Gå til innhold

Jeg har kjempesnille naboer! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kastet ut det gamle kjøkkenet, det var ikke så mange skap, men litt blir det jo.

I borettslaget mitt har vi containere hver mnd og jeg har akkurat gått ørten runder og fått nesten alt i containeren. Men overskapet og benkeplata var for store og tunge for meg, så de lot jeg stå igjen i "tørka" og tenkte å ringe vaktmesteren i morra og høre om han kunne ta det for meg.

Så kikker jeg ut fra verandaen nå og sannelig holder ikke mine naboer i første på å ta det for meg! De har selv kastet ut sitt kjøkken og hadde masse å kaste selv, de så at jeg gikk opp og ned til containeren med resten og skjønte nok hvorfor jeg hadde satt igjen de to siste tingene. Og så tok de det altså for meg - helt uoppfordret! :o)

Og bare for å ha sagt det - jeg traff først en annen nabo, etnisk norsk, som sa han syntes synd på meg som måtte bære alt alene, men gjorde ikke en mine til å hjelpe meg. Så tar altså disse, etnisk afrikanske og gjør det for meg uten at jeg spør engang! :o) Heldige meg som har sånne naboer altså!

Videoannonse
Annonse
Gjest togli
Skrevet

Så flott da!! Og kjekt med en motvekt til alt negativt som blir sagt om ikke-etniske nordmenn her på dol ;-)

Skrevet

Så flott da!! Og kjekt med en motvekt til alt negativt som blir sagt om ikke-etniske nordmenn her på dol ;-)

Jeg smilte og vinket og ropte tusen takk og han smilte et strålende hvitt smil tilbake. :o) Koselig!

Gjest togli
Skrevet

Jeg smilte og vinket og ropte tusen takk og han smilte et strålende hvitt smil tilbake. :o) Koselig!

Til å bli glad av :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...