Balder Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Helt utrolig hvor mye makt fysikerne har fått de siste årene.... ...først hadde vi prestene.. ... så kom legene.... ... de neste tror jeg faktisk blir fysikerne... Prester, leger, fysikere... alle tror de har rett. Jeg tror idiotene vil stå igjen som de siste med sannheten jeg... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Sikker på at det vil skje etter din levetid? Hva om du lever 100 år til i dette livet for så å leve 1000 liv etter dette? Jeg kan nok leve 100 år til i dette livet ja, jeg har faktisk tro på det også ja. Og jeg vil leve mer enn 1000 år i det neste, for da vil jeg leve evig, det vi si milliarder av år, ja tiden vil ikke finnes, for det vil være for evig. Men hvem som blir det fjerde yrkesgruppen som påberoper seg "sannheten", har jeg fortsatt ikke kommet på noen tanker om... 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Forstår hva du mener, skal ikke diskutere det Har du sett eller hørt noe til Stringteorien? 11 dimensjoner er temmelig mange. Vanskelig å forestille meg alle sammen på engang. Jeg har kun hørt om det, men jeg har planer om å kjøpe noen bøker og sette meg ordentlig inn i det. Men da trenger jeg mer tid til overs :-) "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.