Gjest Gyda Schwarzenegger Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Nå har jeg surra i hjemme-feriemodus siden fredag (med en jobbedag mandag for å ta litt av ting som "brant litt", da). Men nå er bilen pakka og klar. I år blir det norgesferie - barna må jå se litt av sitt eget land også - så i morgen tidlig kjører vi til Sjøsanden i Mandal. Der blir vi et par uker og bader og slapper av (med noen avstikkere til dyreparken, en konsert og litt familiebesøk), før vi drar videre til Bergen. To hotellovernattinger der for å vise barna hvordan en pingvin og en sel ser ut - fløibanetur blir det vel også - før vi kjører hele Vestlandet oppover til Sunnmøre. Der blir vi noen dager før vi returnerer til Oslo. Et par dager i Tigerstaden før vi drar igjen - denne gangen til Sandefjord for deilige dager der. Pilsen er spretta - skål og god sommer og ferie til alle dolere! Om en måneds tid er jeg tilbake. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 God tur, og nyyyyyyyyyyyyyyyyyt ferien ) Vi reiser til Danmark om en uke. 0 Siter
Mekri Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 God tur! :-) Og ta en tur innom akvariet i Ålesund også om dere er i nærheten. En opplevelse for både store og små. Og ganske så annerledes enn det i Bergen. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Kommer til å savne deg! Ha en fin ferie 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 God tur :-) Ta en titt innom om det passer ;-) 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Vi skal også til Sjøsanden om en ukes tid til. Det er jo så fint der. Skal prøve å ligge i telt for aller første gang med barna vår på 4 og 6 år. Ikke så langt for oss å reise hjem om det skulle gå galt...). Dere må ha en god tur!!!!! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Det høres ut som en alle tiders ferie! 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Du vil bli savnet Ha en kjempefin ferie Så koselig å lese at jeg blir savnet, da, Glimmertippen. ) Jeg skal komme sterkt tilbake, og kanskje noen turer innom i løpet av ferien også. 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 God tur, og nyyyyyyyyyyyyyyyyyt ferien ) Vi reiser til Danmark om en uke. Ferien skal jeg virkelig nyyyyyyyyyyte, ja! Og ha en riktig god tur til Danmark og kos dere der! 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 God tur! :-) Og ta en tur innom akvariet i Ålesund også om dere er i nærheten. En opplevelse for både store og små. Og ganske så annerledes enn det i Bergen. Takk for det! Og i Atlanterhavsparken har vi vært før - og det er verdt et besøk til Spesielt kl 13 når dykkeren kommer og mater alle fiskene. ). 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1152038301' post='3195358] Kommer til å savne deg! Ha en fin ferie Takk for det. Jeg kommer jo til å savne deg og dere også ... 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 God tur :-) Ta en titt innom om det passer ;-) Takk for det. Og du skal ikke se bort fra at jeg kommer innom om det passer seg slik. (Jeg ser en viss søster i en viss avis stadig vekk, forresten ;-).) 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Vi skal også til Sjøsanden om en ukes tid til. Det er jo så fint der. Skal prøve å ligge i telt for aller første gang med barna vår på 4 og 6 år. Ikke så langt for oss å reise hjem om det skulle gå galt...). Dere må ha en god tur!!!!! Takk for det. Og da blir vi jo på Sjøsanden samtidig! Du får henge en vimpel på teltet ditt, så skal jeg komme på besøk. ) 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Du må vinke til meg om du kjører forbi c",) Jepp. Jeg skal ha et tørkle klart! ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 God tur! Tusen takk! Håper du får en fin sommer du også! 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Det høres ut som en alle tiders ferie! Ja - opplegget er bra vil jeg mene, så da er det bare å få med seg været ... God sommer til deg og dine, hare! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Ja - opplegget er bra vil jeg mene, så da er det bare å få med seg været ... God sommer til deg og dine, hare! Takk, og god sommer! Mailes!! (Jeg har ferie etter en vakt i morgen kveld...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.