Gå til innhold

Er det liv i dere i dag? :)

Anbefalte innlegg

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Har rukket en god del allerede!

Vasket sengetøy, lest avisa, bladd litt i div. nettaviser.

Snart må jeg vel sette igang med rydding og vasking av inngrodde tallerkener og glass fra i går kveld (min søster som hverken skyller av, tørker benker el vasker opp.....)

Det er varmt ute, men sola er foreløpig ikke å se...

hva er det med folk? hehe...jeg får en følelse av at halve befolkningen ik rydder eller vasker.. og så en så enkel ting som å skylle fat og glass og slikt da... ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

5

• mrxx

4

• hare1365380455

3

• EllaJo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Ingenting er det beste man kan gjøre etter to og en halv dag med hard jobbing ja:o)

Da er det velfortjent!!! :)

Skrevet

Jeg er også *host* på jobb ;) Skulle mye heller hatt fri og fått en dose deilig sol, men pliktene kaller innimellom.

Heldige du som går ut i ferie én uke før meg ;)

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg har stri-jobbet i to timer etter en VARM natt, ikke morgenopplagt som ellers.

Nå farger jeg håret mens jeg ser over det jeg har skrevet på PC'en. Rett bak hagehekken her

jobber det ca. 10 snekkere og taktekkere, som bygger ut loftet på det store nabohuset.

Grunnet en slags ekko/romvirkning høres det ut som jeg sitter INNI det loftet de bygger ut.

Og snart kommer en tv-reparatør. Og etter han kommer det lille barnebarnet, som skriker som om h*n er dødsens når mamma går (og det må hun en stund i dag).

Jepp.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Jeg er også *host* på jobb ;) Skulle mye heller hatt fri og fått en dose deilig sol, men pliktene kaller innimellom.

Heldige du som går ut i ferie én uke før meg ;)

Men så er jeg vel ferdig med ferien en uke tidligere og... og du kan glede deg en hel uke til, mens min ferie er i god gang! se lyst på livet! kos deg *kremt* på jobb! ;)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Jeg har stri-jobbet i to timer etter en VARM natt, ikke morgenopplagt som ellers.

Nå farger jeg håret mens jeg ser over det jeg har skrevet på PC'en. Rett bak hagehekken her

jobber det ca. 10 snekkere og taktekkere, som bygger ut loftet på det store nabohuset.

Grunnet en slags ekko/romvirkning høres det ut som jeg sitter INNI det loftet de bygger ut.

Og snart kommer en tv-reparatør. Og etter han kommer det lille barnebarnet, som skriker som om h*n er dødsens når mamma går (og det må hun en stund i dag).

Jepp.

lurer på om jeg får barnebarn.....*drømme seg bort*

Skrevet

ferieplaner da?

Nja, blir mange dagsturer, men skal også en ukes tur til vestlandet med en tur til blant annet Bergen.

Utover det tar vi det på sparket:-)

Skrevet

hva er det med folk? hehe...jeg får en følelse av at halve befolkningen ik rydder eller vasker.. og så en så enkel ting som å skylle fat og glass og slikt da... ;)

Enkelt er det ja! Men hvordan få henne til å gjøre det????

Hun tror hun bor på hotell her hjemme, og når ingen andre er hjemme enn vi to, blir det meg som må gjøre det meste....

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Nja, blir mange dagsturer, men skal også en ukes tur til vestlandet med en tur til blant annet Bergen.

Utover det tar vi det på sparket:-)

Vestlandet er fint! men det er et fryktlig ustadig vær her i sommer......

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Enkelt er det ja! Men hvordan få henne til å gjøre det????

Hun tror hun bor på hotell her hjemme, og når ingen andre er hjemme enn vi to, blir det meg som må gjøre det meste....

ojojoj... jeg hadde ikke hatt samvitighet til å gjøre sånt.. har du prøvd å la alt stå til det ikke er noe rent igjen? da MÅ hun jo vaske opp....lr? da blir det vel takeaway.... ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal på kveldsvakt, så nå slapper jeg av. Sent i gårkveld moppet jeg gulv, og jeg burde nok lagt sammen noen klær. Det får vente! Det er sol ute, og om et par dager blir det regnvær og torden sier værmeldingen.... :)

Skrevet

Vestlandet er fint! men det er et fryktlig ustadig vær her i sommer......

Ja, det kan være svært ustabilt vær der. Jeg har vært mye på vestlandet og stortrives der i finværet, men vinter, høst og vår er lite å stå etter. Kanskje våren da.

Skrevet

ojojoj... jeg hadde ikke hatt samvitighet til å gjøre sånt.. har du prøvd å la alt stå til det ikke er noe rent igjen? da MÅ hun jo vaske opp....lr? da blir det vel takeaway.... ;)

Prøvd har jeg ja, men det nytter ikke... Trøsten får vel være at hun flytter ut igjen om en knapp mnd. Hun klarer værtfall å holde orden i sin egen leilighet...

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Jeg skal på kveldsvakt, så nå slapper jeg av. Sent i gårkveld moppet jeg gulv, og jeg burde nok lagt sammen noen klær. Det får vente! Det er sol ute, og om et par dager blir det regnvær og torden sier værmeldingen.... :)

nyt fineværet du! husarbeidet forsvinner ikke! :P

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Ja, det kan være svært ustabilt vær der. Jeg har vært mye på vestlandet og stortrives der i finværet, men vinter, høst og vår er lite å stå etter. Kanskje våren da.

Jeg synes høsten er spesielt fin her... men så er jeg et hørtmenneske da.. :) god tur hit,da!

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Prøvd har jeg ja, men det nytter ikke... Trøsten får vel være at hun flytter ut igjen om en knapp mnd. Hun klarer værtfall å holde orden i sin egen leilighet...

hehe... bra det da!

Skrevet

Men så er jeg vel ferdig med ferien en uke tidligere og... og du kan glede deg en hel uke til, mens min ferie er i god gang! se lyst på livet! kos deg *kremt* på jobb! ;)

Heheh... God ferie!

Skrevet

Har syklet tur med barnet mitt, nå er vi hjemme sånn at hun kan sove litt mens jeg rydder, setter på klesvask og pakker litt, så drar vi på stranda når hun er ferdigsovet. En fantastisk dag!

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Har syklet tur med barnet mitt, nå er vi hjemme sånn at hun kan sove litt mens jeg rydder, setter på klesvask og pakker litt, så drar vi på stranda når hun er ferdigsovet. En fantastisk dag!

åååå...det minner meg om min deilige barndom... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...