Gå til innhold

hjelp til å finne serie som gikk på tv

Anbefalte innlegg

Gjest en prest som forelsket seg....
Skrevet

Det handlet om en prest som forelsket seg. Jeg tror serien gikk på 80-tallet, og den var veldig populær. Jeg har aldri sett den, men kanskje du husker hva den het? Kan det være tårnfuglene? Hva heter serien på engelsk?

Takk for svar.

Gjest LucySky
Skrevet

Australsk serie, The Thorn Birds (Tornefuglene), hovedrollen ble spilt av Richard Chamberlain.

Så den aldri sjøl, men har lest boka en gang for lenge siden.

:)

Skrevet

Australsk serie, The Thorn Birds (Tornefuglene), hovedrollen ble spilt av Richard Chamberlain.

Så den aldri sjøl, men har lest boka en gang for lenge siden.

:)

Åh, den var sååå herlig!

Gjest intevetjag
Skrevet

Den var bare såååå skjønn! Jeg elsket den serien. Jeg så den igjen på video mange år etterpå, men da hadde den mistet litt av sjarmen, på en måte. Vet ikke hvorfor - kanskje det var fordi jeg i mellomtiden hadde fått vite at Richard C. var homo.

Skrevet

Tornefuglene, ja - The Thornebirds eller noe slikt.

Richard Chamberlain tror jeg han het, han som spilte presten. Homse forøvrig, men kjekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...