Solsikkefrø Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hva pleier dere å kalle barnet deres? Jeg pleier å kalle babyen for "ivo-caprino-figuren", "svinepelsen", "skattepusen"... og noen ganger hvis han finner på å hyle om nettene, pleier jeg å kalle ham "nå-kaster-jeg-deg-snart-ut-vinduet"... på en fin måte da, så han ikke skjønner at det er ugler i mosen! 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hvor kommer egentlig ordet poden fra? utales det påden eller no? Rimelig sikker på at jeg hørte det ordet først her på DOL. 0 Siter
tiliti Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hvor kommer egentlig ordet poden fra? utales det påden eller no? Rimelig sikker på at jeg hørte det ordet først her på DOL. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=poden&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j 0 Siter
jaime Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Kaller (andres) barn for sprog, crotchdropping, crotchnugget, fucktrophy, semen demon, twat rocket, rugrat, anklebiter, birth control failure, crotchfruit, DNA replicant, m.fl. 0 Siter
Excelsion Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har ikke unger, men hadde jeg hatt så hadde jeg kallt den -helvetes, jævla fordømte drittunge, jeg hater alt som har noe med deg å gjøre- 0 Siter
jaime Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har ikke unger, men hadde jeg hatt så hadde jeg kallt den -helvetes, jævla fordømte drittunge, jeg hater alt som har noe med deg å gjøre- Du er på mitt team! > 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=poden&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j hmmm...allright.. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har hatt mange kjælenavn på barna mine. Noen av navnene er veldig interne, så ikke folk reagerer Ene lignet litt på Pål Bang Hansen når hun sovnet mett som nyfødt. Hun beit meg i puppen en periode og da het hun Maja Piraya. En annen lignet på Titten tei veldig lenge Da jeg hadde to barn het de Rubbel og Bit. Ellers går de for skatten, gullet, klumpen, rosa osv. Og vi bor i ormebolet Navnene brukes stort sett bare her hjemme, men det hendte jeg sa før at jeg kommer på besøk med Rubbel og Bit. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Vi snakker engelsk hjemme og babyen går under følgende navn: Squishy, Mister, Little one og Little man. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg kaller henne nurket.. enkelt og greit.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Poden, Tjommi, Fjompen, Stompen, Gutvotten... Snuppa, Hufsetufsa, kosejenta, Snuppeslufsa.... Og mange, mange flere. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hvor kommer egentlig ordet poden fra? utales det påden eller no? Rimelig sikker på at jeg hørte det ordet først her på DOL. Uttales med o, ikke med å. Poden - akkurat slik det staves. ) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Guttungen, ****-gutt, ****-min, gutten min, tassen, apekatt. Jenta mi, snuppa, snuppelura, ***-min, jentungen. -sikkert flere også 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Kaller (andres) barn for sprog, crotchdropping, crotchnugget, fucktrophy, semen demon, twat rocket, rugrat, anklebiter, birth control failure, crotchfruit, DNA replicant, m.fl. Har du tenkt på at DU også går under kategorien "andres barn"? Selvom du sikkert er over småbarnsstadiet? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg bruker navnene på mine barn. Det funker det også ;o) Mannen min liker å kalle eldstemann for Tarzan, av en eller annen grunn. Og den minste vil gjerne bli kalt pusekatten. Han er veldig glad i katter og kan nok godt tenke seg å bli en katt i sitt neste liv ;o) 0 Siter
cecily Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hvor kommer egentlig ordet poden fra? utales det påden eller no? Rimelig sikker på at jeg hørte det ordet først her på DOL. Et podet epletre er en blandings av to tresorter, som vokser til ett tre. Vet ikke helt hvordan en gjør det, men en deler vel et lite søtt babytre og smetter inn en kvist av et annet tre og binder sammen. Vips har en et tre som bærer frukter av sine to foreldretre, fortrinnsvis to ulike eplesorter (eller andre frukttre sammen) . Ser du overføringspotensialet? 0 Siter
cecily Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Vi snakker engelsk hjemme og babyen går under følgende navn: Squishy, Mister, Little one og Little man. Gjør dere? Så spennende. Hvem er engelskspråklig? 0 Siter
cecily Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Den ene jeg har i magen heter Småen eller Minien. Det er et ordentlig navn klart, men det klarer jeg ikke bruke enda. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Gjør dere? Så spennende. Hvem er engelskspråklig? Sambo er fra England Engelsk er hovedspråket akkurat nå, så vi fortsetter slik og satser på at han plukker opp en del norsk fra venner og min familie. I tillegg vil han jo lære fort når han begynner i barnehagen. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Den ene jeg har i magen heter Småen eller Minien. Det er et ordentlig navn klart, men det klarer jeg ikke bruke enda. Foreldrene mine har fortalt at de synes det var kjemperart og skulle kalle meg ved navnet jeg hadde fått, også etter at jeg ble født. Så ble kalt for "babyen", "henne" eller "den" i en god stund. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.