Gå til innhold

Gamle tv-serier som kan være verdt å se.

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Røtter og Holocost.

Høres ukjente ut..:)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

20

• camulen

8

• ShitDiddelyDo

7

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Matlock husker jeg! En koselig gammel mann som løste mysterier.

Kjekt å mimre, så takk for linker. :)

Det er da ikke så lenge siden Matlock gikk på TvNorge? Koselig den synes jeg. :o)

hare1365380455
Skrevet

Det er da ikke så lenge siden Matlock gikk på TvNorge? Koselig den synes jeg. :o)

Det var da jeg så den. :)

Skrevet

Høres ukjente ut..:)

De er gamle men kjempebra. Den første om afrikanske slaver som kommer til USA og hvordan det går med dem der nesten fram til i dag og den andre om jøder under krigen som noen av dem havner i konsentrasjonsleir. Meryl Streep har en av hovedrollene i den siste.

Skrevet

Centennial (Tror det er riktig stavemåte)drama fra wild west tiden i amerika, Mot alle vindar (australsk tv-serie fra 1800 (?) tallet med sangeren John English i en av hoverollene).

Skrevet

Matlock husker jeg! En koselig gammel mann som løste mysterier.

Kjekt å mimre, så takk for linker. :)

Bare hyggelig.

La merke til flere serier der som er mer eller mindre kjente og kjære - våre verste år blant annet (Al Bundy).

Visste neimen ikke at det var laget 267 episoder av den serien ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sesong 1 og begynnelsen på sesong 2 er best ja - etter det blir det litt "too much". Men jeg venter og venter på at sesong 2 skal komme ut jeg også - har du hørt noe mer om når den kommer? :)

Ja. Jeg leste i natt at den skulle komme ut våren 2007. Det vil si at de følger trenden de siste årene: De har på ny utsatt den i 6 måneder.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg husker da Tv2 startet og sende X-files, var ikke sånn kjempegammel da, og ingen andre enn meg fikk lov og se på. Men jeg satt klistra til skjermen og synes det var superspennendes.

Er mer pysete av meg i dag når det kommer til og se på slikt på tv, enn hva jeg var da.

Serien er en god blanding av drama, grøss, konspirasjon og humor. Men det er samspillet mellom de to hovedpersonene som gjør serien til noe helt spesielt.

Hehe, jeg har nylig sett ferdig alle 9 sesongene. :)

Skrevet

Ja. Jeg leste i natt at den skulle komme ut våren 2007. Det vil si at de følger trenden de siste årene: De har på ny utsatt den i 6 måneder.

Så forbanna kjedelig at de utsetter og utsetter hele tida. Gleder meg jo sånn til den kommer ut :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så forbanna kjedelig at de utsetter og utsetter hele tida. Gleder meg jo sånn til den kommer ut :)

Jeg gjorde det. Nå har jeg innsett at jeg helt sikkert ikke får sett den før jeg har blitt veldig gammel. :)

Gjest togli
Skrevet

Mamma så på naboer, jeg var ikke så gammel, men måtte fint sitte med henne og se på :o)

Jeg var rundt 18-20 tror jeg og skikkelig hekta :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg var rundt 18-20 tror jeg og skikkelig hekta :-)

Tror du seriene hadde fenget oss like mye idag? Eller har vi store krav? Tenker på Lost, CSI og slike serier som nå er i skuddet.

Gjest togli
Skrevet

Jeg slo opp på hjemmesida hans i går og ble ettertrykkelig kurert for ethvert tilløp til romantisering av fyren. :o Men javisst, jeg hadde nok et par utklipp av ham i skoledagboka mi "den gang da", ja.

Rart hvordan smaken forandrer seg :-)

Jeg mener han var i Norge på spillejobb etter at serien hadde gått her. Så vidt jeg kan huske var det ville tilstander!

Skrevet

Rart hvordan smaken forandrer seg :-)

Jeg mener han var i Norge på spillejobb etter at serien hadde gått her. Så vidt jeg kan huske var det ville tilstander!

Det var visst det, jeg har aldri skjønt hvorfor. Fyren så jo ut som han hadde to gedigne blåveiser konstant...

Gjest Shira12
Skrevet

Serien er en god blanding av drama, grøss, konspirasjon og humor. Men det er samspillet mellom de to hovedpersonene som gjør serien til noe helt spesielt.

Hehe, jeg har nylig sett ferdig alle 9 sesongene. :)

Jeg sitter og lurer på om jeg skal slå til og bestille serien...

He he, husker jeg lurte fælt på om de to kom til og bli kjærester til slutt :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg sitter og lurer på om jeg skal slå til og bestille serien...

He he, husker jeg lurte fælt på om de to kom til og bli kjærester til slutt :o)

Jeg antar serien fortsatt er billig hos Amazon. Kjøpte den for £12,99 per sesong. Det er mye tv for penga!

Alt er ikke like bra, men veldig mye er veldig bra.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg antar serien fortsatt er billig hos Amazon. Kjøpte den for £12,99 per sesong. Det er mye tv for penga!

Alt er ikke like bra, men veldig mye er veldig bra.

Vi får se, men skal ikke se bort ifra at det blir dvd-shopping. Er inne i filmmodus nå, og ser endel dvdèr, det går litt i rykk og napp med meg hvor mye jeg ser på tv.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi får se, men skal ikke se bort ifra at det blir dvd-shopping. Er inne i filmmodus nå, og ser endel dvdèr, det går litt i rykk og napp med meg hvor mye jeg ser på tv.

Har knapt sett film i det siste selv. Men det har mest med fotballen å gjøre. Pluss at det er så jævla lite bra for tida.

Gjest Shira12
Skrevet

Har knapt sett film i det siste selv. Men det har mest med fotballen å gjøre. Pluss at det er så jævla lite bra for tida.

Men jeg er ikke så fan av hverken forball eller sykling, så da må det bli film om ikke tvèn skal støve ned :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...