Gå til innhold

Poden, nurket... hva sier dere?

Anbefalte innlegg

Solsikkefrø
Skrevet

Hva pleier dere å kalle barnet deres?

Jeg pleier å kalle babyen for "ivo-caprino-figuren", "svinepelsen", "skattepusen"... og noen ganger hvis han finner på å hyle om nettene, pleier jeg å kalle ham "nå-kaster-jeg-deg-snart-ut-vinduet"... på en fin måte da, så han ikke skjønner at det er ugler i mosen!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

9

• Glimtipper

6

• jaime

3

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Ferri
Skrevet

Hvor kommer egentlig ordet poden fra?

utales det påden eller no?

Rimelig sikker på at jeg hørte det ordet først her på DOL.

Skrevet

Kaller (andres) barn for sprog, crotchdropping, crotchnugget, fucktrophy, semen demon, twat rocket, rugrat, anklebiter, birth control failure, crotchfruit, DNA replicant, m.fl.

Skrevet

Jeg har ikke unger, men hadde jeg hatt så hadde jeg kallt den -helvetes, jævla fordømte drittunge, jeg hater alt som har noe med deg å gjøre-

Skrevet

Jeg har ikke unger, men hadde jeg hatt så hadde jeg kallt den -helvetes, jævla fordømte drittunge, jeg hater alt som har noe med deg å gjøre-

Du er på mitt team! >:)

Skrevet

Jeg har hatt mange kjælenavn på barna mine. Noen av navnene er veldig interne, så ikke folk reagerer ;) Ene lignet litt på Pål Bang Hansen når hun sovnet mett som nyfødt. Hun beit meg i puppen en periode og da het hun Maja Piraya. En annen lignet på Titten tei veldig lenge ;)

Da jeg hadde to barn het de Rubbel og Bit. Ellers går de for skatten, gullet, klumpen, rosa osv. Og vi bor i ormebolet :) Navnene brukes stort sett bare her hjemme, men det hendte jeg sa før at jeg kommer på besøk med Rubbel og Bit.

Skrevet

Vi snakker engelsk hjemme og babyen går under følgende navn: Squishy, Mister, Little one og Little man.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Jeg kaller henne nurket.. enkelt og greit.. :)

Skrevet

Poden, Tjommi, Fjompen, Stompen, Gutvotten...

Snuppa, Hufsetufsa, kosejenta, Snuppeslufsa....

Og mange, mange flere. :o)

Skrevet

Uttales med o, ikke med å. Poden - akkurat slik det staves. :o)

Skrevet

Guttungen, ****-gutt, ****-min, gutten min, tassen, apekatt.

Jenta mi, snuppa, snuppelura, ***-min, jentungen.

-sikkert flere også

Skrevet

Kaller (andres) barn for sprog, crotchdropping, crotchnugget, fucktrophy, semen demon, twat rocket, rugrat, anklebiter, birth control failure, crotchfruit, DNA replicant, m.fl.

Har du tenkt på at DU også går under kategorien "andres barn"? Selvom du sikkert er over småbarnsstadiet?

Skrevet

Jeg bruker navnene på mine barn. Det funker det også ;o)

Mannen min liker å kalle eldstemann for Tarzan, av en eller annen grunn. Og den minste vil gjerne bli kalt pusekatten. Han er veldig glad i katter og kan nok godt tenke seg å bli en katt i sitt neste liv ;o)

Skrevet

Et podet epletre er en blandings av to tresorter, som vokser til ett tre. Vet ikke helt hvordan en gjør det, men en deler vel et lite søtt babytre og smetter inn en kvist av et annet tre og binder sammen.

Vips har en et tre som bærer frukter av sine to foreldretre, fortrinnsvis to ulike eplesorter (eller andre frukttre sammen) .

Ser du overføringspotensialet?

Skrevet

Vi snakker engelsk hjemme og babyen går under følgende navn: Squishy, Mister, Little one og Little man.

Gjør dere? Så spennende. Hvem er engelskspråklig?

Skrevet

Den ene jeg har i magen heter Småen eller Minien. Det er et ordentlig navn klart, men det klarer jeg ikke bruke enda.

Skrevet

Gjør dere? Så spennende. Hvem er engelskspråklig?

Sambo er fra England :)

Engelsk er hovedspråket akkurat nå, så vi fortsetter slik og satser på at han plukker opp en del norsk fra venner og min familie. I tillegg vil han jo lære fort når han begynner i barnehagen.

Skrevet

Den ene jeg har i magen heter Småen eller Minien. Det er et ordentlig navn klart, men det klarer jeg ikke bruke enda.

Foreldrene mine har fortalt at de synes det var kjemperart og skulle kalle meg ved navnet jeg hadde fått, også etter at jeg ble født. Så ble kalt for "babyen", "henne" eller "den" i en god stund. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...