Prozak Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hvem er det som sjekker at folka på likningskontoret betaler skatt? ".........................................." 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Relevant spørsmål jeg ikke har tenkt på.... Nå er jo sjefen deres død også - så da er det ingen til å bestemme. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Den samme som klipper håret til frisøren og sjekker tenna til tannlegen. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Den samme som klipper håret til frisøren og sjekker tenna til tannlegen. The difference is that our hair and our teeth are private property, but our money is common property. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Relevant spørsmål jeg ikke har tenkt på.... Nå er jo sjefen deres død også - så da er det ingen til å bestemme. Uff. "..................................." 0 Siter
Gjest hvor i landet Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Relevant spørsmål jeg ikke har tenkt på.... Nå er jo sjefen deres død også - så da er det ingen til å bestemme. Hvem er det som er død? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvem er det som er død? http://www.skatteetaten.no/Templates/Form.aspx?id=45440&epslanguage=NO 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.