Gå til innhold

Gamle tv-serier som kan være verdt å se.

Anbefalte innlegg

Skrevet

"I'll fly away" heter den originalt.

Jupp, fant det ut. Men takk. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

20

• camulen

8

• ShitDiddelyDo

7

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Sledge Hammer

Babylon 5

Campion

Dyrlegen (All Creatures Great and Small)

Det var en gang et menneske

Nero Wolfe

Twin Peaks

Hulken (kalkunserie med ekte skuespillere)

A-Team (nok en kalkunserie)

Javel her statsråd/statsminister

Red Dwarf

Star Trek

Twilight Zone

--

...er vel de jeg kan komme på for øyeblikket ihvertfall.

Det var mange! Jeg kom på Cheers. Twin peaks skal jeg se ferdig når den kommer på dvd. Red dwarf var morsomt! Star trek har jeg også sett noe av. Og så var det noen ukjente serier der. Det var en gang et menneske; var det en tegnefilm? Så har jeg sett noe for evigheter siden. :)

Skrevet

Det var mange! Jeg kom på Cheers. Twin peaks skal jeg se ferdig når den kommer på dvd. Red dwarf var morsomt! Star trek har jeg også sett noe av. Og så var det noen ukjente serier der. Det var en gang et menneske; var det en tegnefilm? Så har jeg sett noe for evigheter siden. :)

Det var en gang et menneske - tegnefilm ja. Høydepunktet på lørdagene i barndommens fagre år *s*

hare1365380455
Skrevet

Dyrlegen! Og Rød snø... :)

Kom på en australsk serie som het Hverdagsliv (?).

Skrevet

Gjensyn med Brideshead (Brideshead Revisited) er en slager, da. Centenniel med nydelige Barbara Carrera likeså, om enn litt annen genre - og når jeg først "flakser" slik, så må jeg jo ta med Bergerac.

Av de ikke fullt så gamle liker jeg Cold Feet, og tidlige årganger av The Practice (Advokatane?). Sistnevnte er du heldig om du finner på DVD, gi meg gjerne et tips i så fall! ;)

Skrevet

Kom på en australsk serie som het Hverdagsliv (?).

Den hadde i underkant av 2000 episoder og er ikke noe førstevalg for meg om jeg skulle bruke 850 timer foran tv-skjermen ;-)

Skrevet

Nord og sør så jeg. :) (Men den hadde nok vært kjekk å se igjen.)

åhhh jaaa. Så kjekk serie. Skulle gjerne sett den igjen :)

Skrevet

Den serien må jeg se!

Kan hende jeg rett og slett var for ung da jeg så den. Var veldig lettskremt på den tiden...;o)

hare1365380455
Skrevet

Den hadde i underkant av 2000 episoder og er ikke noe førstevalg for meg om jeg skulle bruke 850 timer foran tv-skjermen ;-)

Hehe, jeg kommer nok ikke til å se den serien igjen!

Skrevet

Gjensyn med Brideshead (Brideshead Revisited) er en slager, da. Centenniel med nydelige Barbara Carrera likeså, om enn litt annen genre - og når jeg først "flakser" slik, så må jeg jo ta med Bergerac.

Av de ikke fullt så gamle liker jeg Cold Feet, og tidlige årganger av The Practice (Advokatane?). Sistnevnte er du heldig om du finner på DVD, gi meg gjerne et tips i så fall! ;)

Noe helt annet... Er du den Birdie som vanket på foreldre-småbarn for flere år siden, og som hadde egne hjemmeside og var glad i kaffe? *bare nysgjerrig...*

Skrevet

I ville vesten, Mot alle vindar og Der elvane møtes.

Åhh, jeg husker jeg var helt forelska i han Luke eller hva det var han het!!

Skrevet

Noe helt annet... Er du den Birdie som vanket på foreldre-småbarn for flere år siden, og som hadde egne hjemmeside og var glad i kaffe? *bare nysgjerrig...*

Mhm. :)

Jeg er fremdeles glad i kaffe (drikker en espresso akkurat nå), og har utvidet "egen hjemmeside" til å bli en inntektskilde og et yrke. Småbarnsforumet er jeg imidlertid rimelig ferdig med, ja. ;)

hare1365380455
Skrevet

Twin Peaks og X-Files.

De skal ses!

Gjest togli
Skrevet

Åhh, jeg husker jeg var helt forelska i han Luke eller hva det var han het!!

Jeg også!!!

Ble skikkelig skuffa når jeg så han igjen i annen film noen år senere. Smaken hadde visst forandra seg *hehe*

Jeg var også dødsforelska i John English som spilte Jonathan Garret i "Mot alle vindar". Han er ikke akkurat noe glansbilde for å si det sånn ;-)

Skrevet

Mhm. :)

Jeg er fremdeles glad i kaffe (drikker en espresso akkurat nå), og har utvidet "egen hjemmeside" til å bli en inntektskilde og et yrke. Småbarnsforumet er jeg imidlertid rimelig ferdig med, ja. ;)

Så morsomt! Jeg bodde utenlands da du var på det mest aktive, men nettilgangen jeg hadde tillot ikke meg å skrive innlegg - bare surfe. Så jeg fulgte med på hva du og de andre skrev og følte jeg ble litt kjent med dere. Har ditt barn (gutt, ikke sant?) blitt så stor at du er ferdig inne på småbarn altså?

Skrevet

Jeg også!!!

Ble skikkelig skuffa når jeg så han igjen i annen film noen år senere. Smaken hadde visst forandra seg *hehe*

Jeg var også dødsforelska i John English som spilte Jonathan Garret i "Mot alle vindar". Han er ikke akkurat noe glansbilde for å si det sånn ;-)

Haha!! Hadde vært gøy og sett serien igjen da.

Kan ikke huske hva Mot alle vindar handler om, men husker tittelen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...