Gjest a survivor Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Arne Scheie er slitsom. Han er konge. Verden kan sees på minst to måter. 0 Siter
frosken Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Men jeg skal sitte der nede hvor alle heier på Italia! Nå må du gå og legge deg! Sov godt og god tur:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Nå må du gå og legge deg! Sov godt og god tur:-) Takkskarruha! *smask* 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det som irriterer meg aller mest, er at han slenger på "som vi jo alle vet". ARGHH!! 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg elsker de opplysningene Scheie kommer med. Det er så sinnssykt hva den mannen kan, og han er så genuint interessert i alt som har med fotball å gjøre at det blir en fryd å høre ham. Scheie svarte leserne på VG nett tidligere i VM. Et av spørsmålene syntes han var uhyre interessant, dog krevde det langt mer enn han kunne ta der og da (tror det gikk på ManUs beste lag gjennom tidene, hvis han kunne velge spillere fra alle årgangene), og Scheie ba derfor spørsmålsstilleren om å ringe ham når han kom hjem, for det der ville han gjerne diskutere lenge. Det er bare så Scheie! Haha. Det er utrolig sjarmerende med mennesker som bare _elsker_ noe så mye. Men jeg er glad jeg ikke er gift med fyren. 0 Siter
musikeren Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 hva om tullingene fjernet offside, tillot hands (eller hva faen det heter) og økte antallet til 12 spillere på hvert lag ? Det ville ha økt målfrekvensen og gjort spillet betydelig morsommere å se på !!! Ideelt sett burde alle keepere ha iallefall ett amputert bein også... Da begynner det å minne litt om håndball... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.