Dorthe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 hehe...kansje hjernen tok en velfortjent pause??? Jeg har nok allerede startet på ferien. Siste dag på jobb i morra og da skal jeg aldri jobbe mer .... Nå er jeg lei og så skal jeg ta masse vare på minstemann og meg sjøl heretter ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Akkurat våkna. Nettopp spist frokost. Sitter og gleder meg til ferien om ... 4 uker og 2 dager eller noe sånt. Burde sykla ned på stranda, men akkurat nå er det faktisk ikke ultimat sol. Får håpe den er ultimat i morgen. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Akkurat våkna. Nettopp spist frokost. Sitter og gleder meg til ferien om ... 4 uker og 2 dager eller noe sånt. Burde sykla ned på stranda, men akkurat nå er det faktisk ikke ultimat sol. Får håpe den er ultimat i morgen. så du spiser frokost når jeg skal hjem å spise middag...hmm... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 så du spiser frokost når jeg skal hjem å spise middag...hmm... Jepp. Men i morgen spiser jeg nok frokost til mer normal tid, tror jeg. La meg ikke før 9-tiden i dag. Akkurat nå sitter jeg forresten og hører på Johnny Cash. Utrolig nok har han gitt ut et album etter at han daua. Ikke rent lite imponerende! Men det fant jeg ikke ut før i går. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jepp. Men i morgen spiser jeg nok frokost til mer normal tid, tror jeg. La meg ikke før 9-tiden i dag. Akkurat nå sitter jeg forresten og hører på Johnny Cash. Utrolig nok har han gitt ut et album etter at han daua. Ikke rent lite imponerende! Men det fant jeg ikke ut før i går. hehe.... bedre sent enn aldri, vet du sitter her og lurer på hva jeg skal ha til middag i dag....du som nettopp har vært i kjøleskapet har kansje et godt tips....? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 hehe.... bedre sent enn aldri, vet du sitter her og lurer på hva jeg skal ha til middag i dag....du som nettopp har vært i kjøleskapet har kansje et godt tips....? Jeg spiste rester av lasagne til frokost. Men ellers er omelett enkelt og greit. 4 egg rørt sammen med kappa bacon! 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg spiste rester av lasagne til frokost. Men ellers er omelett enkelt og greit. 4 egg rørt sammen med kappa bacon! åååhh....for et godt tips!! namme!!! =) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 åååhh....for et godt tips!! namme!!! =) Kapp opp 1/4 pakke med frossen bacon, sleng det i panna, stek det så godt du liker det stekt, og sleng oppi rørte egg (med litt salt og pepper). Dra gaffelen fram og tilbake mot midten, og 30 sekunder senere har du middagen klar. Enkelt og greit! 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Kapp opp 1/4 pakke med frossen bacon, sleng det i panna, stek det så godt du liker det stekt, og sleng oppi rørte egg (med litt salt og pepper). Dra gaffelen fram og tilbake mot midten, og 30 sekunder senere har du middagen klar. Enkelt og greit! er du kokk? eller liker du bare å eksperimentere?? det der hørtes profft ut 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 er du kokk? eller liker du bare å eksperimentere?? det der hørtes profft ut Hehe, nope, men eggerøre kan selv folk uten fagbrev lage. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hehe, nope, men eggerøre kan selv folk uten fagbrev lage. da skal jeg klare det og!!! 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hehe, nope, men eggerøre kan selv folk uten fagbrev lage. da skal jeg klare det og!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.