doler jeg :-) Og av is liker jeg best Blå Royal Ellers liker jeg sol-is, (finnes den fortsatt?)og Yes Av bokseis liker jeg godt den jordbærisen som ser marmorert ut. Eller eplepai-isen 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jammen det var jo FU om dette her om dagen, jo Forøvrig er jeg fæl på å kjøpe sånn sekspakning med kroneis som de har på tilbud til 25,- på obs nå, og spise alle sammen på en ettermiddag/kveld 0 Siter
Dory Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Jammen det var jo FU om dette her om dagen, jo Forøvrig er jeg fæl på å kjøpe sånn sekspakning med kroneis som de har på tilbud til 25,- på obs nå, og spise alle sammen på en ettermiddag/kveld Oj, fikk ikke med meg det jeg. Må være sommervarmen.... Hehe;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.