Gjest en prest som forelsket seg.... Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Det handlet om en prest som forelsket seg. Jeg tror serien gikk på 80-tallet, og den var veldig populær. Jeg har aldri sett den, men kanskje du husker hva den het? Kan det være tårnfuglene? Hva heter serien på engelsk? Takk for svar. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Australsk serie, The Thorn Birds (Tornefuglene), hovedrollen ble spilt av Richard Chamberlain. Så den aldri sjøl, men har lest boka en gang for lenge siden. 0 Siter
Gjest tornefuglene Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 http://www.imdb.com/title/tt0085101/ 0 Siter
hidi Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Australsk serie, The Thorn Birds (Tornefuglene), hovedrollen ble spilt av Richard Chamberlain. Så den aldri sjøl, men har lest boka en gang for lenge siden. Åh, den var sååå herlig! 0 Siter
Gjest intevetjag Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Den var bare såååå skjønn! Jeg elsket den serien. Jeg så den igjen på video mange år etterpå, men da hadde den mistet litt av sjarmen, på en måte. Vet ikke hvorfor - kanskje det var fordi jeg i mellomtiden hadde fått vite at Richard C. var homo. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Tornefuglene, ja - The Thornebirds eller noe slikt. Richard Chamberlain tror jeg han het, han som spilte presten. Homse forøvrig, men kjekk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.