Gå til innhold

FU: Spiser du foran pcèn?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg er alene hjemme nå om dagen, og plutselig slo det meg at jeg inntar alle måltid foran dataen.

Frokosten spiser jeg så og si alltid mens jeg doler og leser nettaviser.

Middag inntar vi i fellesskap, kveldsmat varier, men jeg tar meg i og ofte spise den her også.

Gjør dere det?

Dere som bor alene, spiser dere ved pcèn, eller dekker dere på bordet?

Puh, det var litt kronglete og skrive dette innlegget med en hånd, jeg har nemlig en mat i den andre :o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

7

• hare1365380455

6

• Soria

2

• cecily

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Om jeg er alene spiser jeg enten i sofaen eller foran pc-skjermen. Kjedelig å sitte alene ved kjøkkenbordet.

Gjest Shira12
Skrevet

Om jeg er alene spiser jeg enten i sofaen eller foran pc-skjermen. Kjedelig å sitte alene ved kjøkkenbordet.

Godt og høre at det ikke bare er meg :o)

Skrevet

Hehe. Jeg har _nettopp spist en brødskive mens jeg satt her.

Men til vanlig spiser jeg helst foran tv\en. Nå er det bare så mye sport og dritt at jeg hellr sitte rher.

Skrevet

Godt og høre at det ikke bare er meg :o)

Jeg har nettopp fortært en halvkilo jordbær med melk og sukker foran skjermen her.

*stappmett*

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe. Jeg har _nettopp spist en brødskive mens jeg satt her.

Men til vanlig spiser jeg helst foran tv\en. Nå er det bare så mye sport og dritt at jeg hellr sitte rher.

Jeg tenkte at jeg skulle sette på en DVD nå, for meg som ikke er så begeistret for sport, er det ikke vits i og sette på tven omtrent.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har nettopp fortært en halvkilo jordbær med melk og sukker foran skjermen her.

*stappmett*

Å jordbær er godt! Det må jeg huske og kjøpe en dag.

Angelica :o)
Skrevet

He he..ja, jeg spiser veldig ofte foran pcen ;)

Skrevet

Jepp, det gjør jeg...! Dessverre. Prøver å lage litt bedre vaner, men er ikke så lett å endre de vanene.

Men når jeg er sammen med kjærsten eller andre, spiser jeg selvfølgelig ikke forran pc'n:)

Skrevet

Ja, dessverre gjør jeg det veldig ofte. Det er ikke uten grunn at det masse smuler mellom tastene her...

Skrevet

Jeg spiser ofte foran PC-en hvis jeg er alene. Gammel vane fra da jeg var liten og spiste mens jeg leste donald.. Jeg syns det er mye hyggeligere hvis jeg kan lese noe mens jeg spiser.

Skrevet

Spiser ikke måltider ved pcen, men fortærer litt annet her jeg sitter. ;)

Eller forresten... når jeg tenker etter. De gangene jeg spiser alene så spiser jeg foran pcen. Men det er omtrent aldri nå for tida.

hare1365380455
Skrevet

Frokosten, for da leser jeg litt i nettavisene. :) (Har forresten en venninne som måtte få vannfast tastatur fordi hun har det med å søle litt vin i det....)

Skrevet

Frokosten, for da leser jeg litt i nettavisene. :) (Har forresten en venninne som måtte få vannfast tastatur fordi hun har det med å søle litt vin i det....)

Amber?

*LOL*

Skrevet

Amber?

*LOL*

Gjest Aimabel
Skrevet

sitter her og gomler cashewnøtter. Litt upraktisk, må tørke meg hver gang jeg har tatt i dem. Hater klissklass-tastatur.

Spiser noen ganger frokost foran pc-en. Aldri lunch og middag.

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152044000' post='3195508]

Amber?

*LOL*

Kanskje, kanskje ikke! Har ikke du vannfast tastatur?

Skrevet

Kanskje, kanskje ikke! Har ikke du vannfast tastatur?

Jeg drikker ikke vin foran pcen :P

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152044440' post='3195527]

Jeg drikker ikke vin foran pcen :P

Ok. (Msn er ikke i orden forresten.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...