hare1365380455 Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Røtter og Holocost. Høres ukjente ut.. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Apropos gamle serier - vet ikke hvor legalt, sikkert osv. dette er; men for de nysgjeriige: http://www.dvdavenue.tv/ http://www.mediaenterprises.tv/ http://www.neodvds.com/ Matlock husker jeg! En koselig gammel mann som løste mysterier. Kjekt å mimre, så takk for linker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Matlock husker jeg! En koselig gammel mann som løste mysterier. Kjekt å mimre, så takk for linker. Det er da ikke så lenge siden Matlock gikk på TvNorge? Koselig den synes jeg. ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Det er da ikke så lenge siden Matlock gikk på TvNorge? Koselig den synes jeg. ) Det var da jeg så den. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Høres ukjente ut.. De er gamle men kjempebra. Den første om afrikanske slaver som kommer til USA og hvordan det går med dem der nesten fram til i dag og den andre om jøder under krigen som noen av dem havner i konsentrasjonsleir. Meryl Streep har en av hovedrollene i den siste. 0 Siter
midnattsol Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Centennial (Tror det er riktig stavemåte)drama fra wild west tiden i amerika, Mot alle vindar (australsk tv-serie fra 1800 (?) tallet med sangeren John English i en av hoverollene). 0 Siter
Hawkwind Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Matlock husker jeg! En koselig gammel mann som løste mysterier. Kjekt å mimre, så takk for linker. Bare hyggelig. La merke til flere serier der som er mer eller mindre kjente og kjære - våre verste år blant annet (Al Bundy). Visste neimen ikke at det var laget 267 episoder av den serien ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Sesong 1 og begynnelsen på sesong 2 er best ja - etter det blir det litt "too much". Men jeg venter og venter på at sesong 2 skal komme ut jeg også - har du hørt noe mer om når den kommer? Ja. Jeg leste i natt at den skulle komme ut våren 2007. Det vil si at de følger trenden de siste årene: De har på ny utsatt den i 6 måneder. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg husker da Tv2 startet og sende X-files, var ikke sånn kjempegammel da, og ingen andre enn meg fikk lov og se på. Men jeg satt klistra til skjermen og synes det var superspennendes. Er mer pysete av meg i dag når det kommer til og se på slikt på tv, enn hva jeg var da. Serien er en god blanding av drama, grøss, konspirasjon og humor. Men det er samspillet mellom de to hovedpersonene som gjør serien til noe helt spesielt. Hehe, jeg har nylig sett ferdig alle 9 sesongene. 0 Siter
Anki Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ja. Jeg leste i natt at den skulle komme ut våren 2007. Det vil si at de følger trenden de siste årene: De har på ny utsatt den i 6 måneder. Så forbanna kjedelig at de utsetter og utsetter hele tida. Gleder meg jo sånn til den kommer ut 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Så forbanna kjedelig at de utsetter og utsetter hele tida. Gleder meg jo sånn til den kommer ut Jeg gjorde det. Nå har jeg innsett at jeg helt sikkert ikke får sett den før jeg har blitt veldig gammel. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Mamma så på naboer, jeg var ikke så gammel, men måtte fint sitte med henne og se på ) Jeg var rundt 18-20 tror jeg og skikkelig hekta :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg var rundt 18-20 tror jeg og skikkelig hekta :-) Tror du seriene hadde fenget oss like mye idag? Eller har vi store krav? Tenker på Lost, CSI og slike serier som nå er i skuddet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg slo opp på hjemmesida hans i går og ble ettertrykkelig kurert for ethvert tilløp til romantisering av fyren. Men javisst, jeg hadde nok et par utklipp av ham i skoledagboka mi "den gang da", ja. Rart hvordan smaken forandrer seg :-) Jeg mener han var i Norge på spillejobb etter at serien hadde gått her. Så vidt jeg kan huske var det ville tilstander! 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Rart hvordan smaken forandrer seg :-) Jeg mener han var i Norge på spillejobb etter at serien hadde gått her. Så vidt jeg kan huske var det ville tilstander! Det var visst det, jeg har aldri skjønt hvorfor. Fyren så jo ut som han hadde to gedigne blåveiser konstant... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Serien er en god blanding av drama, grøss, konspirasjon og humor. Men det er samspillet mellom de to hovedpersonene som gjør serien til noe helt spesielt. Hehe, jeg har nylig sett ferdig alle 9 sesongene. Jeg sitter og lurer på om jeg skal slå til og bestille serien... He he, husker jeg lurte fælt på om de to kom til og bli kjærester til slutt ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg sitter og lurer på om jeg skal slå til og bestille serien... He he, husker jeg lurte fælt på om de to kom til og bli kjærester til slutt ) Jeg antar serien fortsatt er billig hos Amazon. Kjøpte den for £12,99 per sesong. Det er mye tv for penga! Alt er ikke like bra, men veldig mye er veldig bra. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg antar serien fortsatt er billig hos Amazon. Kjøpte den for £12,99 per sesong. Det er mye tv for penga! Alt er ikke like bra, men veldig mye er veldig bra. Vi får se, men skal ikke se bort ifra at det blir dvd-shopping. Er inne i filmmodus nå, og ser endel dvdèr, det går litt i rykk og napp med meg hvor mye jeg ser på tv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Vi får se, men skal ikke se bort ifra at det blir dvd-shopping. Er inne i filmmodus nå, og ser endel dvdèr, det går litt i rykk og napp med meg hvor mye jeg ser på tv. Har knapt sett film i det siste selv. Men det har mest med fotballen å gjøre. Pluss at det er så jævla lite bra for tida. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Har knapt sett film i det siste selv. Men det har mest med fotballen å gjøre. Pluss at det er så jævla lite bra for tida. Men jeg er ikke så fan av hverken forball eller sykling, så da må det bli film om ikke tvèn skal støve ned ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.