hidi Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Fikk noe ufrivillig to hann-chinchillaer deisende i fanget. Det viste seg fort å være at det måtte være langt fra sannheten, for en dag lå det fem stykker i buret..... Nå ligger det syv. Har ikke hatt dem ett år enda. Hvordan skal dette ende?Vet nå hvilket kjønn de to eldste er (skulle vel bare mangle...), men har ingen peiling på de fem andre... Og jeg har kikket og kikket (noe som er forferdelig upopulært selvfølgelig), men blir ikke klok på avstanden mellom ditt eller datt. Noen som vil adoptere ett dyr? Eller to? De er kjempeherlige, men buret begynner altså å fylles vel fort opp.... 0 Siter
hidi Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Er kjøttet spiselig? Mine fire katter roper et enstemmig JAAAAA! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Å jeg skulle gjerne ha overtatt en eller to! Men da kaster nok sambo meg ut :-( Jeg hadde to tidligere, men han synes ikke at de var så koselige og gode som meg ;-) Pluss at jeg er redd for at bikkja kanksje hadde herjet for mye de. Kan jeg fjernadoptere en? ;-) 0 Siter
hidi Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Å jeg skulle gjerne ha overtatt en eller to! Men da kaster nok sambo meg ut :-( Jeg hadde to tidligere, men han synes ikke at de var så koselige og gode som meg ;-) Pluss at jeg er redd for at bikkja kanksje hadde herjet for mye de. Kan jeg fjernadoptere en? ;-) Ja, du kan få lov til å finne på to flotte navn til nyankommerne. De er bare seks dager gamle, men i full vigør. De andre heter Fjompen (pappa) Fjampen (mamma) Lillebitt (hun nibler litt på fingrene mine Snøhvit (sier seg selv)og Flekken. De to minste er blanding av gråe og hvite. Men ikke tenk på det når du tenker navn. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Ja, du kan få lov til å finne på to flotte navn til nyankommerne. De er bare seks dager gamle, men i full vigør. De andre heter Fjompen (pappa) Fjampen (mamma) Lillebitt (hun nibler litt på fingrene mine Snøhvit (sier seg selv)og Flekken. De to minste er blanding av gråe og hvite. Men ikke tenk på det når du tenker navn. Oj, slikt er jeg så lite flink på... Hm, Doline kanskje? Eller rett og slett Shira ) Du får sette igang en navnetråd her på åpent, er mange flinke navnepåkommere her! 0 Siter
hidi Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Oj, slikt er jeg så lite flink på... Hm, Doline kanskje? Eller rett og slett Shira ) Du får sette igang en navnetråd her på åpent, er mange flinke navnepåkommere her! De er herved offentlig "døpt" Doline og Shira! Flotte navn det! Må nå bare finne ut hvem som skal hete hva. Vil jo ikke at de får problemer med selvtilliten pga navnforvirring, må vite. Tusen takk!!!! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 De er herved offentlig "døpt" Doline og Shira! Flotte navn det! Må nå bare finne ut hvem som skal hete hva. Vil jo ikke at de får problemer med selvtilliten pga navnforvirring, må vite. Tusen takk!!!! *stolt* Bare hyggelig og kunne hjelpe vet du :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.