Carwing Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Apparently...altså tilsynelatende.....uttaler man det som aaaaperently eller appperently...skal trykket ligge på på a eller p liksom? 0 Siter
Prozak Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Trykket må enten ligge på a eller e. Man kan ikke legge trykket på en konsonant. Trykket i det ordet skal ligge på e. ".............................................." 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Trykk på p og a'en som kommer etter pp. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Trykket må enten ligge på a eller e. Man kan ikke legge trykket på en konsonant. Trykket i det ordet skal ligge på e. ".............................................." på PE.... da? 0 Siter
Prozak Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 på PE.... da? "pe" er ikke en bokstav, men en stavelse (eng.: syllable). Hvor trykket skal være der er åpenbart. "..........................................." 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Trykk på p og a'en som kommer etter pp. tusen takk endelig a human being agreeing with me... thank u very much, my lady! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 "pe" er ikke en bokstav, men en stavelse (eng.: syllable). Hvor trykket skal være der er åpenbart. "..........................................." Er det åpenbart for spørsmålsstilleren? 0 Siter
Prozak Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Er det åpenbart for spørsmålsstilleren? Vet ikke, men jeg har også svart spørsmålsstilleren :-) Forøvrig burde det vel være åpenbart for alle som kan skrive, at "pe" er en stavelse, og "p" er en bokstav (konsonant)...:-) "............................................." 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Vet ikke, men jeg har også svart spørsmålsstilleren :-) Forøvrig burde det vel være åpenbart for alle som kan skrive, at "pe" er en stavelse, og "p" er en bokstav (konsonant)...:-) "............................................." Hva er så interessant ved å diskutere dette i det hele tatt? 0 Siter
Prozak Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hva er så interessant ved å diskutere dette i det hele tatt? Vet ikke. Det var du som begynte å diskutere - jeg bare svarte trådstarteren :-) "............................................" 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Vet ikke. Det var du som begynte å diskutere - jeg bare svarte trådstarteren :-) "............................................" Men hvorfor gidder vi diskutere dette? Livet er vel følelser? Jeg begynner å skjønne Arne Næss tror jeg... uten å ha lest mye av ham.... jeg lever bare.. jeg føler bare... 0 Siter
cecily Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 A'pparantly - dvs trykk på p. Steike, nå slo jeg opp i engelskordboka, og jeg hadde jo jommen meg riktig. Trykket skal ligge foran p-en. Glem de under som blander inn a-er og e-er c",). 0 Siter
Gemini Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Her kan du til og med få høre ordet korrekt uttalt: http://www.m-w.com/dictionary/apparently 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Men hvorfor gidder vi diskutere dette? Livet er vel følelser? Jeg begynner å skjønne Arne Næss tror jeg... uten å ha lest mye av ham.... jeg lever bare.. jeg føler bare... Arne Næss synes jeg gjorde en mer verdifull jobb i å innføre friklatring til norge, enn denne filosofi-retningen hans. Men det er jo åpenbart kun min mening :-) "............................................." 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Arne Næss synes jeg gjorde en mer verdifull jobb i å innføre friklatring til norge, enn denne filosofi-retningen hans. Men det er jo åpenbart kun min mening :-) "............................................." Det er kun din mening ja. Hvordan går det for øvrig med Arne Næss nå? Han er jo 94 år gammel nå... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.