Gå til innhold

En liten dum sak..

Anbefalte innlegg

Gjest nyah_lita84
Skrevet

noen som vet åpningstidene t Parken Kiosk på Otta???? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det Parken Tobakk du mener? Ring dem på 61 24 59 20 og spør da vel. :o)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Er det Parken Tobakk du mener? Ring dem på 61 24 59 20 og spør da vel. :o)

ååå, tusen takk!!! jeg hadde ikke regnet med at noen visste det! men er det ikke litt dumt å ringe en kiosk å spørre om åpningstid??? :/

Skrevet

ååå, tusen takk!!! jeg hadde ikke regnet med at noen visste det! men er det ikke litt dumt å ringe en kiosk å spørre om åpningstid??? :/

Er det vel ikke! De får nok adskillig rarere henvendelser enn det! :o) Forøvrig visste jeg det ikke, men et liiite søk på Gule Sider på Parken, Otta ga opptil flere forskjellige treff, bl.a. Parken Tobakk. :o)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Er det vel ikke! De får nok adskillig rarere henvendelser enn det! :o) Forøvrig visste jeg det ikke, men et liiite søk på Gule Sider på Parken, Otta ga opptil flere forskjellige treff, bl.a. Parken Tobakk. :o)

takk uansett! jeg er ikke så oppfinnsom. det er vel kansje bare jeg som synes det er pinlig, for jeg vet hvorfor jeg spør. vi skal nemlig prøve å nå kiosken fredag kveld for å kjøpe godteposer, slik vi gjorde da vi var små.. (jeg og min bror skal gjenoppleve barndommen i to uker) =)

Skrevet

Skal du dit nå? Jeg skal også kjøre forbi der når jeg drar vestover, da kan vi jo ses der da:-)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Skal du dit nå? Jeg skal også kjøre forbi der når jeg drar vestover, da kan vi jo ses der da:-)

hehe...du gir deg ikke,du ;) ja, jeg er på Otta natt til lørdag... dere da?

Skrevet

hehe...du gir deg ikke,du ;) ja, jeg er på Otta natt til lørdag... dere da?

Hehe, det blir nok et par uker for tidlig.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Hehe, det blir nok et par uker for tidlig.

får ta det når vi kommer tilbake da..hehe...lørdag om to uker..... :)

Skrevet

får ta det når vi kommer tilbake da..hehe...lørdag om to uker..... :)

Ja, enten det eller så får du vente i kiosken på Otta til jeg kommer, hehe.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Ja, enten det eller så får du vente i kiosken på Otta til jeg kommer, hehe.

nei du...dette begynner å bli litt pinlig..... det er ille nok at jeg skal dit BARE for å kjøpe godtepose... ;)

Skrevet

nei du...dette begynner å bli litt pinlig..... det er ille nok at jeg skal dit BARE for å kjøpe godtepose... ;)

Jøss, har de ikke godteposer i Bergens området??

Jaggu langt å kjøre for en godtpose, jeg er helt sikker på at kiosken sender noen til deg hvis du ringer dit:-)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Jaggu langt å kjøre for en godtpose, jeg er helt sikker på at kiosken sender noen til deg hvis du ringer dit:-)

jeg bor ikke i bergen da... og jeg skal helt til lofoten i helga... men poenget er å gjøre det jeg gjorde da jeg var lita... =)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

og jeg skal ringe...må bare mote meg opp.......

Skrevet

og jeg skal ringe...må bare mote meg opp.......

Trenger du å "manne" deg opp for å ringe? Det er da bare å ringe det:-)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Trenger du å "manne" deg opp for å ringe? Det er da bare å ringe det:-)

har ringt nå... de stenger før vi kommer dit, så jeg får ikke godtepose..... :'(

Skrevet

har ringt nå... de stenger før vi kommer dit, så jeg får ikke godtepose..... :'(

Be de sette den på trappa:-)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Be de sette den på trappa:-)

jaaa! god idè...men....det er løsvektgodt det er snakk om...og de vet jo ik hva vi vil ha.... :P får ta det på tilbaketuren i stedet for...

Skrevet

takk uansett! jeg er ikke så oppfinnsom. det er vel kansje bare jeg som synes det er pinlig, for jeg vet hvorfor jeg spør. vi skal nemlig prøve å nå kiosken fredag kveld for å kjøpe godteposer, slik vi gjorde da vi var små.. (jeg og min bror skal gjenoppleve barndommen i to uker) =)

He-he, morsomt :o)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

He-he, morsomt :o)

ja,ikke sant?? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...