Gå til innhold

kan jeg ha vært gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest uff-ikkenå

Heisann =)

Nå har de seg sånn at jeg måtte ty til en angrepille..etter den så fikk jeg ikke mensen før på dag 42, vanlivis kommer denpå dag 28-32.. Eneste dumme var at de var bare sånn brunt grums som kom ut...noen dager mye, andre dager pittelitt...3 dagen med grums fikk jeg smerter i magen....lignende luft..de varte i flere dager og 3 dagen med smerter så hadde jeg innmari vondt!! og dagen etter de så var jeg smertefri..7 dagen med grums gikk de plutseli over til mer normalt mens blod...de har nå vart i 4 dager...virker som en vanlig mens egentli..men idag vakna jeg med kjempevondt i magen igjenn...skikkeli kraftige mensen smerter...føler jeg må på do hele tiden...går bøyd, for de gjør vondt å strekke seg lissom...og de stikker opp i magen når jeg setter meg ned...merker at blod mengden har minket litt utover dagen idag... Kan de være bivirkning fra angrepille eller kan jeg være gravid...skal reise på ferie til danmark på søndag...så jeg håper virkeli ting roer seg ned...tenkte jeg skulle ringe legen min i morgen...men håper på svar her og...anker litt nå skjønner dere....takker så mye på forhånd =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237353-kan-jeg-ha-v%C3%A6rt-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...