smurf78 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg trenger e-postadresser til alle småbedrifter i min kommune. Noen som vet hvor man kan finne det? Vet allerede om gulesider, rosaindex, gul.no osv. men der står ikke alle oppført. Kanskje det finnes noen sider som er bedre? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg vet ikke om noen som har det... Men tenk over at det du sender kan bli oppfattet som junk, og at videre reklame eller kontakt da kanskje blir sperret? 0 Siter
jaime Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Du skal vel ikke sende dem mail som de ikke har bedt om, håper jeg? 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Du bør vel søke igjennom Ditt Distrikt kanskje? Eller forhøre deg i kommunen om de har noen oversikt over adresser til småbedrifter? Kommunen her hadde en gang en egen telefonkatalog over alle innbyggerne og alle bedriftene i kommunen. Kanskje det finnes noe sånt i din kommune også? Ellers går det jo an å spørre næringsrådet i kommunen. Du kan også spørre etter adresselister hos Posten, men da får du nok kanskje ikke med epostadressene. Det er jo ikke alle småbedrifter som har epostadresse, og heller ikke alle som har råd til å stå oppført på gule sider. 0 Siter
smurf78 Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Jeg vet ikke om noen som har det... Men tenk over at det du sender kan bli oppfattet som junk, og at videre reklame eller kontakt da kanskje blir sperret? Vi selger ikke et produkt, men tilbyr en tjeneste mye billigere enn andre. Ser ikke forskjell på å sende en mail som vi gjør til bedrifter i nærområdet (for å fortelle dem om at vi eksisterer, og ber dem ta kontakt for et møte hvis de vil) eller å ringe rundt til alle bedriftene eller putte brosjyrer i postkassa deres. Jeg syns det er verre om noen ringer og maser enn å få en mail jeg kan lese i fred og ro. Dessuten har vi allerede fått god respons på mailene i og med at tjenesten vi tilbyr er bra. 0 Siter
smurf78 Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Jeg vet ikke om noen som har det... Men tenk over at det du sender kan bli oppfattet som junk, og at videre reklame eller kontakt da kanskje blir sperret? Må bare si en ting til. De mailene vi har sendt er ikke sånn typisk reklamemail med en eller annen annonse. Den er mer personlig, med skrevet tekst. I tillegg har vi lagt med brosjyren vår som de kan se på hvis de vil. Brosjyren ville vi putta i postkassa deres hvis vi ikke hadde sendt den på mail så ser ikke helt den store forskjellen. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Må bare si en ting til. De mailene vi har sendt er ikke sånn typisk reklamemail med en eller annen annonse. Den er mer personlig, med skrevet tekst. I tillegg har vi lagt med brosjyren vår som de kan se på hvis de vil. Brosjyren ville vi putta i postkassa deres hvis vi ikke hadde sendt den på mail så ser ikke helt den store forskjellen. Jeg sier ikke at det er galt å gjøre det - jeg bare sier at du må tenke over at domenet deres kan bli blokkert for videre mail. Om jeg hadde mottatt en sånn mail - fra en ukjent leverandør av noe (spiller egentlig ingen rolle hva) så hadde jeg blokkert domenet. 0 Siter
smurf78 Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Jeg sier ikke at det er galt å gjøre det - jeg bare sier at du må tenke over at domenet deres kan bli blokkert for videre mail. Om jeg hadde mottatt en sånn mail - fra en ukjent leverandør av noe (spiller egentlig ingen rolle hva) så hadde jeg blokkert domenet. Ok slik ja. Jaja, den risken får man ta. De fleste sletter dem nok bare, de blokkerer ikke mailadressen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.