Åsemor Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Skal snart gifte meg, skal ha utendørs humanistisk vigsel, og har tenkt å ha pianospilling "live". (Skal ikke dra ut pianoet, men et sånt lite keyboard eller noe...) Har forsåvidt funnet musikk til før vielsen og midt i seremonien, men trenger et musikkstykke til det at vi går opp mellom gjestene. Noen som har tips? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Har ingen tips, men det bryllupet høres utrolig romantisk ut! Akkurat sånn jeg vil gifte meg det Hvordan fant dere plassen/stedet dere skal gifte dere? 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1152042817' post='3195480] Har ingen tips, men det bryllupet høres utrolig romantisk ut! Akkurat sånn jeg vil gifte meg det Hvordan fant dere plassen/stedet dere skal gifte dere? Litt tilfeldig egentlig... Håper det blir bra, det er nok ikke stedet man hadde hatt som førstevalg, men steder jeg helst ville var utelukket av forskjellige grunner, og dette er samme sted som festen hvor vi låner gratis lokale. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Litt tilfeldig egentlig... Håper det blir bra, det er nok ikke stedet man hadde hatt som førstevalg, men steder jeg helst ville var utelukket av forskjellige grunner, og dette er samme sted som festen hvor vi låner gratis lokale. Kult!! Skulle ønske jeg fikk være med 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.