sarah bernard Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hvor mye koster det å sitte i telefonkø pr min hos Lånekassen? Det er et 04545-nummer. Satt i kø i ca 15 minutter før jeg endelig fikk svar. Jeg begynte å stille spørsmålet mitt før jeg etter en liten stund følte at det var påfallende stille i den andre enden. Batteriet!, tenkte jeg umiddelbart, og ganske riktig, det var like tomt som lommeboka mi kommer til å være dersom det koster 10 kr min å sitte i den køa der. ...for nå må jeg ringe på nytt... 0 Siter
Yia Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det koster ca 200kr for 40min, det tok i alle fall hele kontantkortet mitt :-( 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Kan du ikke gå til en telefonkiosk? 0 Siter
sarah bernard Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Kan du ikke gå til en telefonkiosk? Nei. Tar meg heller en Läcerol og smører meg med tålmodighet. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Det koster ca 200kr for 40min, det tok i alle fall hele kontantkortet mitt :-( Er du gal mann, som bruker kontantkort? Hvis du skal kontrollere telefonregningen din, så bruk heller forhåndsbetalt tid på internett. Mye billigere. 0 Siter
cecily Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Nei. Tar meg heller en Läcerol og smører meg med tålmodighet. Hehe. Kundetelefonen til Lånekassen suger! 0 Siter
sarah bernard Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Hehe. Kundetelefonen til Lånekassen suger! It certainly do. Nå har jeg skrevet mail istedet, så får jeg heller vente med svar til etter ferien. 0 Siter
Yia Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Er du gal mann, som bruker kontantkort? Hvis du skal kontrollere telefonregningen din, så bruk heller forhåndsbetalt tid på internett. Mye billigere. Mann?!?! Tenkte ikke på det, hadde akkurat anskaffet youngtalk, har hatt ab i mange år... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.