Gjest dill dall dompen Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hvorfor skal folk øse ut sine problemer over meg? Jeg er lei. Jeg orker i høre om at du har strøket til eksamen, at du har dårlig råd, at du har det dritt på jobben, at du er deppa, at du kjeder deg, at du er dårlig form, at du lider av en eller annen sykdom, lyte eller ..... osv osv. Kort sakt jeg er dritt lei andre folks problemer. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Nja. Jeg er i grunnen allerede nå dritt lei deg. 0 Siter
hidi Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Det passer kanskje dårlig da at jeg kunne tenke meg å lesse alle mine problemer på deg? Du har jo så mange andres sine så hvorfor ikke mine og..... Opp med nebbet! 0 Siter
Gjest dill dall dompen Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Nja. Jeg er i grunnen allerede nå dritt lei deg. Akkurat nå? tenkte å ringe deg jeg:( 0 Siter
NeaNoor Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 For jeg er jo ikke lei deg. Makan til mengde drittprat har jeg aldri vært borti. 0 Siter
Gjest dill dall dompen Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Det passer kanskje dårlig da at jeg kunne tenke meg å lesse alle mine problemer på deg? Du har jo så mange andres sine så hvorfor ikke mine og..... Opp med nebbet! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Da får du la være å treffe folk med problemer og holde deg til A4, de som i hvert fall ikke snakker om dem ) 0 Siter
Gjest uffdahuffda Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Da får du la være å treffe folk med problemer og holde deg til A4, de som i hvert fall ikke snakker om dem ) Du får gi klar beskjed om at du ikke gidder å høre på neste gang noen har det tøft. Eller du kan bare gå din vei. Ingen tvinger deg. Du ender sikkert opp med masse folk som vil være sammen med deg og tilbringe tid med deg. 0 Siter
Gjest uffdahuffda Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Da får du la være å treffe folk med problemer og holde deg til A4, de som i hvert fall ikke snakker om dem ) Og den var til trådstarter, ja...ikke deg Fort gjort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.