Gå til innhold

?

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Er det noen som ser hvor mislykket og waste-of-time DOL og chat og andre nettfora egentlig er....

Videoannonse
Annonse
Gjest a survivor
Skrevet

Dette innlegget blir sikkert slettet av webmaster... så ikkke bry dere om å svare...

Skrevet

Jeg har noen beviser på det motsatte da, men orker ikke nevne dem her og nå!

Skrevet

Dette innlegget blir sikkert slettet av webmaster... så ikkke bry dere om å svare...

så ikke dette før etter jeg hadde svart da!

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg har noen beviser på det motsatte da, men orker ikke nevne dem her og nå!

joda

Gjest Violsa
Skrevet

dol er da morsomt det.

folk må vel vurdere hva som er meningsfult for de selv. Er alt for mye på dol og andre nettfora. Og burde vært mer sosial ,trent mer og alt det der.

Hvis man kun er på nettet og ser på tv synes ikke jeg at det for meg er noe meningsfult liv. Så prøver å skjerpe meg. Studier til høsten , så da blir det litt letere tror jeg. Er glad jeg har hatt dol og chat. Det har vært et vindu ut , og selv om det er bedre med personlig kontakt er det greit og fint å ha et vindu ut hvor man får kontakt og tilbakemelding fra andre. Da blir man ikke så alene liksom :)

Gjest a survivor
Skrevet

dol er da morsomt det.

folk må vel vurdere hva som er meningsfult for de selv. Er alt for mye på dol og andre nettfora. Og burde vært mer sosial ,trent mer og alt det der.

Hvis man kun er på nettet og ser på tv synes ikke jeg at det for meg er noe meningsfult liv. Så prøver å skjerpe meg. Studier til høsten , så da blir det litt letere tror jeg. Er glad jeg har hatt dol og chat. Det har vært et vindu ut , og selv om det er bedre med personlig kontakt er det greit og fint å ha et vindu ut hvor man får kontakt og tilbakemelding fra andre. Da blir man ikke så alene liksom :)

Det er mye positivt med dol og nett ja joda...

... er bare dritt lei det hele jeg....

TUSEN TAKK for alt du har skrevet det siste halve året Violsa.

Du har betydd mye for meg du. Det skal du vite.

Du har lært meg masse.

Tusen takk!

Gjest Ferri
Skrevet

4-5 år siden jeg skrev her først nå og har kommet innom og fått litt "støtte" nå og da.

Det har vært godt og ha noen jeg bare kan fortelle ting til og få litt råd om saker og tanker..

Etter råd fra dere har jeg kommet i kontakt med en person som kan hjelpe meg.

Vet ikke helt om jeg hadde vært i live idag hvis ikke DOL hadde vært her.

Gjest a survivor
Skrevet

4-5 år siden jeg skrev her først nå og har kommet innom og fått litt "støtte" nå og da.

Det har vært godt og ha noen jeg bare kan fortelle ting til og få litt råd om saker og tanker..

Etter råd fra dere har jeg kommet i kontakt med en person som kan hjelpe meg.

Vet ikke helt om jeg hadde vært i live idag hvis ikke DOL hadde vært her.

joda, det er noe positivt også ja. enig i det.

Skrevet

Hvis du mener det, hvorfor gidder du å kaste bort tida di her, da? ;)

Skrevet

Bedre utnyttelse av tiden enn å se på kopekassa ihvertfall ;-)

Gjest a survivor
Skrevet

Hvis du mener det, hvorfor gidder du å kaste bort tida di her, da? ;)

Fordi jeg klarer ikke å løsrive meg... fordi jeg ikke finnner noe mer meningsfylt å gjøre...

Gjest a survivor
Skrevet

Bedre utnyttelse av tiden enn å se på kopekassa ihvertfall ;-)

hvorfor det?

tv-en gir jo endel kunnskapsprogrammer da

Skrevet

Jeg er ikke enig med deg. Dol er flott å ha når man sitter alene, er lei av å lese og se på tv.

Har du noen bedre forslag til aktiviteter man kan gjøre da?

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg er ikke enig med deg. Dol er flott å ha når man sitter alene, er lei av å lese og se på tv.

Har du noen bedre forslag til aktiviteter man kan gjøre da?

Nei nettopp. Fins jo masse annet. Gå ut og prate med mennesker. Men det gjør jeg jo ikke så ofte...

Skrevet

Nei nettopp. Fins jo masse annet. Gå ut og prate med mennesker. Men det gjør jeg jo ikke så ofte...

Kan ikke gå ut når man har unger i huset vel :o)

Min vil ikke være alene hjemme enda men han blir ti nå så jeg skal snart begynne å lære i\og være hjemme om kvelden alene :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...