Gå til innhold

Leilighet er kjøpt!!:)

Anbefalte innlegg

Gjest Marres
Skrevet

Da er leiligheten kjøpt!!

Jippi!! Litt skrekkblandet fryd her i gården, da, da vi ikke helt forstår hve vi har begitt oss ut på. Første gangen er veldigveldig skummelt:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Marres
Skrevet

Gratulerer! Hvordan er den?

3 roms i 3 etg. Fra 2002 så er bare å flytte rett inn. Skrekken var å måtte pusse opp, men det slipper vi heldigvis. Garasje i kjeller og balkong. Og sentralvarme of course; og dusje hele tiden:)(her vi bor nå er det sååå kaldt om vinteren, trekker som bare det uansett hvor mye varme vi setter på).

Så hvis man ser bort fra at jeg er gjeldslave de neste -hvertfall- 25årene, så føles det ganske digg :=)

Skrevet

Gratulerer!!!!

Hadde jeg bare hatt råd til leilighet.....

hare1365380455
Skrevet

3 roms i 3 etg. Fra 2002 så er bare å flytte rett inn. Skrekken var å måtte pusse opp, men det slipper vi heldigvis. Garasje i kjeller og balkong. Og sentralvarme of course; og dusje hele tiden:)(her vi bor nå er det sååå kaldt om vinteren, trekker som bare det uansett hvor mye varme vi setter på).

Så hvis man ser bort fra at jeg er gjeldslave de neste -hvertfall- 25årene, så føles det ganske digg :=)

Det må være en god følelse å endelig ha sitt eget! :)

Gjest Marres
Skrevet

Det må være en god følelse å endelig ha sitt eget! :)

Ja, den følelsen skal visstnok være god har jeg hørt :) Her er vi bare litt rastløs og veksler mellom "herregud", "fy f***", "jippi" og tunge pust.

Som sagt; veldig skummelt. Men det går vel snart over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...