astridny Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Du får skrive til en tv-kanal og spørre! Jeg skrev til nrk for flere år siden,men det hadde ikke ikke noen planer om å sende. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Rart hvordan smaken forandrer seg :-) Jeg mener han var i Norge på spillejobb etter at serien hadde gått her. Så vidt jeg kan huske var det ville tilstander! Og venninna mi løp opp på scenen og kysset ham ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Tror du seriene hadde fenget oss like mye idag? Eller har vi store krav? Tenker på Lost, CSI og slike serier som nå er i skuddet. Det har du antagelig rett i. Bare tenk på hva unger ser på tv idag. Vi elsket "Lekestue" på BarneTV. Jeg tipper ungene idag ville syntes "Lekestue" var kjedelig... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det var visst det, jeg har aldri skjønt hvorfor. Fyren så jo ut som han hadde to gedigne blåveiser konstant... Hehe, jernmangel eller noe sånt ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Og venninna mi løp opp på scenen og kysset ham ) Wow, har hun vaska seg? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Shagma! (Eller Arkadia eller Reisen til jordens indre). http://home.online.no/~kgroenn/shagma/ Fransk tegnefilmserie med veeeeldig fin introsang. *nynner* Enig! Jeg har til og med introsangen på iPoden :-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Millennium og The Twilight Zone (så faktisk en episode av sistnevnte nå på lørdag) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Wow, har hun vaska seg? Det begynner å bli noen år siden, hun har nok kommet over det nå ;o) Men jeg også synes han var kjempedeilig ???? ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 ja den var bra. forøvrig ser jeg enda på akkutten. Etter 12 sesonger enda. Bare nye skuespillere nå. Men den har holdt seg synes jeg.forsatt bra Hihi, jeg er på åttende sesong. Men måtte ta en pause nå. Det er mange episoder det. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hihi, jeg er på åttende sesong. Men måtte ta en pause nå. Det er mange episoder det. De har bare gitt ut 5 sesonger på dvd . Tenk at de er såå treige. Elsker akutten. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det begynner å bli noen år siden, hun har nok kommet over det nå ;o) Men jeg også synes han var kjempedeilig ???? ) Rare greier i grunnen :-)) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 De har bare gitt ut 5 sesonger på dvd . Tenk at de er såå treige. Elsker akutten. Ja, det er tregt for i USA er nå 12.sesong ferdig vist. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.