Tralla Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 mamma, spurte 6 åringen min meg om i dag.... Ble litt tatt på senga ja, trodde ikke han hadde hørt det ordet før, men han visste godt betydningen av det. Så det betyr vel at det er på tide for mora å komme seg ut å møte menn da etter over 2 år alene... Og hvis jeg fikk meg kjæreste så kunne han godt få bo her, jeg har jo tross alt dobbeltseng mente han :-D Skal ikke stå på han nei tydeligvis! 0 Siter
mrxx Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 En oppvakt liten 6 åring dette skjønner jeg som vil sørge for at mor skal ha det bra og finne seg en kjæreste:-) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 For en flott sønn du har! Du har tydeligvis oppdratt han til å være åpen for muligheter. Kos deg på date,da... 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Koselig! ) Før mine to fikk vite om kjæresten min så oppdaget poden (da nesten 7 år) et hjerte-bilde på Yahoo med teksten:"Søk etter en kjæreste" og utbrøt:"Det synes jeg du skal gjøre ja!" ) Kjæresten min syntes derimot det var nok med en kjæreste han da. 0 Siter
Aryane Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Så søtt )........det er vel bare å hive seg på sjekkern da! Vil nok at mamma skal ha det bra han.... 0 Siter
Tralla Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 En oppvakt liten 6 åring dette skjønner jeg som vil sørge for at mor skal ha det bra og finne seg en kjæreste:-) Jepp, er nok det :-D 0 Siter
Tralla Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 For en flott sønn du har! Du har tydeligvis oppdratt han til å være åpen for muligheter. Kos deg på date,da... Takk for det, må bare finne meg en date først da... 0 Siter
Tralla Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Koselig! ) Før mine to fikk vite om kjæresten min så oppdaget poden (da nesten 7 år) et hjerte-bilde på Yahoo med teksten:"Søk etter en kjæreste" og utbrøt:"Det synes jeg du skal gjøre ja!" ) Kjæresten min syntes derimot det var nok med en kjæreste han da. Kjekt med sønner som vil det beste for sin mor ja;-D 0 Siter
Tralla Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Så søtt )........det er vel bare å hive seg på sjekkern da! Vil nok at mamma skal ha det bra han.... Han vil nok det ja. Må bare følge opp... Får prøve å komme meg litt ut når han er hos faren på sommerferie kanskje ;-) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Takk for det, må bare finne meg en date først da... Det var det,da..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.