smurf78 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Har noen quartbilletter til overs som noen i Kristiansand kanskje vil ha. Problemet er at billettene er til torsdag så rekker ikke å sende dem i posten. Mener man kan sende ting med bussen? Er det isåfall trygt med verdisaker? Er det andre måter man kan sende det raskt på? 0 Siter
Tralla Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har fått sendt ting med buss flere ganger iallefall. Vet ikke hvor trygt det er egentlig, men har bare gode erfaringer. 0 Siter
smurf78 Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Jeg har fått sendt ting med buss flere ganger iallefall. Vet ikke hvor trygt det er egentlig, men har bare gode erfaringer. Ok. Vet du hvor mye det koster å sende? Er bare en konvolutt. 0 Siter
Tralla Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Ok. Vet du hvor mye det koster å sende? Er bare en konvolutt. Hmm, tror faktisk ikke jeg har betalt noe.. Eller har jeg det. Det er et par år siden sist. Så det er jeg usikker på desverre. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg sendte et pass med Østerdalsekspressen en gang. Kostet 50 kroner. Problemfritt! Må hentes på bussen ved ankomst. Sørg for å få mobilnummeret til sjåføren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.