mrxx Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg synes høsten er spesielt fin her... men så er jeg et hørtmenneske da.. god tur hit,da! Du bor på vestlandet? jeg banker på døra di om et par uker:-) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Du bor på vestlandet? jeg banker på døra di om et par uker:-) Jepp... det gjør jeg...4 timer nord for Bergen... Velkommen skal du være 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er hjemme intill videre, drikker kaffe og har langsom formiddag, deretter skal jeg i parken, så kjøpe en bursdagspresang, så gi den bort, ta noen utepilser og kanskje gå på kino. Var på stranda og badetur i hele går - det var deilig! :-) (Men litt langt og en del tiltak så det blir ikke reprise i dag, midt opp i bursdager og alt!) :-) 0 Siter
Dory Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Er på jobb, men jobber hjemmefra:)) Når sambo og jeg er ferdig på jobb, skal vi ut å kjøpe nytt telt, og til helga bærer det avsted på en telt og frilutfslivweekend:) Og så skal jeg spise is i dag...! *Sluuuurp* 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Sovet altfor lenge i denne varmen, så nå sitter jeg her med hodepine og sløv kropp. Skal vaske leiligheten i dag, ellers ut å løpe en tur og så se fotball. Og så surre litt og tenke på vår nyinnkjøpte leilighet:) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er hjemme intill videre, drikker kaffe og har langsom formiddag, deretter skal jeg i parken, så kjøpe en bursdagspresang, så gi den bort, ta noen utepilser og kanskje gå på kino. Var på stranda og badetur i hele går - det var deilig! :-) (Men litt langt og en del tiltak så det blir ikke reprise i dag, midt opp i bursdager og alt!) :-) Høres koselig ut! har du ferie du,kansje? 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Er på jobb, men jobber hjemmefra:)) Når sambo og jeg er ferdig på jobb, skal vi ut å kjøpe nytt telt, og til helga bærer det avsted på en telt og frilutfslivweekend:) Og så skal jeg spise is i dag...! *Sluuuurp* is er godt, og passer bra til en så varm dag!!!!!! *vaaaaarmt her* 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Sovet altfor lenge i denne varmen, så nå sitter jeg her med hodepine og sløv kropp. Skal vaske leiligheten i dag, ellers ut å løpe en tur og så se fotball. Og så surre litt og tenke på vår nyinnkjøpte leilighet:) gratulerer! har nettopp flyttet selv, det er et styr med det, men jammen er det gøy! =) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Høres koselig ut! har du ferie du,kansje? Jobber bare litt for lite om dagen..Late sommerdager! :-) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jobber bare litt for lite om dagen..Late sommerdager! :-) Deilig! der er sånn det burde være! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 nyt fineværet du! husarbeidet forsvinner ikke! *svetter* Jeg raker plenen, men snart får noen andre overta.... 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 *svetter* Jeg raker plenen, men snart får noen andre overta.... du raker plen og chatter på DOL? det må jeg si.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 du raker plen og chatter på DOL? det må jeg si.. Det kalles multitasking. ;o) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det kalles multitasking. ;o) hehe.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har akkurat kommet hjem fra jobben og venter nå på et par telefoner. Sånn er det når man oppgir hjemmenummeret sitt isteden for mobilen. Jeg pleier å være flink men denne gangen glemte jeg det. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har akkurat kommet hjem fra jobben og venter nå på et par telefoner. Sånn er det når man oppgir hjemmenummeret sitt isteden for mobilen. Jeg pleier å være flink men denne gangen glemte jeg det. så har du kansje lært til neste gang??? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Vel idag, hmm nettopp stått opp faktisk! *spasme* Har fri i et par dager, så det blir vel litt vasking av sengetøy + diverse idag. Ellers er det å DAFFE på planen idag. Nesten litt kjedeligt. Men jeg har ikke penger, 1 uke før lønn, og derfor er det ikke så mye annet å gjøre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 så har du kansje lært til neste gang??? Jeg pleier å gi ut mobilnummeret, skjønner ikke hva jeg tenkte på. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg pleier å gi ut mobilnummeret, skjønner ikke hva jeg tenkte på. hehe...kansje hjernen tok en velfortjent pause??? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 du raker plen og chatter på DOL? det må jeg si.. Hehe, måtte ha en pause vet du! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.