Gyda Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Er det flere enn meg som snart går i frø av alle de statistikkene som Arne Scheie driver og drar fram som perler på en snor i kampene han kommenterer? Han glemmer jo nesten helt å kommentere hva som skjer. Bare opptatt av å fortelle f.eks. at en spiller er født i samme by som en annen spiller som spilte i VM i 1966 ... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Det fikk jeg ikke med meg.. Jeg har hatt lyden av fordi jeg måtte innom dol + har moppet gulvet! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Og så måtte jeg høre et par sanger fra 80-tallet... det var derfor lyden var av en stund, ja. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Nei, det ER Arne Scheie. Han har alltid vært sånn og vil alltid være sånn. Og takk for det. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Nei, det ER Arne Scheie. Han har alltid vært sånn og vil alltid være sånn. Og takk for det. Hva f... gjør jeg her?? Ekstraomgangene har begynt. 0 Siter
Gjest dill dall dompen Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 hva om tullingene fjernet offside, tillot hands (eller hva faen det heter) og økte antallet til 12 spillere på hvert lag ? Det ville ha økt målfrekvensen og gjort spillet betydelig morsommere å se på !!! Ideelt sett burde alle keepere ha iallefall ett amputert bein også... 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Hva f... gjør jeg her?? Ekstraomgangene har begynt. Hehe. Jeg håper på straffekonk. Og den bare _må_ Tyskland vinne. 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Nei, det ER Arne Scheie. Han har alltid vært sånn og vil alltid være sånn. Og takk for det. Jeg er klar over at han alltid er - og har vært - sånn. Men i motsetning til deg så takker jeg ikke for det. Det blir _vel_ mange helt uinteresante opplysninger. Så mange at de som måtte være av interesse drukner. Synes nå jeg. 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Digger Scheie! Lar meg imponere, jeg, over alt han vet. Er bare en som vet hva han snakker om, og det er Scheie! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Men da var da som faen at klysene gikk videre. :/ 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Men da var da som faen at klysene gikk videre. :/ Ja - vi kan være uenige om Scheie. Jeg har bare hengt meg opp i alle de lite relevante opplysningene han kommer med - som at en eller annen spiller var født på samme dato som den første tippekampen ble sendt på i Norge, osv. Litt morsomt kan det være - men meg har det begynt å irritere. Men at Italia tok Tyskland i "siste sekund" var irriterende, ja. SVÆRT irriterende! 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Arne Scheie er konge! Arne Scheie er slitsom. 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Digger Scheie! Lar meg imponere, jeg, over alt han vet. Er bare en som vet hva han snakker om, og det er Scheie! Det er klart at han vet mye, men det så mye av det han vet som ikke interesserer meg å bli opplyst om under en fotballkamp. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Men da var da som faen at klysene gikk videre. :/ Jepp. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Ja - vi kan være uenige om Scheie. Jeg har bare hengt meg opp i alle de lite relevante opplysningene han kommer med - som at en eller annen spiller var født på samme dato som den første tippekampen ble sendt på i Norge, osv. Litt morsomt kan det være - men meg har det begynt å irritere. Men at Italia tok Tyskland i "siste sekund" var irriterende, ja. SVÆRT irriterende! Jeg elsker de opplysningene Scheie kommer med. Det er så sinnssykt hva den mannen kan, og han er så genuint interessert i alt som har med fotball å gjøre at det blir en fryd å høre ham. Scheie svarte leserne på VG nett tidligere i VM. Et av spørsmålene syntes han var uhyre interessant, dog krevde det langt mer enn han kunne ta der og da (tror det gikk på ManUs beste lag gjennom tidene, hvis han kunne velge spillere fra alle årgangene), og Scheie ba derfor spørsmålsstilleren om å ringe ham når han kom hjem, for det der ville han gjerne diskutere lenge. Det er bare så Scheie! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jepp. Nå krysser jeg fingra for Frankrike! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Nå krysser jeg fingra for Frankrike! Men jeg skal sitte der nede hvor alle heier på Italia! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Men jeg skal sitte der nede hvor alle heier på Italia! Ja, det kommer jo til å bli et helvetes liv der nede på søndag. Sånn sett var jo dette ultimat for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.