Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, er ei jente på 31 år som ønsker meg så barn.

ble gravid da jeg var 20 år men fikk spontan abort da jeg var 9 uker på vei. etter det var jeg uten prevansjon i 7 år.uten at noe skjedde

jeg og min nye samboeren har vært uten pervansjon i over 4 år nå. begge har sjekket seg og ingenting er galt.

blir så lei meg.

alle venninnene mine for både en, to og tre , men her skjer det ingenting.

tenkte kanskje det kunne ha noe med at jeg var litt overvektig, så jeg tok meg sammen og gikk ned 17 kilo, men det har ikke hjulpet det heller.

kuttet ned på røyken, prøver å slutte helt fra og med i kveld.

tenkte jeg skulle prøve hostesaften å.

prigotime har jeg prøvd tre ganger og det hjalp ikke.

er litt deppa i dag, fikk høre at ennå en jeg kjenner skal ha barn igjen.

ønsker å komme i kontakt med andre som har samme problemet som meg, som vet hvor vondt det er, hver gang en venninne kommer å sier hun er gravid. du vil jo være gla på hennes vegne, men samtig har du mest lyst til å sette deg ned å hyle at det er urettferdig.

nei for vel gå å legge meg, send meg gjerne tips om ting jeg kan forsøke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237396-n%C3%A5r-er-det-min-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har desverre ingen spesielle råd-jo, eitt: bruk el test om du ikkje har prøvd det...då er vertfall sjansen mykje større for at dokke treff riktig tidspunkt! Du har min aller største forståelse for at du er deppa over null graviditet og baby på så mange år! Eg også føler at alle blir gravid så veldig lett, og popper ut med unger..kvifor blir ikkje eg gravid då????! Jaja,eg skal snart på mi første utredning så kanskje dei finn noko svar då...*sukk*

Eg har desverre ingen spesielle råd-jo, eitt: bruk el test om du ikkje har prøvd det...då er vertfall sjansen mykje større for at dokke treff riktig tidspunkt! Du har min aller største forståelse for at du er deppa over null graviditet og baby på så mange år! Eg også føler at alle blir gravid så veldig lett, og popper ut med unger..kvifor blir ikkje eg gravid då????! Jaja,eg skal snart på mi første utredning så kanskje dei finn noko svar då...*sukk*

hei, har tatt el test og pregotime, men det funker ikke.

nå har jeg holdt opp å røyke i flere dager, samboeren også. så vi for se om det skjer noe da.

hvis ikke det skjer noe på noen mnd, må vi nok alvorlig begynne å tenke på prøverør ja, begynner jo å bli gammel :(

er ikke så gammel, men drømmen er jo to barn, så da må det jo skje noe snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...