Gå til innhold

"Anne fra Bjørkely" (oppdatering for de som var interesserte)

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Jeg mailet NRK for å høre om de hadde planer om å sende seriene "Anne fra Bjørkely" og/eller "Veien til Avonlea" igjen. Dette svaret fikk jeg idag pr. mail:

Takk for henvendelsen.

NRK har ingen foreløpige planer om å sende disse seriene i reprise, men ønsket er notert og videreformidlet til Barne- og ungdomsredaksjonen.

Med vennlig hilsen

NRK www.nrk.no

Skrevet

Pst! Biblioteket har dem kanskje på video?

Gjest togli
Skrevet

Pst! Biblioteket har dem kanskje på video?

Jeg har søkt på nettet da jeg øsnker å kjøpe DVD/video med serien. På nettet finner jeg kun serien uten undertekster (ikke norsk tale heller).

Men mulig biblioteket har likevel?

Skrevet

Jeg har søkt på nettet da jeg øsnker å kjøpe DVD/video med serien. På nettet finner jeg kun serien uten undertekster (ikke norsk tale heller).

Men mulig biblioteket har likevel?

Vi har den i alle fall. :o)

Gjest togli
Skrevet

Vi har den i alle fall. :o)

Oh, da må jeg sjekke på bibiloteket her hjemme :-)

Skrevet

Du får herved i oppdrag å pepre NRK med ønskemailer!

Flink jente!

Gjest togli
Skrevet

Du får herved i oppdrag å pepre NRK med ønskemailer!

Flink jente!

Nei, nå er det din tur altså!!

;-)

Gjest lillerosinen
Skrevet

Kanskje du kan legge ut mailadresse, slik at vi ALLE kan komme med ønskereprise på Annemor fra Bjørkely?

Sammen er vi sterke!

Gjest BareAnna
Skrevet

Anne fra Bjørkely kommer på dvd i Sverige i august. Tipper på den kommer til Norge også da :)

Gjest togli
Skrevet

Anne fra Bjørkely kommer på dvd i Sverige i august. Tipper på den kommer til Norge også da :)

Håper det :-)

Gjest togli
Skrevet

Kanskje du kan legge ut mailadresse, slik at vi ALLE kan komme med ønskereprise på Annemor fra Bjørkely?

Sammen er vi sterke!

Det hadde vært noe... Men jeg er så dårlig på sånne saker (lage ny mailadresse osv..). Kan ikke du gjøre det da?

*ser på lillerosinen med bedende øyne*

Skrevet

Det hadde vært noe... Men jeg er så dårlig på sånne saker (lage ny mailadresse osv..). Kan ikke du gjøre det da?

*ser på lillerosinen med bedende øyne*

Jeg tror hun mente at du burde lagt ut mailadressen til NRK her, sånn at vi andre kan hjelpe til med å mase :-)

Skrevet

Med norsk tekst?

Ja, med norsk tekst, men de er gamle og slitte og flere av dem er utgått fra basen ser jeg. Utgitt på Egmont en gang på 90-tallet, på video, ikke dvd.

En gang i tiden hadde jeg to videospillere... ;o)

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror hun mente at du burde lagt ut mailadressen til NRK her, sånn at vi andre kan hjelpe til med å mase :-)

Aha :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...