Gjest togli Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Husker du "Naboer" (Neighbours) fra Australia. Kylie Minogue spilte Charlene husker jeg. Jason Donovan(?) spilte kjæresten hennes. Den gikk i flere år og jeg tror nesten ikke jeg gikk glipp av en eneste episode. Gikk fra rundt 1989-....? 0 Siter
birdie Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Så morsomt! Jeg bodde utenlands da du var på det mest aktive, men nettilgangen jeg hadde tillot ikke meg å skrive innlegg - bare surfe. Så jeg fulgte med på hva du og de andre skrev og følte jeg ble litt kjent med dere. Har ditt barn (gutt, ikke sant?) blitt så stor at du er ferdig inne på småbarn altså? Har to etterhvert, 7 og 4 år gamle - i forhold til ungenes alder kunne jeg vel alltids fremdeles vært aktiv der inne, det er vel helst andre ting som gjør at jeg ikke helt føler den store tiltrekningen. (kan vel legge til at det gjelder egentlig alle slags fora, men en liten gjestevisitt på DOLs Åpent forum skader ikke) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Haha!! Hadde vært gøy og sett serien igjen da. Kan ikke huske hva Mot alle vindar handler om, men husker tittelen... Irske fanger som ble forvist til Australia og måtte reise med båt over dit. De skulle da bygge seg opp et nytt liv i Australia. Demrer det nå? ;-) http://www.campbelltownrsl.com.au/rsl/images/JON%20ENGLISH.JPG 0 Siter
camulen Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Har to etterhvert, 7 og 4 år gamle - i forhold til ungenes alder kunne jeg vel alltids fremdeles vært aktiv der inne, det er vel helst andre ting som gjør at jeg ikke helt føler den store tiltrekningen. (kan vel legge til at det gjelder egentlig alle slags fora, men en liten gjestevisitt på DOLs Åpent forum skader ikke) Skjønner... Er ikke særlig aktiv selv, men stikker innom av og til. Morsomt og hilse på deg i hvert fall! 0 Siter
camulen Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Irske fanger som ble forvist til Australia og måtte reise med båt over dit. De skulle da bygge seg opp et nytt liv i Australia. Demrer det nå? ;-) http://www.campbelltownrsl.com.au/rsl/images/JON%20ENGLISH.JPG Ja, nå er det noe langt bak som demrer... Tror jeg så de første episodene, men fulgte nok ikke særlig med på den serien. Kjekk kar forresten...:-D 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Ja, nå er det noe langt bak som demrer... Tror jeg så de første episodene, men fulgte nok ikke særlig med på den serien. Kjekk kar forresten...:-D Tja, jeg vet ikke om det var utseendet eller ridderligheten hans jeg falt for ;-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Har to etterhvert, 7 og 4 år gamle - i forhold til ungenes alder kunne jeg vel alltids fremdeles vært aktiv der inne, det er vel helst andre ting som gjør at jeg ikke helt føler den store tiltrekningen. (kan vel legge til at det gjelder egentlig alle slags fora, men en liten gjestevisitt på DOLs Åpent forum skader ikke) og for å besøke meg 0 Siter
mrxx Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Twin Peaks og X-Files. Twin Peaks??...herre-min-jesus, det var en forferdelig serie. De tre første episodene var bra, men så ble det bare møl og tull. Jeg fulgte med i noen episoder og ble mer og mer irritert for at jeg satt og så på dette tullet. Hvor mange år siden er det, det gikk? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Twin Peaks??...herre-min-jesus, det var en forferdelig serie. De tre første episodene var bra, men så ble det bare møl og tull. Jeg fulgte med i noen episoder og ble mer og mer irritert for at jeg satt og så på dette tullet. Hvor mange år siden er det, det gikk? Begynnelsen av 90-tallet. Hele første sesong er fantastisk god. Den består av (hvis jeg ikke husker helt feil) 7 episoder + piloten. Resten skal jeg ikke uttale meg om siden jeg aldri så serien på tv og dvd-utgivelsen faen meg nå har blitt utsatt tre ganger i året i tre år (så jeg venter fortsatt), men jeg har forstått det sånn at første halvdelen av sesong to (en sesong som er på totalt 24 episoder) skal være knallgod. Serien er ikke uten grunn kåra til en av tidenes beste både her og der. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Begynnelsen av 90-tallet. Hele første sesong er fantastisk god. Den består av (hvis jeg ikke husker helt feil) 7 episoder + piloten. Resten skal jeg ikke uttale meg om siden jeg aldri så serien på tv og dvd-utgivelsen faen meg nå har blitt utsatt tre ganger i året i tre år (så jeg venter fortsatt), men jeg har forstått det sånn at første halvdelen av sesong to (en sesong som er på totalt 24 episoder) skal være knallgod. Serien er ikke uten grunn kåra til en av tidenes beste både her og der. Kan ikke fatte at dette er kåret til noe. Dette ble jeg bare irritert over, men nå er ikke jeg noen stor tv-titter heller da. En god film på 1,5 til 2 timer kan være snadder. Trodde kanskje at serien gikk på slutten av 80-tallet jeg. 0 Siter
Anki Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Begynnelsen av 90-tallet. Hele første sesong er fantastisk god. Den består av (hvis jeg ikke husker helt feil) 7 episoder + piloten. Resten skal jeg ikke uttale meg om siden jeg aldri så serien på tv og dvd-utgivelsen faen meg nå har blitt utsatt tre ganger i året i tre år (så jeg venter fortsatt), men jeg har forstått det sånn at første halvdelen av sesong to (en sesong som er på totalt 24 episoder) skal være knallgod. Serien er ikke uten grunn kåra til en av tidenes beste både her og der. Sesong 1 og begynnelsen på sesong 2 er best ja - etter det blir det litt "too much". Men jeg venter og venter på at sesong 2 skal komme ut jeg også - har du hørt noe mer om når den kommer? 0 Siter
Anki Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg også!!! Ble skikkelig skuffa når jeg så han igjen i annen film noen år senere. Smaken hadde visst forandra seg *hehe* Jeg var også dødsforelska i John English som spilte Jonathan Garret i "Mot alle vindar". Han er ikke akkurat noe glansbilde for å si det sånn ;-) Du har visst hatt helt lik smak som meg der gitt - hihi! Jon English var jo bare såå kjekk! Skjønner ikke i ettertid hvorfor jeg syntes det 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 How the west was won (med uncle Zeb og Luke) Det var En Gang Et Menneske (den har jeg på DVD) FAME Nord og Sør B-by (Tramteatret) Pelle Parafin Northern Exposure 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Husker du "Naboer" (Neighbours) fra Australia. Kylie Minogue spilte Charlene husker jeg. Jason Donovan(?) spilte kjæresten hennes. Den gikk i flere år og jeg tror nesten ikke jeg gikk glipp av en eneste episode. Gikk fra rundt 1989-....? Den så jeg ikke. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Huset på prærien!! Det er koslig! Det har jeg heller ikke sett. Så mange forslag som det er her... jeg har jammmen ikke tid til å se alt. Men det er koselig å mimre! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 How the west was won (med uncle Zeb og Luke) Det var En Gang Et Menneske (den har jeg på DVD) FAME Nord og Sør B-by (Tramteatret) Pelle Parafin Northern Exposure Northern exposure, ja. Jeg så for ikke så lenge siden de to første sesongene. 0 Siter
astridny Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ville vesten hadde vært artig å sett igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.