Gjest a survivor Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Er det noen som ser hvor mislykket og waste-of-time DOL og chat og andre nettfora egentlig er.... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Dette innlegget blir sikkert slettet av webmaster... så ikkke bry dere om å svare... 0 Siter
bb71 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har noen beviser på det motsatte da, men orker ikke nevne dem her og nå! 0 Siter
bb71 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Dette innlegget blir sikkert slettet av webmaster... så ikkke bry dere om å svare... så ikke dette før etter jeg hadde svart da! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har noen beviser på det motsatte da, men orker ikke nevne dem her og nå! joda 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 dol er da morsomt det. folk må vel vurdere hva som er meningsfult for de selv. Er alt for mye på dol og andre nettfora. Og burde vært mer sosial ,trent mer og alt det der. Hvis man kun er på nettet og ser på tv synes ikke jeg at det for meg er noe meningsfult liv. Så prøver å skjerpe meg. Studier til høsten , så da blir det litt letere tror jeg. Er glad jeg har hatt dol og chat. Det har vært et vindu ut , og selv om det er bedre med personlig kontakt er det greit og fint å ha et vindu ut hvor man får kontakt og tilbakemelding fra andre. Da blir man ikke så alene liksom 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 dol er da morsomt det. folk må vel vurdere hva som er meningsfult for de selv. Er alt for mye på dol og andre nettfora. Og burde vært mer sosial ,trent mer og alt det der. Hvis man kun er på nettet og ser på tv synes ikke jeg at det for meg er noe meningsfult liv. Så prøver å skjerpe meg. Studier til høsten , så da blir det litt letere tror jeg. Er glad jeg har hatt dol og chat. Det har vært et vindu ut , og selv om det er bedre med personlig kontakt er det greit og fint å ha et vindu ut hvor man får kontakt og tilbakemelding fra andre. Da blir man ikke så alene liksom Det er mye positivt med dol og nett ja joda... ... er bare dritt lei det hele jeg.... TUSEN TAKK for alt du har skrevet det siste halve året Violsa. Du har betydd mye for meg du. Det skal du vite. Du har lært meg masse. Tusen takk! 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 4-5 år siden jeg skrev her først nå og har kommet innom og fått litt "støtte" nå og da. Det har vært godt og ha noen jeg bare kan fortelle ting til og få litt råd om saker og tanker.. Etter råd fra dere har jeg kommet i kontakt med en person som kan hjelpe meg. Vet ikke helt om jeg hadde vært i live idag hvis ikke DOL hadde vært her. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 4-5 år siden jeg skrev her først nå og har kommet innom og fått litt "støtte" nå og da. Det har vært godt og ha noen jeg bare kan fortelle ting til og få litt råd om saker og tanker.. Etter råd fra dere har jeg kommet i kontakt med en person som kan hjelpe meg. Vet ikke helt om jeg hadde vært i live idag hvis ikke DOL hadde vært her. joda, det er noe positivt også ja. enig i det. 0 Siter
Anki Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hvis du mener det, hvorfor gidder du å kaste bort tida di her, da? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Bedre utnyttelse av tiden enn å se på kopekassa ihvertfall ;-) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hvis du mener det, hvorfor gidder du å kaste bort tida di her, da? Fordi jeg klarer ikke å løsrive meg... fordi jeg ikke finnner noe mer meningsfylt å gjøre... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Bedre utnyttelse av tiden enn å se på kopekassa ihvertfall ;-) hvorfor det? tv-en gir jo endel kunnskapsprogrammer da 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er ikke enig med deg. Dol er flott å ha når man sitter alene, er lei av å lese og se på tv. Har du noen bedre forslag til aktiviteter man kan gjøre da? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er ikke enig med deg. Dol er flott å ha når man sitter alene, er lei av å lese og se på tv. Har du noen bedre forslag til aktiviteter man kan gjøre da? Nei nettopp. Fins jo masse annet. Gå ut og prate med mennesker. Men det gjør jeg jo ikke så ofte... 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Nei nettopp. Fins jo masse annet. Gå ut og prate med mennesker. Men det gjør jeg jo ikke så ofte... Kan ikke gå ut når man har unger i huset vel ) Min vil ikke være alene hjemme enda men han blir ti nå så jeg skal snart begynne å lære i\og være hjemme om kvelden alene ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.