Gjest Marres Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Da er leiligheten kjøpt!! Jippi!! Litt skrekkblandet fryd her i gården, da, da vi ikke helt forstår hve vi har begitt oss ut på. Første gangen er veldigveldig skummelt:) 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Gratulerer! Hvordan er den? 3 roms i 3 etg. Fra 2002 så er bare å flytte rett inn. Skrekken var å måtte pusse opp, men det slipper vi heldigvis. Garasje i kjeller og balkong. Og sentralvarme of course; og dusje hele tiden:)(her vi bor nå er det sååå kaldt om vinteren, trekker som bare det uansett hvor mye varme vi setter på). Så hvis man ser bort fra at jeg er gjeldslave de neste -hvertfall- 25årene, så føles det ganske digg :=) 0 Siter
EllaJo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Gratulerer!!!! Hadde jeg bare hatt råd til leilighet..... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 3 roms i 3 etg. Fra 2002 så er bare å flytte rett inn. Skrekken var å måtte pusse opp, men det slipper vi heldigvis. Garasje i kjeller og balkong. Og sentralvarme of course; og dusje hele tiden:)(her vi bor nå er det sååå kaldt om vinteren, trekker som bare det uansett hvor mye varme vi setter på). Så hvis man ser bort fra at jeg er gjeldslave de neste -hvertfall- 25årene, så føles det ganske digg :=) Det må være en god følelse å endelig ha sitt eget! 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det må være en god følelse å endelig ha sitt eget! Ja, den følelsen skal visstnok være god har jeg hørt Her er vi bare litt rastløs og veksler mellom "herregud", "fy f***", "jippi" og tunge pust. Som sagt; veldig skummelt. Men det går vel snart over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.