Gå til innhold

Konsistensen på hjemmelaget potetsalat?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

min ble veldig god også , men hadde ikke så mye "morsomt" ¨å putte oppi , så ble omtrent bare poteter og vårløk

Det er vel godt nok! Jeg vil ha i vårløk neste gang. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en gangs skyld har du ikke peil altså! Man "knuser" ikke poteten i en potetsalat.

Og jeg som trodde du kunne alt!

Det blir sagt at det ikke er potetsalat når det ikke er rømme. Men min potetstappesalat vet ikke det.

Gjest togli
Skrevet

Det blir sagt at det ikke er potetsalat når det ikke er rømme. Men min potetstappesalat vet ikke det.

Skjønner ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jg liker ikke rømme. Men lager ofte en mellomting mellom potetsalat, grønnsakpure og annet jeg har.

Hørtes jo godt ut selv om det ikke var en tradisjonell potetsalat. :)

Skrevet

Hørtes jo godt ut selv om det ikke var en tradisjonell potetsalat. :)

I tillegg kan du steke det i panne, da kalles det "bubble and squeak". Det er mest mosede poteter, gulrøtter, løk og bacon. Men sikkert mye annet kan hives oppi.

Gjest Princess Peach
Skrevet

I tillegg kan du steke det i panne, da kalles det "bubble and squeak". Det er mest mosede poteter, gulrøtter, løk og bacon. Men sikkert mye annet kan hives oppi.

Høres ut som noe som kalles "brennende kjærlighet". Potetmos og stekt bacon, kan jo hive oppi grønnsaker også. Nam, det er godt.

Jeg pleier å lage potetsalat på grillen, tar kokte poteter og skjærer opp i biter sammen med f.eks. løk, paprika, mais og andre grønnsaker man liker. Ringler litt olivenolje over og tar på krydder etter ønske. Pakker det hele inn i folie og lar det ligge på grillen mens jeg griller kjøttet. Mmm, det er kjempegodt! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...