Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 noen som vet åpningstidene t Parken Kiosk på Otta???? =) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Er det Parken Tobakk du mener? Ring dem på 61 24 59 20 og spør da vel. ) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Er det Parken Tobakk du mener? Ring dem på 61 24 59 20 og spør da vel. ) ååå, tusen takk!!! jeg hadde ikke regnet med at noen visste det! men er det ikke litt dumt å ringe en kiosk å spørre om åpningstid??? :/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 ååå, tusen takk!!! jeg hadde ikke regnet med at noen visste det! men er det ikke litt dumt å ringe en kiosk å spørre om åpningstid??? :/ Er det vel ikke! De får nok adskillig rarere henvendelser enn det! ) Forøvrig visste jeg det ikke, men et liiite søk på Gule Sider på Parken, Otta ga opptil flere forskjellige treff, bl.a. Parken Tobakk. ) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Er det vel ikke! De får nok adskillig rarere henvendelser enn det! ) Forøvrig visste jeg det ikke, men et liiite søk på Gule Sider på Parken, Otta ga opptil flere forskjellige treff, bl.a. Parken Tobakk. ) takk uansett! jeg er ikke så oppfinnsom. det er vel kansje bare jeg som synes det er pinlig, for jeg vet hvorfor jeg spør. vi skal nemlig prøve å nå kiosken fredag kveld for å kjøpe godteposer, slik vi gjorde da vi var små.. (jeg og min bror skal gjenoppleve barndommen i to uker) =) 0 Siter
mrxx Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Skal du dit nå? Jeg skal også kjøre forbi der når jeg drar vestover, da kan vi jo ses der da:-) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Skal du dit nå? Jeg skal også kjøre forbi der når jeg drar vestover, da kan vi jo ses der da:-) hehe...du gir deg ikke,du ja, jeg er på Otta natt til lørdag... dere da? 0 Siter
mrxx Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 hehe...du gir deg ikke,du ja, jeg er på Otta natt til lørdag... dere da? Hehe, det blir nok et par uker for tidlig. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hehe, det blir nok et par uker for tidlig. får ta det når vi kommer tilbake da..hehe...lørdag om to uker..... 0 Siter
mrxx Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 får ta det når vi kommer tilbake da..hehe...lørdag om to uker..... Ja, enten det eller så får du vente i kiosken på Otta til jeg kommer, hehe. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ja, enten det eller så får du vente i kiosken på Otta til jeg kommer, hehe. nei du...dette begynner å bli litt pinlig..... det er ille nok at jeg skal dit BARE for å kjøpe godtepose... 0 Siter
mrxx Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 nei du...dette begynner å bli litt pinlig..... det er ille nok at jeg skal dit BARE for å kjøpe godtepose... Jøss, har de ikke godteposer i Bergens området?? Jaggu langt å kjøre for en godtpose, jeg er helt sikker på at kiosken sender noen til deg hvis du ringer dit:-) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jøss, har de ikke godteposer i Bergens området?? Jaggu langt å kjøre for en godtpose, jeg er helt sikker på at kiosken sender noen til deg hvis du ringer dit:-) jeg bor ikke i bergen da... og jeg skal helt til lofoten i helga... men poenget er å gjøre det jeg gjorde da jeg var lita... =) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jøss, har de ikke godteposer i Bergens området?? Jaggu langt å kjøre for en godtpose, jeg er helt sikker på at kiosken sender noen til deg hvis du ringer dit:-) og jeg skal ringe...må bare mote meg opp....... 0 Siter
mrxx Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 og jeg skal ringe...må bare mote meg opp....... Trenger du å "manne" deg opp for å ringe? Det er da bare å ringe det:-) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Trenger du å "manne" deg opp for å ringe? Det er da bare å ringe det:-) har ringt nå... de stenger før vi kommer dit, så jeg får ikke godtepose..... :'( 0 Siter
mrxx Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 har ringt nå... de stenger før vi kommer dit, så jeg får ikke godtepose..... :'( Be de sette den på trappa:-) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Be de sette den på trappa:-) jaaa! god idè...men....det er løsvektgodt det er snakk om...og de vet jo ik hva vi vil ha.... får ta det på tilbaketuren i stedet for... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 takk uansett! jeg er ikke så oppfinnsom. det er vel kansje bare jeg som synes det er pinlig, for jeg vet hvorfor jeg spør. vi skal nemlig prøve å nå kiosken fredag kveld for å kjøpe godteposer, slik vi gjorde da vi var små.. (jeg og min bror skal gjenoppleve barndommen i to uker) =) He-he, morsomt ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.