Gjest Persille Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hvilke forretninger eller firmaer i Oslo bringer matvarer hjem? Og har du noen erfaring med det? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 http://www.retthjem.no/ Takk Men de er jo mye dyrere enn Rema f.eks? 0 Siter
Excelsion Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Takk Men de er jo mye dyrere enn Rema f.eks? Selvfølgelig. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Selvfølgelig. Nei - de kunne jo hatt rimelige varer, men tatt seg mer betalt for tjenesten f.eks. Når det på endel dagligvarer er snakk om dobbel pris (Vita 14,- vs, 23,-) så utgjør det så mye over et år at det ikke er verdt det. Da er det jo billigere å lønne noen for å handle for meg 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Nei - de kunne jo hatt rimelige varer, men tatt seg mer betalt for tjenesten f.eks. Når det på endel dagligvarer er snakk om dobbel pris (Vita 14,- vs, 23,-) så utgjør det så mye over et år at det ikke er verdt det. Da er det jo billigere å lønne noen for å handle for meg En annen negativ ting er at de kan gå tomme for varer. Og bestiller du f.eks. salat, får du en grei en, i butikken kunne du tatt en som ser finere ut. Men hvis man skal ha mye tungt på en gang, brus, melk og sånn, da er det praktisk. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 En annen negativ ting er at de kan gå tomme for varer. Og bestiller du f.eks. salat, får du en grei en, i butikken kunne du tatt en som ser finere ut. Men hvis man skal ha mye tungt på en gang, brus, melk og sånn, da er det praktisk. Poenget er at jeg nå må handle til barnehage bestående av 21 under og seks voksne, og det blir maaange poser... Men om det koster dobbelt så mye, så har vi jo ikke råd til det. Og poenget med at man ikke får velge er jo veldig reellt - det må være kvalitet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 ICA og joker vet jeg gjør det. Men det er dyrt og ikke noe man kan gjøre hver dag. Dessuten får man ikke kjøpt tilbudsvarene. 0 Siter
Gemini Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Poenget er at jeg nå må handle til barnehage bestående av 21 under og seks voksne, og det blir maaange poser... Men om det koster dobbelt så mye, så har vi jo ikke råd til det. Og poenget med at man ikke får velge er jo veldig reellt - det må være kvalitet. Kanskje det finnes en person i området som kan handle for deg, mot en mindre godtgjørelse enn det disse kjedene tar? En student, eller en sprek pensjonist fx? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Kanskje det finnes en person i området som kan handle for deg, mot en mindre godtgjørelse enn det disse kjedene tar? En student, eller en sprek pensjonist fx? Jeg skal undersøke det - det ville jo vært en fordel... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.