Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest orkidé2

Er det mulig å bli utsatt for sterke hormoner påført utenfra på en eller annen måte?Jeg opplevde å plutselig, mens jeg som vanlig arbeidet med papirarbeid på jobb, å bli skikkelig sprengkåt. Driftene var så steke at tanken gikk sine egne veier imot min vilje. Tankene kretset om en mannlig kollega, som jeg har et vennskapelig forhold til, og ellers ikke føler meg tiltrukket av. Selv om han ikke befant seg på samme rom som meg, er jeg helt sikker på at han delte mine ville fantasier med meg, og at han hadde utsløsning flere ganger. Jeg har også i ettertid oppfattet at han har fortalt denne sensasjonen vider til de andre mannlige kollegaene, altså til tross for at vi ikke en gang befant oss i samme rom da det hele pågikk, og til tross for at jeg ikke har nevnt et ord om det. Jeg er elles en heller beskjeden og stile person.Så gikk jeg heldigvis ut i ferie, men de sterke lystene mine holdt seg videre, og jeg merket at enkelte menn reagerte sterkt på meg og at de uten videre vet at jeg er kåt selv om jeg ikke sier noe.Plutselig, ca 10 dager våkner jeg normal igjen - lysten er nesten borte.Jeg har vært i den samme tilstanden tidligere for 9 år siden, som varte i flere år. Den gangen måtte jeg bryte med miljøet jeg var i og flytte. Det er jeg redd vil skje nå også, men nå er det vanskeligere å finne ny jobb.. Det blir vanskelig å fungere på en arbeidsplass når en ikke har kontroll over noe så tabubelagt som sexuelle lyster. Hva skyldes dette? Hormonelle påvirkninger (er det noen som har det moro med meg) eller min egen personlighet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237333-drifter-p%C3%A5-ville-veier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...